ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

سامسونگ با انتشار تیزرهای جدید برای گلکسی S6 Edge، آیفون 6 را به سخره می گیرد

سامسونگ دو ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که در آن به مقایسه تلفن های هوشمند گلکسی S6 Edge و آیفون 6 اپل پرداخته می شود و هر دوی این ویدئوها یک نتیجه گیری دارند: ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ دو ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که در آن به مقایسه تلفن های هوشمند گلکسی S6 Edge و آیفون 6 اپل پرداخته می شود و هر دوی این ویدئوها یک نتیجه گیری دارند: گلکسی S6 Edge «بهتر» از تلفن هوشمند رقیب است و «همه موبایل ها یکسان نیستند».

در ویدئوی نخست، سامسونگ به قابلیت های محصول خود می پردازد و نشان می دهد که چگونه رنگ لبه خمیده نمایشگر کهکشانی جدیدش با دریافت تماس از افراد خاص تغییر می کند و این قسمت می تواند پیام های متنی، اخبار، اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا و موارد دیگر را نیز نشان دهد و این درحالی است که لبه نمایشگر آیفون 6 هیچ اطلاعاتی را نشان نمی دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدئوی دوم به قابلیت شارژ بیسیم موبایل گلکسی S6 Edge و همچنین زاویه گسترده تر دوربین جلویی آن اشاره شده که محصول اپل از هردویشان بی بهره است.

مشخص نیست که اهالی کوپرتینو پس از دیدن این ویدئوها چه واکنشی را از خود نشان خواهند داد، اما برای آن دسته از افرادی که نخست به تکنولوژی و در مرحله بعد به برند توجه می کنند، تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (86 مورد)
  • بهروز
    بهروز | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    کاشکی سامسونگ یه پرچمدار 5.5 اینچی میزد اس6 برام کوچیکه نوت4 بزرگ نمیدونم تا کی باید منتظر بمونم سامی و ال جی یه فبلت 5.5 محشر دیگه مثل جی3 بزنن جی4 هم از انحنا صفحش خوشم نیومد همچنان با جی3 هستم

  • ehsanofwar
    ehsanofwar | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    كاملا نشونه عقده اي بودنشه.
    خوشم مياد انقد اپلو بالاتر خودش ميبينه كه معيار مقايسش اپله :D

    • omid
      omid | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      تازه معیارش گوشی 2014 اپله با پرچمدار 2015 خودش
      خخخخ

      • soroush KH
        soroush KH | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

        اره این گوشیو باید با گوشیه بعدیه اپل مقایسه کرد چون اینا بعد چند ماه یه گوشی دادن با چند تا قابلیت بیشتر.
        ... دارن خودشونو با محصول بعدیه اپل مقایسه کنن.
        اپل اگه دلش بخواد راحت میتونه هزار تا دلیل بیاره که سامسونگ مزخرفه.
        دو سال پیش تا اپل تاچ ایدی گذاشت در جا سامسونگ رو .... موند و سریع با بدترین کیفیت ممکن تاچ ایدی گذاشت.
        اینا ( سامسونگ) با اون همه تیمی که دارن راحت میتونن تو فاصله چند ماه چند تا قابلیت با هر کیفیتی که شده تو گوشیشون بذارن.
        سامسونگ اینقدر عرضه نداره که از کسی کپی برداری نکنه و مثل ادم خودش یه گوشیه درست و حسابی بده.

    • Mehdi_tr74
      Mehdi_tr74 | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      اتفاقا ربطی به عقده ای بودن نداره دوست عزیز
      به نظرم سامسونگ با توجه به سابقه ای که تو تبلیغات داره حتما میدونه داره چکار میکنه
      شاید منو شما و چندین نفر دیگه خوشمون نیاد ازین روش ولی سامسونگ براش مهم نیست.
      مهم اون تاثیری هست که تو اغلب کاربرای عادی بوجود میاره
      خیلی از افراد هستن با همین دو ویدئو نظرشون عوض میشه
      وقتی هنوز افرادی وجود دارن که نمیدونن سیستم عامل این دو گوشی کاملا فرق میکنه، به نظرت اینجور تبلیغات براشون تاثیر گذار نیست؟ حتما هست.

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      ايول ، حرف حق و زدي انصافا، جالبه كه اپل هيچوقت نه تو كنفرانس هاش و نه تو تبليغاتش اسمي از محصولات ديگه نمياره، اصلا انگار اونا وجود ندارن، اما همه شركتاي ديگه، هميشه محصولشون رو با اپل مقايسه ميكنن، مايكروسافت سرفيس پرو ميده، دوساعت مانور ميده كه از مكبوك اير سبك تره و بهتره و ...
      سامسونگ گوشي ميده، همش با ايفون مقايسه ميكنه.
      گوگل يه امكان ميده براي اندرويد، ميگه اين از ايفون هم بهتره و و و.

      • جغد
        جغد | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

        اتفاقا تو کنفرانس پارسال (معرفی آی او اس 8 ) خیلی واضح گوگل رو ب خاطر آپدیت دادن به سخره کشید و مسخره کرد !!!

  • خودشیرینوفسکی
    خودشیرینوفسکی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    به به چه دعوایی کنیم امروز سامسونگیا اینو اپلیا هم اونور مایکروسافتیا و گوگلی ها هم تشویق کنید

    • تایسون
      تایسون | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      طرفدار داره ماکروسافت مگه؟!
      ما که تو هیچ سایتی ندیدیم
      اینجام دو سه نفرن

      • captain
        captain | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

        ما که طرفدار مایکروسافتیم

      • حامد حامدی
        حامد حامدی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

        بعله حد اقل به تعداد منفیات

      • اسماعیل
        اسماعیل | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

        لطفا به طرفدارهای برندها بی احترامی نکنین!
        مایکروسافت طرفدارهای خودشو داره و اصلا هم کم نیستن

  • knight.bivatan
    knight.bivatan | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    خب کیا میان دعوا مشت اول یه آیفون 6 :-D

  • علی طایی
    علی طایی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    یعنی زشت ترین کاریه که یه کمپانی می تونه بکونه
    آقا جان یه محصول دادی؟ خوبه مردم خودشون شعور دارن
    انتخاب کنن بعدم وقتی سامسونگ مدام تو
    تبلیغاتش می گه گوشی من بهتره از گوشی اپل
    معلومه واقعا کدوم محصول بهتره ... اگه این قد به
    خوب بودن محصولت اطمینان داری دیگه این کارا چیه؟

    • aromin
      aromin | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      اپل خواننده ها و استودیو ها رو تحت فشار بزاره تا با اسپاتیفای
      قرارداد نبندند زشت نیست؟!
      اپل به کمپانی موسیقی یونیورسال مبالغی هنگفت پرداخت کنه
      تا از پخش اثارش تو یوتیوب جلوگیری کنه زشت نیست؟!
      .
      خوب اپل هم سرویس موسیقی اش رو معرفی کنه
      ___مردم خودشون شعور دارن انتخاب کنن___

      • A.R.T
        A.R.T | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

        کمپانی های موسیقی خودشون شعور دارن اگه نخوان قبول نمیکنن

        • aromin
          aromin | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

          مردم هم خودشونن شعور دارن
          اگه این مواردی که تو تبلیغات بیان شده واقعیت داشته باشه
          به عنوان ضعف های ایفون قبول میکنند اگرم واقعیت نداشته باشه
          قبول نمیکنند
          .
          هشتگ #بندباز

      • علی طایی
        علی طایی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

        در مورد این موارد کاملا حق با شماست من خودم
        خوشم نیومد از این حرکت هااا قبول دارم اپل هم شیطنت
        می کنه اما این تبلیغات سامسونگ دیگه خیلی رو موخه
        تو هر تبلیغ هی داره مقایسه می کنه دیگه یه بار دو بار
        چندین سال همین طوره ... خیلی اشتباه کردم همون موقع
        سر پست اسپفیفای که معلوم شد اپل چطور می خواد سهم
        بازار موسیقی رو بگیره اعتراض نکردم از این جهت عذر می خوام

    • Amirhossein_Zaeri
      Amirhossein_Zaeri | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      دوست عزیز شما وقتی که تیم کوک تو کنفرانس معرفی آیفون یه مشت اراجیف میگه و بقیه رو به سخره میگیره دقیقا کجایی؟ یجوری میگه انگار تا حالا اپل همچین کاری نکرده

      • علی طایی
        علی طایی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

        چرا اپل هم کرده و می کنه منم خوشم نمی یاد اتفاقا
        اما بازم سالی یه باره ... نه مثل سامسونگ تو هر تبلیغات
        هست دیگه ... شورش رو دراورده

  • همه چي ندون
    همه چي ندون | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    خدا خرو شناخت بهش شاخ نداد!
    پارسال يادتونه سامونگ ابلو مسخره كرد گفت اس دي نميخوره تازه باتريشم در نمياد! ام امسال ..☺️

  • moji
    moji | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    استارت دعوای روز جمعه زده شد...

  • جوان پیر
    جوان پیر | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    صدای اون کسی که توی تبلیغ حرف میزنه همیشه اکثرا تو تبلیغای سامسونگ هست. من خودم نوت 4 دارم بنظرم سری نوت یه سرو گردن از سری اس بالاترن ولی واسه کسایی اینطوره که نیاز به قلم و صفحه بزرگ دارن.

  • arwp
    arwp | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    اصلا نونش تو مقایسه شدن با آیفونه :D
    نمیشه منکر این شد که ۶اج فوق العادست

    • Farzad Ive
      Farzad Ive | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

      اره 6 اج فوق العاده هست اگه بخوای همیشه یه چاقو کند تو دستت بگیری. لبه هاش واقعا تیز و بد دسته مخصوصا که عادت کرده باشی به ایفون 6 بدون لبه

  • گرگِ پیر
    گرگِ پیر | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    سامسونگ برادر دست از این کارا بکش فهمیدیم ی چیزی حالیته نکن این کارارو و در آخر زشته داداش از این اپل بکش بیرون هی خودتو نچسبون بهش کپی کردی برابر اصل ازش دیگ مسخرش نکن... هههههههه..؟!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی