ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دوکاتی در برابر کاوازاکی؛ معرفی بازی SBK15

SBK14 به قدری خوش ساخت و هیجان انگیز بود که همگی برای عرضه نسخه 2015 آن لحظه شماری می کردیم. این لحظه خوشایند بالاخره فرا رسید و SBK15 در همین هفته برای پلتفرم های iOS، اندروید و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

SBK14 به قدری خوش ساخت و هیجان انگیز بود که همگی برای عرضه نسخه 2015 آن لحظه شماری می کردیم. این لحظه خوشایند بالاخره فرا رسید و SBK15 در همین هفته برای پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون عرضه شد.

جدیدترین بازی رسمی مسابقات جهانی سوپربایک همانند نسخه گذشته اش، یک شبیه ساز بی نظیر از رقابت های موتورسواری است و با پیشرفت قابل توجهی در زمینه گرافیک و گیم پلی همراه بوده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Digital Tales که در نسخه قبلی عملکردی فوق العاده در زمینه طراحی گرافیکی از خود به نمایش گذاشته بود، در SBK15 هم شاهکار کرده و عنوانی ساخته که به سختی می توان تفاوتی میان آن و عناوین کنسول های دستی پیدا کرد.

گیم پلی و کنترل در SBK15 تفاوت چندانی با نسخه قبلی نکرده، اما برندهای جدیدی از موتورهای مسابقه ای به آن اضافه شده و ضمنا در پیست های بیشتری امکان مسابقه خواهید داشت.

SBK15-1

موتورهای لایسنس شده ای از کمپانی های Aprilia, Kawasaki, Honda, Ducati, Suzuki, MV Agusta و BMW در این نسخه با تمامی جزئیات  طراحی شده اند. تعداد پیست های مسابقه بازی نیز به عدد 13 می رسد که پیست تازه احداث Chang در کشور تایلند، جدیدترین زمینی است که در بازی شبیه سازی شده.

در SBK15 می توان از میان 24 موتورسوار مشهور که در 14 تیم گروه بندی شده اند، یکی را برگزید و وارد رقابت های آنلاین بین المللی شد. هر چند حالات Quick Race و Time Attack هم برای بازی تک نفره و آفلاین در بازی قرار داده شده اند.

SBK15-2

قابلیت جدید اضافه شده به SBK15، امکان ذخیره و ادامه بازی از پلتفرم های مختلف است. با داشتن یک حساب کاربری در SBK15، می توانید بدون نگرانی بابت از دست رفتن سیوها بازی را از iOS روی ویندوزفون یا بالعکس منتقل کرده و ادامه بدهید.

توصیه می کنیم حتی اگر به موتورسواری علاقه ندارید هم SBK15 را دانلود کنید، چرا که بعید است بتوانید به این زودی ها عنوانی ورزشی با این کیفیت را در هر سه پلتفرم موبایل تجربه کنید.

SBK15 - Official Mobile Game

SBK15 - Official Mobile Game

سازنده: Digital Tales قیمت: رایگان (نسخه ویندوزفون 2.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 311 / 345 / 199 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین)
    لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین) | ۸ تیر ۱۳۹۴

    سلام
    پولی نیست. من دانلود کردم (استفاده نکردم)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی