ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تهران ؛ برداشت ششم [اختصاصی]

سامسونگ همواره تلاش کرده تا دوربینی قدرتمند و با کیفیت را بر روی کهکشانی های خود قرار دهد. کره ای ها به این روند در گلکسی اس 6 نیز ادامه داده اند و موفق شده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۲:۰۰

سامسونگ همواره تلاش کرده تا دوربینی قدرتمند و با کیفیت را بر روی کهکشانی های خود قرار دهد. کره ای ها به این روند در گلکسی اس 6 نیز ادامه داده اند و موفق شده اند تا یکی از بهترین دوربین های اندرویدی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

در بررسی گلکسی اس 6 در مورد کیفیت عکاسی آن و مشخصات دوربینش، به تفصیل برای شما نوشتیم، اما اکنون قصد داریم تا دوربین این دستگاه را در زمینه فیلم برداری نیز مورد سنجش قرار دهیم.

برای این منظور تصمیم گرفتیم تا شهر تهران را برای شما به تصویر کشیم. ویدیویی که در ادامه تماشا می کنید «تهران؛ برداشت ششم» نام دارد و به طور کامل با گلکسی اس 6 تصویر برداری شده است.

در این ویدیو می توانید کیفیت فیلم برداری پرچمدار سامسونگ در روز را مشاهده نمایید و آن را با تصاویرش در شب مقایسه کنید. همچنین برخی از تصاویر نیز در حرکت گرفته شده اند تا سیستم OIS یا لرزشگیر اپتیکال دستگاه را به چالش کشند.

همانطور که در جریان هستید، گلکسی اس 6 دوربینی 16 مگاپیکسلی دارد و می تواند ویدیو ها را با کیفیت 4K به ثبت رساند. «تهران ؛ برداشت ششم» نیز به طور کامل به صورت 4K ضبط شده است. این نسخه از ویدیو بر روی یوتوب قرار گرفته، اما نسخه 360p نیز بر روی آپارات قرار داده شده تا در صورتی که امکان دسترسی به یوتوب را ندارید، بتوانید باز هم این ویدیو را مشاهده نمایید.

امیدواریم در ادامه مطلب از اکران خصوصی این فیلم کوتاه در دیجیاتو، لذت بببرید.

 (Tehran ; Scene 6 (4K

(Tehran ; Scene 6 (360p

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • خلیل
    خلیل | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    اگه با لومیا ۹۲۰میگرفتن از این بهتر درمیومد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی