ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان بعدی در سری Assassin’s Creed با نام Syndicate به زودی رونمایی می شود

Assassin's Creed بعدی، قرار است در این هفته توسط یوبیسافت رسما رونمایی شود. چند ماه پیش، وبسایت کوتاکو تصاویری منتشر کرد که معرف Assassin's Creed جدید بود. پس از انتشار تصاویر، یوبیسافت ساخت این عنوان را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

Assassin's Creed بعدی، قرار است در این هفته توسط یوبیسافت رسما رونمایی شود. چند ماه پیش، وبسایت کوتاکو تصاویری منتشر کرد که معرف Assassin's Creed جدید بود. پس از انتشار تصاویر، یوبیسافت ساخت این عنوان را تائید نمود اما برای دریافت اطلاعات بیشتر، لازم بود که چند ماهی صبر کنیم.

در نهایت، Assassin's Creed جدید که ابتدا با نام Victory شناخته می شد و حالا گویا Syndicate نام گرفته، قرار است در تاریخ 23 اردیبهشت ماه (چهارشنبه شب) رونمایی شود.

اطلاعاتی که اخیرا به دست وبسایت Polygon رسیده، نام رسمی بازی و همچنین نام کاراکتر اصلی را تائید می کند. Jacob Frye، شخصی است که در Syndicate وی را کنترل می کنیم. هم اکنون، روی وبسایت اصلی یوبیسافت تیزر انیمیشنی کوتاهی قرار گرفته که در کنار آن عبارت «ظلم و ستم باید پایان یابد» حک شده است.

با این حال، ورژن ایالات متحده این وبسایت پیام های دیگری به همراه دارد. علاوه بر عبارات به نمایش درآمده، صداهایی نیز در پس زمینه به گوش می رسد که یادآور دوران ویکتوریا انگلستان است.

طبق تصاویر پیشین که از بازی دیدیم (و البته نام قبلی)، می دانیم که این بار قرار است به لندن سفر کرده و دوران ویکتوریا را با چشم ببینیم. Assassin's Creed Unity در زمان انقلاب فرانسه رخ می داد و پیش از آن نیز سری Assassin's Creed به آمریکای شمالی، ایتالیا، ترکیه و چندین کشور دیگر رفته بود. انتظار می رود که Assassin's Creed Syndicate در نوامبر 2015 برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • علی
    علی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    من نمیدونم بازی نکردید حرف نزنید تو ps4 اصلا باگ نداره من خودم دارم بازی کردم

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سری اسسینس هم شده مثل کال اف.ه. سال بازی جدید میدن بیرون که هر سال افتضاح تره از سال قبل.به نظر من یوبیسافت به جای اینکه هی اسسینس بده بیرونره سراغ یه بازی جدید...

  • Saafa
    Saafa | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به نظر من که بهترین سری این بازی Brotherhood و revolution اش بودن. خصوصا revolution اش که باگ هم داشت، اما شخصیت اتزیو حسابی پخته و جا افتاده شده بود.
    من به شخصه از تکراری بودنش خسته شده بودم، اما چون شخصیتم، شخصیت داشت دوست داشتم هرچی هم که شده، فقط همراهیش کنم.
    .
    و بر خلاف بیشتر این اساسین های جدید که صرفا Openworld هستند، با اتزیو برم بگردم دنبال دردسر و جنگ های گروهی مختلف!
    .
    فقط خدا کنه یوبی سافت دست از این دریا نوردی های مسخرش برداره. بهترین دریانوردی رو من با کانر تجربه کردم. بقیشون همشون مسخره بودن! خصوصا Black flag که کلا معلوم نبود دنبال چیه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی