ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تماشا کنید: اولین ویدیوهای HD که از فضا گرفته شده اند

شکار عکس هایی با کیفیت از زمین توسط دوربین ماهواره هایی که در خارج از جو قرار دارند، مدت ها است که حل شده، اما ویدیو مبحثی کاملا جداگانه دارد. اخیرا ویدیو هایی از ایستگاه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شکار عکس هایی با کیفیت از زمین توسط دوربین ماهواره هایی که در خارج از جو قرار دارند، مدت ها است که حل شده، اما ویدیو مبحثی کاملا جداگانه دارد.

اخیرا ویدیو هایی از ایستگاه فضایی بین المللی منتشر شده که در آن ها تصاویری با کیفیت HD از زمین به نمایش در آمده است. در این تصاویرات جزییات خیره کننده ای دیده می شود که نشان کیفیت بالای دوربین ها دارد.

در ادامه مطلب می توانید سه ویدیو از شهرهای Boston ، لندن و بارسلونا را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • game over
    game over | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    سلام ببخشید اسپم میدم دوستان پرینتر خوب ترجیحا لیزری حتتما رنگی مارک معتبر چی توصیه میکنید برای کاربرد خونگی(کیفت چاپ و وضوح چاپ بالا باشه)

  • TROOL
    TROOL | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی زیبا بودن مخصوصن لندن

  • xander
    xander | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    چجوری دوربینو صابت نگه داشته؟ :|

  • Mr. Nick
    Mr. Nick | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    كاش حداقل مي نوشت تو چه ارتفاع مداري هست حركت ماهواره كاملا مشخص است مخصوصا با فيلم اول و شاخص گرفتن برج سمت راست .
    .مدارش كه احتمالا لئو هست ولي چه ارتفاي؟
    اگه لئو باشه 16 بار دور زمين ميزنن ولي اينقدر سريع فكرش نمي كردم .
    .
    "اولین ویدیوهای HD که از فضا گرفته شده اند" هم نيست ژنرال ارتش آمريكا و CIA براشون خاطره شده :D

    • Siamak_Sadati
      Siamak_Sadati | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

      مدار ایستگاه فضایی بین‌المللی در ارتفاع میانگین 400 کیلومتری قرار داره و هر 90 دقیقه یک دور به دور زمین میگرده

  • Metal
    Metal | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    اون قديمها شهرهاي ما هم بسيار زيبا بود و شهرهاي مهندسي و ...
    كافيه به پلان تخت جمشيد نگاه كنيد تا اوج سقوط را ببينيد
    اين سقوط واسماست ! حق ماست !! چون گذشتگان را فراموش كرده ... چون خوبيهاي گذشته را نديديم ، چون به خاطر يك موش يك شهر را آتش زديم و چون قدر نعمتايمان را ندانستيم و با ناداني خويش بيشتر ويران كرديم و ويران كرديم و ساختيم آلونكهايي زشت و براي اين حرص و طمع پاياني نيست

  • samsungmobile
    samsungmobile | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    از حضرات کسی برنامه نویسی اندروید با طراحی سایت بلده ؟
    اگه هست یه رزومه یا نمونه کاری که انجام داده به ایمیلم بفرسته.
    naqqale@outlook.com

  • Sina
    Sina | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    طرف داره كره و روغن و ضرر تبليغ ميكنه بعد زيرنويس ميزنه يك وعده سلامتى شكلّى :|

    • Metal
      Metal | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

      تازه بعضيها هم با افتخار ميگند مارگارين !!! مارگارين سمي است بسيار خطرناك براي بدن يادمه پدرم ميگفت اين كره ها كره نيست مارگارين مضخرف هستش خوبه نيست ببينه با چه لفت و لعابي ميگند مارگارين

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    بوستون امریکا
    بارسلون اسپانیا
    لندن انگلیس
    ناسای بدبخت ایران رو ندیدی رفتی از اسپانیا فیلم گرفتی.

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

      نه گفتم یه نظری هم به حال ما ایرانی ها داشت باشن که خبری از برج بلند نیست شهرای ایران همه با خاک یکسانند.

      • Mr. Nick
        Mr. Nick | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

        كجا برج خبري نيست تا چند وقت پيش بايد از كوه بالا مي رفتيم تا افق ببينم الا آسمون داخل شهر به زور كامل يه دست مي بينيم .
        منظره خونه بجاي كوه شده برج كم مونده هتل توچال خراب كنن برج به سازن
        .
        همه ناراحت هستن خراب كردن خونه ها بعد برج سازي شما.... :(
        .
        اصلا من رفتم افق پيدا كنم بعد توش محو شم :D

    • maket_bivatan
      maket_bivatan | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

      ای وطن فروش میخوای جلای وطن کنی؟
      خب خودت میلادی از برجه خوشت میاد
      شوخی کردم به حاشیه نبر

  • knight.bivatan
    knight.bivatan | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    با سرعت نت فضایی مان
    راستی اون استادیومه تو بارسلون نیو کمپه دیگه :-D
    یکی از جاهایی که دوست دارم برم بارسلونه

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    هوووووو
    برد باحال ایران و اولین باخت امریکا رو به شدت تبریک میگم..
    به امیدِ برد بعدی.....
    ما که HDدیدیم... :D با گزارش مذخرف یارو و حضور قویه حسینی :|
    چرا اخه ؟ :|
    ینی بازیای خارجی رو بهتر سانسور میکردیم تا اینو گزارش..... :|
    ....

    • knight.bivatan
      knight.bivatan | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

      گزارشا کاملن جانبدارنه و متعصبانه و پر از ایراده والیبال خودش رشد کرده اما سایر جنبه هاش نه برعکس فوتبالمون باز تو فوتبال یه فردوسی پور و میرزایی رو داریم

    • captain
      captain | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

      اون پک سلامتیه اصن چی بود.:angry:معلوم نیست اومد بود با سعید معروف مصاحبه کنه یا تبلیغ کن

مطالب پیشنهادی