ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنفرانس شرکت Bethesda در E3 2015؛ از DisHonored 2 تا Fallout 4 [تریلرها افزوده شد]

برخلاف سال های گذشته که E3 با کنفرانس شرکت مایکروسافت آغاز می شد، این بار بتسدا آغاز کننده نمایشگاه خواهد بود. در حالی که به نظر می رسد این شرکت در قیاس با ناشرین دیگر کاتالوگ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۶:۲۱

برخلاف سال های گذشته که E3 با کنفرانس شرکت مایکروسافت آغاز می شد، این بار بتسدا آغاز کننده نمایشگاه خواهد بود. در حالی که به نظر می رسد این شرکت در قیاس با ناشرین دیگر کاتالوگ کوچک تری در اختیار دارد، اما می بینیم که از هر ناشری با توپ پرتری وارد کارزار شده است.

بتسدا عناوینی چون Fallout 4 و DOOM جدید را برای نمایش تایید کرده و اخیرا نیز متوجه شدیم که سازندگان بازی DisHonored هم حرفی برای گفتن دارند. اما برای اینکه بدانیم دقیقا در اولین کنفرانس بتسدا و اولین کنفرانس E3 2015 چه می گذرد، باید اندکی صبر کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

fallout_4-1152x652

تریلر رسمی Fallout 4 در حال به نمایش در آمدن است تا حضار کاملا مستقر شده و برای شروع نمایش آماده شوند. اگر ده ها بار دیگر هم این تریلر را تماشا کنیم سیر نخواهیم شد.

CHgYJweW8AEI-uo

این سالن را بیشتر به خاطر اجرای مراسم اسکار می شناسیم و حالا بتسدا در آن کنفرانس خود را برگزار می کند.

پیت هاینز، مسئول بخش مارکتینگ بتسدا، اولین شخصی خواهد بود که روی صحنه حاضر خواهد شد. چه لذتی دارد با موسیقی متن The Elder Scrolls به شما خوشآمد گفته شود.

مارتی استراتون پس از هاینز به روی صحنه می آید تا نمایش را با Doom آغاز کند. شلوغ، پر سر و صدا، خشن و خوش گرافیک. تمام مولفه های لازم برای اینکه این بازی را یک DOOM واقعی بنامیم در این تریلر دیده می شود.

وقتی که کاراکتر اصلی بازی اره برقی به دست می شود، خشونت در DOOM بیداد می کند. حتی موسیقی ها هم هیجان را چند برابر می کنند.

استراتون می گوید DOOM تنها در مورد بخش داستانی و تک نفره نیست و بخش مالتی پلیر بازی نیز به اندازه کافی ارزش صحبت کردن دارد.

سپس بلافاصله یک تریلر از بحش مالتی پلیر یا چند نفره به نمایش در آمد که در آن از دشمنان، اسلحه ها و مکان های جدید رونمایی شد.

doomsnapmapintro610

اما آنچه که واقعا DOOM جدید را هیجان انگیز کرده، SnapMap است، ابزاری برای ساخت نقشه های آنلاین، مدهای مختلف و هر چیزی که فکرش را بکنید است. دوست دارید بخش چند نفره Doom چگونه باشد؟ همان را برای خودتان بسازید.

واقعا فوق العاده به نظر می رسد که آزادی تا این حد در اختیار بازیکنان قرار می گیرد، فارغ از اینکه روی کنسول به انجام بازی می پردازند یا روی پی سی.

یک مرحله دیگر از بخش تک نفره بازی به نمایش در می آید که واقعا جو سنگین و دلهره آوری دارد. برای اینکه Doom جدید را بازی کنید باید دل بزرگی داشته باشید.

Doom در تاریخ نامعلومی برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر می شود. پیت هاینز دوباره روی صحنه می آید. نوبت به عنوان بعدی رسیده: Battlecry.

dishonored2leadinglady610

توسعه دهندگان بازی DisHonored روی صحنه آمده اند و حالا زمان آن رسیده که در مورد عنوان بعدی این استودیو بشنویم.

شایعات درست بود، امیلی، دختر بچه ای که در نسخه اول به او خیانت شد و سلطنت از او گرفته شد، کاراکتر اصلی بازی خواهد بود و حالا به دنبال آن چه که از دست داده می گردد. این بازی رسما DisHonored 2 نام دارد. البته امیلی تنها کاراکتر بازی نیست.

dishonoreddefinitive_941_610

DisHonored: Defenitive Edition، بازسازی نسخه اول و تمام بسته های الحاقی بازی برای اکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد بود که در پاییز امسال منتشر می شود..

DisHonored 2 نیز برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان مورد تایید قرار گرفت. اما تاریخ عرضه؟ بعید به نظر می رسد 2015 زمان مناسبی برای عرضه بازی باشد.

esoimperial610

حالا نوبت به The Elder Scrolls Online رسیده، عنوانی که بتسدا قصد دارد تا سال ها از آن حمایت کند.

ESL_946_610

و بالاخره یک رقیب برای Hearthstone معرفی شد. The Elder Scrolls Legends همانند Hearthstone یک بازی کارتی خواهد بود که برای پی سی و آیپد توسعه داده شده و پاییز امسال در دسترس خواهد بود.

نوبت به Fallout 4 می رسد.

تاد هاوارد، کارگردان استودیو بازی سازی بتسدا و Fallout 3 و Skyrim روی استیج آمده تا در مورد آخرین محصول این شرکت، Fallout 4 صحبت کند.

وی از 21 سال پیش، زمانی که به بتسدا پیوست می گوید، زمانی که E3 وجود نداشت و مهم ترین گردهمایی دنیای گیمینگ مربوط به چند غرفه ای می شد که در نمایشگاه CES به آن ها اختصاص داده شده بود.

fallout4dialoguewheel-956-610

کانسپت آرت ها و تصاویری از Fallout 4 در حال به نمایش در آمدن هستند. جالب اینجاست که شما می توانید به سادگی کاراکترهای خود را بسازید. در واقع هم کاراکتر مرد برای انتخاب وجود دارد و هم کاراکتر زن.

در حال حاضر بخش های ابتدایی بازی در حال نمایش است، زمانی که همه چیز آرام به نظر می رسد و هیچ اتفاقی رخ نداده.

شروع بازی شبیه به The Last of Us به نظر می رسد. پس از ورود کاراکتر اصلی بازی به Vaul 111، دویست سال می گذرد و حالا دنیا به مکانی دیگر شباهت دارد.

بازی آنقدر کامل به نظر می رسد که باید امید داشته باشیم همین امسال آن را بازی کنیم.

می توانید در بازی یک سگ داشته باشید و گویا در همان اوایل بازی این یار مهربان در کنارتان قرار می گیرد. جالب اینجاست که می توانید به او فرمان دهید.

سیستم VATS نیز در بازی حاضر است که واقعا خبر خوشحال کننده ای بود. به نظر می آید که بوستون بسیار بزرگ باشد، نه در حد و اندازه Skyrim، بلکه باید ده ها برابر آن عظمت داشته باشد.

همه ی چیزهای خوب در بازی حاضرند، حتی Pip-Boy جدید، ساعت هوشمند بسیار بزرگی که می تواید روی آن تمامی موارد مهم را دنبال کنید.

fallout4realpipboy-1004-610

Pip-Boy آنقدر برای طرفداران اهمیت دارد که توسعه دهندگان بازی، نسخه واقعی آن را ساخته اند. شما می توانید تلفن همراه خود را درون آن قرار دهید و بله، اپلیکیشن خاصی هم برای آن طراحی شده.

این اپلیکیشن برای اندروید و iOS عرضه می شود و اگر Pip-Boy هایی که در نسخه های محدود و کلکسیونی عرضه می گردند را هم نداشته باشید، می توانید روی تلفن خود اجرا کنید.

FalloutVault_1008_610

Fallout Shelter، بازی جدید بتسدا برای برای دستگاه های موبایل است که در آن می توانید Vault های مخصوص خود را بسازید. باید بتوانید همه چیز را بالانس نگه دارید، به مردم غذا بدهید، آموزش دهید و آن ها را در وضعیت کامل سلامتی قرار دهید.

فوق العاده است. یک بازی بی نظیر که می تواند مدت ها سرگرم تان نگه دارد. رایگان، بدون نیاز به اینترنت اما با پرداخت درون برنامه ای. Fallout Shelter قرار است تا چند ساعت دیگر روی اپ استور برای iOS منتشر شود. اندروید؟ فعلا خبری از آن نیست.

سازندگان Bethesda حسابی کار ساخت و ساز را دوست دارند. حتی در Fallout 4 هم شما می توانید از آیتم های درون بازی استفاده کنید و محیطی دوست داشتنی برای خودتان بسازید. نبوغ تیم بتسدا و تاد هاوارد در ساخت بازی های نقش آفرینی واقعا ستودنی است.

خانه ای که می سازید را می توانید به انواع و اقسام ابزارهای دفاعی مسلح کنید تا حمله کنندگان به شما نتوانند لطمه ای به شما وارد کنند. Fallout 4 واقعا بزرگ است.

cuteguybuild610

50 اسلحه در بازی وجود دارد و این اسلحه ها را می توانید به 700 مدل مختلف در آورید. واقعا بازی نقش آفرینی به این وسعت تا به حال ساخته نشده. قابلیت بهینه سازی لباس اصلی کاراکتر هم وجود دارد.

تاد هاوارد می گوید ساعات زیادی سپری شده تا اسلحه ها ساخته شود و همه این ها به این دلیل بوده که می خواستیم مبارزات در بازی بسیار لذت بخش باشد، مهم نیست در حالت اول شخص به انجام بازی می پردازید یا در حالت سوم شخص.

falloutsmall610

بله، همانطور که گفته شد Fallout 4 به اندازه کافی کامل به نظر می رسد که بخواهد همین امسال منتشر شود. این عنوان در تاریخ 10 نوامبر امسال برابر با 19 آبان برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه می شود.

پیت هاینز به روی صحنه آمد تا اتمام کنفرانس را اعلام کند. بتسدا برای اولین سال حضور خود در میان بزرگان برگزار کننده کنفرانس در E3 سنگ تمام گذاشت و هر چه در چنته داشت معرفی کرد.

شما چه فکر می کنید؟ آیا بتسدا امسال هم با وجود رقبایی چون بتمن، ویچر و مسترچیف می تواند جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    این DisHonored2 چه خوب بود. DOOM خیل یخشن بود منه 30 ساله رو هم اذیت کرد، ولی DisHonored خیلی خوب بود، Steampunk آپدیت شده همراه هنری زیبا. البته دمو بود، نه game play

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی