سامسونگ با انتشار تیزرهای جدید برای گلکسی S6 Edge، آیفون 6 را به سخره می گیرد
سامسونگ دو ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که در آن به مقایسه تلفن های هوشمند گلکسی S6 Edge و آیفون 6 اپل پرداخته می شود و هر دوی این ویدئوها یک نتیجه گیری دارند: ...
سامسونگ دو ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که در آن به مقایسه تلفن های هوشمند گلکسی S6 Edge و آیفون 6 اپل پرداخته می شود و هر دوی این ویدئوها یک نتیجه گیری دارند: گلکسی S6 Edge «بهتر» از تلفن هوشمند رقیب است و «همه موبایل ها یکسان نیستند».
در ویدئوی نخست، سامسونگ به قابلیت های محصول خود می پردازد و نشان می دهد که چگونه رنگ لبه خمیده نمایشگر کهکشانی جدیدش با دریافت تماس از افراد خاص تغییر می کند و این قسمت می تواند پیام های متنی، اخبار، اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا و موارد دیگر را نیز نشان دهد و این درحالی است که لبه نمایشگر آیفون 6 هیچ اطلاعاتی را نشان نمی دهد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
در ویدئوی دوم به قابلیت شارژ بیسیم موبایل گلکسی S6 Edge و همچنین زاویه گسترده تر دوربین جلویی آن اشاره شده که محصول اپل از هردویشان بی بهره است.
مشخص نیست که اهالی کوپرتینو پس از دیدن این ویدئوها چه واکنشی را از خود نشان خواهند داد، اما برای آن دسته از افرادی که نخست به تکنولوژی و در مرحله بعد به برند توجه می کنند، تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کاشکی سامسونگ یه پرچمدار 5.5 اینچی میزد اس6 برام کوچیکه نوت4 بزرگ نمیدونم تا کی باید منتظر بمونم سامی و ال جی یه فبلت 5.5 محشر دیگه مثل جی3 بزنن جی4 هم از انحنا صفحش خوشم نیومد همچنان با جی3 هستم
كاملا نشونه عقده اي بودنشه.
خوشم مياد انقد اپلو بالاتر خودش ميبينه كه معيار مقايسش اپله :D
تازه معیارش گوشی 2014 اپله با پرچمدار 2015 خودش
خخخخ
اره این گوشیو باید با گوشیه بعدیه اپل مقایسه کرد چون اینا بعد چند ماه یه گوشی دادن با چند تا قابلیت بیشتر.
... دارن خودشونو با محصول بعدیه اپل مقایسه کنن.
اپل اگه دلش بخواد راحت میتونه هزار تا دلیل بیاره که سامسونگ مزخرفه.
دو سال پیش تا اپل تاچ ایدی گذاشت در جا سامسونگ رو .... موند و سریع با بدترین کیفیت ممکن تاچ ایدی گذاشت.
اینا ( سامسونگ) با اون همه تیمی که دارن راحت میتونن تو فاصله چند ماه چند تا قابلیت با هر کیفیتی که شده تو گوشیشون بذارن.
سامسونگ اینقدر عرضه نداره که از کسی کپی برداری نکنه و مثل ادم خودش یه گوشیه درست و حسابی بده.
اتفاقا ربطی به عقده ای بودن نداره دوست عزیز
به نظرم سامسونگ با توجه به سابقه ای که تو تبلیغات داره حتما میدونه داره چکار میکنه
شاید منو شما و چندین نفر دیگه خوشمون نیاد ازین روش ولی سامسونگ براش مهم نیست.
مهم اون تاثیری هست که تو اغلب کاربرای عادی بوجود میاره
خیلی از افراد هستن با همین دو ویدئو نظرشون عوض میشه
وقتی هنوز افرادی وجود دارن که نمیدونن سیستم عامل این دو گوشی کاملا فرق میکنه، به نظرت اینجور تبلیغات براشون تاثیر گذار نیست؟ حتما هست.
ايول ، حرف حق و زدي انصافا، جالبه كه اپل هيچوقت نه تو كنفرانس هاش و نه تو تبليغاتش اسمي از محصولات ديگه نمياره، اصلا انگار اونا وجود ندارن، اما همه شركتاي ديگه، هميشه محصولشون رو با اپل مقايسه ميكنن، مايكروسافت سرفيس پرو ميده، دوساعت مانور ميده كه از مكبوك اير سبك تره و بهتره و ...
سامسونگ گوشي ميده، همش با ايفون مقايسه ميكنه.
گوگل يه امكان ميده براي اندرويد، ميگه اين از ايفون هم بهتره و و و.
اتفاقا تو کنفرانس پارسال (معرفی آی او اس 8 ) خیلی واضح گوگل رو ب خاطر آپدیت دادن به سخره کشید و مسخره کرد !!!
به به چه دعوایی کنیم امروز سامسونگیا اینو اپلیا هم اونور مایکروسافتیا و گوگلی ها هم تشویق کنید
طرفدار داره ماکروسافت مگه؟!
ما که تو هیچ سایتی ندیدیم
اینجام دو سه نفرن
ما که طرفدار مایکروسافتیم
بعله حد اقل به تعداد منفیات
لطفا به طرفدارهای برندها بی احترامی نکنین!
مایکروسافت طرفدارهای خودشو داره و اصلا هم کم نیستن
خب کیا میان دعوا مشت اول یه آیفون 6 :-D
یعنی زشت ترین کاریه که یه کمپانی می تونه بکونه
آقا جان یه محصول دادی؟ خوبه مردم خودشون شعور دارن
انتخاب کنن بعدم وقتی سامسونگ مدام تو
تبلیغاتش می گه گوشی من بهتره از گوشی اپل
معلومه واقعا کدوم محصول بهتره ... اگه این قد به
خوب بودن محصولت اطمینان داری دیگه این کارا چیه؟
اپل خواننده ها و استودیو ها رو تحت فشار بزاره تا با اسپاتیفای
قرارداد نبندند زشت نیست؟!
اپل به کمپانی موسیقی یونیورسال مبالغی هنگفت پرداخت کنه
تا از پخش اثارش تو یوتیوب جلوگیری کنه زشت نیست؟!
.
خوب اپل هم سرویس موسیقی اش رو معرفی کنه
___مردم خودشون شعور دارن انتخاب کنن___
کمپانی های موسیقی خودشون شعور دارن اگه نخوان قبول نمیکنن
مردم هم خودشونن شعور دارن
اگه این مواردی که تو تبلیغات بیان شده واقعیت داشته باشه
به عنوان ضعف های ایفون قبول میکنند اگرم واقعیت نداشته باشه
قبول نمیکنند
.
هشتگ #بندباز
در مورد این موارد کاملا حق با شماست من خودم
خوشم نیومد از این حرکت هااا قبول دارم اپل هم شیطنت
می کنه اما این تبلیغات سامسونگ دیگه خیلی رو موخه
تو هر تبلیغ هی داره مقایسه می کنه دیگه یه بار دو بار
چندین سال همین طوره ... خیلی اشتباه کردم همون موقع
سر پست اسپفیفای که معلوم شد اپل چطور می خواد سهم
بازار موسیقی رو بگیره اعتراض نکردم از این جهت عذر می خوام
دوست عزیز شما وقتی که تیم کوک تو کنفرانس معرفی آیفون یه مشت اراجیف میگه و بقیه رو به سخره میگیره دقیقا کجایی؟ یجوری میگه انگار تا حالا اپل همچین کاری نکرده
چرا اپل هم کرده و می کنه منم خوشم نمی یاد اتفاقا
اما بازم سالی یه باره ... نه مثل سامسونگ تو هر تبلیغات
هست دیگه ... شورش رو دراورده
خدا خرو شناخت بهش شاخ نداد!
پارسال يادتونه سامونگ ابلو مسخره كرد گفت اس دي نميخوره تازه باتريشم در نمياد! ام امسال ..☺️
استارت دعوای روز جمعه زده شد...
صدای اون کسی که توی تبلیغ حرف میزنه همیشه اکثرا تو تبلیغای سامسونگ هست. من خودم نوت 4 دارم بنظرم سری نوت یه سرو گردن از سری اس بالاترن ولی واسه کسایی اینطوره که نیاز به قلم و صفحه بزرگ دارن.
اصلا نونش تو مقایسه شدن با آیفونه :D
نمیشه منکر این شد که ۶اج فوق العادست
اره 6 اج فوق العاده هست اگه بخوای همیشه یه چاقو کند تو دستت بگیری. لبه هاش واقعا تیز و بد دسته مخصوصا که عادت کرده باشی به ایفون 6 بدون لبه
سامسونگ برادر دست از این کارا بکش فهمیدیم ی چیزی حالیته نکن این کارارو و در آخر زشته داداش از این اپل بکش بیرون هی خودتو نچسبون بهش کپی کردی برابر اصل ازش دیگ مسخرش نکن... هههههههه..؟!!!