ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با انتشار تیزرهای جدید برای گلکسی S6 Edge، آیفون 6 را به سخره می گیرد

سامسونگ دو ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که در آن به مقایسه تلفن های هوشمند گلکسی S6 Edge و آیفون 6 اپل پرداخته می شود و هر دوی این ویدئوها یک نتیجه گیری دارند: ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

سامسونگ دو ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که در آن به مقایسه تلفن های هوشمند گلکسی S6 Edge و آیفون 6 اپل پرداخته می شود و هر دوی این ویدئوها یک نتیجه گیری دارند: گلکسی S6 Edge «بهتر» از تلفن هوشمند رقیب است و «همه موبایل ها یکسان نیستند».

در ویدئوی نخست، سامسونگ به قابلیت های محصول خود می پردازد و نشان می دهد که چگونه رنگ لبه خمیده نمایشگر کهکشانی جدیدش با دریافت تماس از افراد خاص تغییر می کند و این قسمت می تواند پیام های متنی، اخبار، اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا و موارد دیگر را نیز نشان دهد و این درحالی است که لبه نمایشگر آیفون 6 هیچ اطلاعاتی را نشان نمی دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدئوی دوم به قابلیت شارژ بیسیم موبایل گلکسی S6 Edge و همچنین زاویه گسترده تر دوربین جلویی آن اشاره شده که محصول اپل از هردویشان بی بهره است.

مشخص نیست که اهالی کوپرتینو پس از دیدن این ویدئوها چه واکنشی را از خود نشان خواهند داد، اما برای آن دسته از افرادی که نخست به تکنولوژی و در مرحله بعد به برند توجه می کنند، تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (86 مورد)
  • مهران
    مهران | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    با سلام
    نمی‌فهمم برای چی دارید با هم دعوا می‌کنید، چیزی که مشخصه اینه که پیشرفت‌های بزرگ تمام کمپانی‌ها و برند‌هایی که دارید می‌گید که به نظر من همشون هم موفق هستن بخاطر همین مقایسه‌ها و رقابت‌هاست شاید اگر اندروید نبود آی او اس پیشرفتش رو سرعت نمی‌داد و مایکروسافت به فکر تغییرات اساسی نمی‌افتاد و همینطور تاثیر سایرین بر اندروید (منظورم از این مثال برتری برند خاصی نیست و فقط یه مثال واضح برای پیشرفت دنیای تکنولوژی هستش)، یک قدم به عقب بردارید و تحول کل دنیای تکنولوژی رو ببینید.

  • Sina Afkham
    Sina Afkham | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    كسى كه ديگران رو تحقير ميكنه از جايگاه خودش ميترسه.
    آمار فروش پايين گلكسى اس ٦ مؤيد اين مسئله است.

  • amirhossein
    amirhossein | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    کمپانیا کی میخوان به خود باوری برسن و با مقایسه محصولاتشون با اپل خودشون و کاربراشونو کوچیک نکنن خدا میدونه.
    اگه یه محصول بهتر از اپله خود کاربر متوجه میشه.
    سنگ محک همه گوشیا شده اپل. دیگه شورشو دراوردن!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی