ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نوکیا مسئولیت تولید تلفن هوشمند جدیدش را به فاکسکان می سپارد [شایعه]

چند هفته پیش نوکیا به شکلی کاملاً غیر منتظره اعلام کرد قصد دارد در سال ۲۰۱۶ با ارائه ی محصولی تحت برند خودش رسماً به بازار تلفن های هوشمند بازگردد و مجدداً رقابت در این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند هفته پیش نوکیا به شکلی کاملاً غیر منتظره اعلام کرد قصد دارد در سال ۲۰۱۶ با ارائه ی محصولی تحت برند خودش رسماً به بازار تلفن های هوشمند بازگردد و مجدداً رقابت در این عرصه را تجربه نماید.

کمپانی فنلاندی روزگاری سلطان بلامنازع دنیای موبایل محسوب می شد و بر حسب اینکه بسیاری از کاربران از آن دوران خاطرات خوشی دارند خبر بازگشت این برند برایشان با شادی و هیجان همراه بود.

اما بر مبنای اخبار پیشین ظاهراً نوکیا قرار است تنها عهده دار مسئولیت طراحی اسمارت فون جدیدش باشد و تولید و عرضه آن را به یک شریک تجاری دیگر واگذار خواهد کرد؛ شریکی که تا به حال نامش مشخص نشده.

در این میان امروز وب سایت NokiaPowerUser به نقل از منابع خود احتمال داده که این شریک تجاری احتمالاً کمپانی تایوانی فاکسکان خواهد بود.

ناگفته نماند که قبلاً هم فنلاندی ها تولید تبلت محبوب N1 شان را به همین شرکت واگذار کرده بودند و دور از ذهن نیست که اکنون نیز بخواهند تجربه ی شیرین همکاری پیشین را یکبار دیگر تکرار نمایند.

NokiaPowerUser در گزارش خود می افزاید هند، چین و برخی از کشورهای اروپایی اولین بازارهایی محسوب می شوند که شاهد عرضه ی اولین موبایل اندرویدی نوکیا و بازگشتش به صنعت اسمارت فون ها خواهند بود و احتمالاً رفته رفته پای این محصول و حتی محصولات دیگری به سایر بازارهای جهان نیز باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • AP
    AP | ۸ تیر ۱۳۹۴

    من که هر شب جمعه واسه ضعیفه های وابسته به الوپ و بالمر فا تحه میفرستم!
    :)
    به زمین گرم بخورن این دوتا!

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۸ تیر ۱۳۹۴

    قطعا نوکیا اگه بخواد بر گرده، با قدرت بر میگرده، چون میدونه یه کمی لغزش تو این بازار واسش گرون تموم میشه. فاکسکان که نشون داده کیفیت کارش خیلی خوبه، اصن همین که تایوانیه کافیه. طراحی هم که دیگه گفتن نداره، نوکیا همیشه بهترین بوده تو این بخش.

  • یونس
    یونس | ۸ تیر ۱۳۹۴

    فاکسکان فکر کردم کشوره !

  • Rivekan
    Rivekan | ۸ تیر ۱۳۹۴

    اینم خبر خوش برای ناله کنان نوکیا ;)
    برید بخرید تا دوباره ورشکسته نشه...

    • مـــــــتیــــــن
      مـــــــتیــــــن | ۸ تیر ۱۳۹۴

      چه ربطی داره هنوز نیامده ببینیم چیه اگه اومد نوآوری یا حرف تازه واسه گفتن نداشت سرنوشت جز شکست نداره هاها دیدگاه من باید توسط ادمین تایید بشه :-) اصلا نشه دیگه واسم مهم نیس

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۸ تیر ۱۳۹۴

        تبلتش که اومده برید با نواوری های اون سرگرم بشید تا موقع تلفنش / بله بایدم بالمر رو فحش بدید چون اگه نبود نوکیا مدت ها قبل تر برشکست می شد پول پتنت هایی که مایکروسافت از بقیه شرکت های اندروییدی می گرفت می داد به نوکیا که وضعش بدتر نشه دیگه ناشکر ترین افراد هم اینجوری نظر نمی دن

  • اشکان
    اشکان | ۸ تیر ۱۳۹۴

    والا این شایعات حالا حالا ها سر زبون ها خواهد بود... ولی باز هم با توجه به همین شایعات به نظرم فاکسکان با توجه به کیفیت ساختش یکی از بهترین انتخابهای ممکنه. من که فعلا دوس دارم تبلتش عرضه جهانی بشه، ایرانم بیاد، یه تستی بکنیم.
    الان یه سری هم میان استفن الوپ بدبخت رو فحش میدن... :D

    • مـــــــتیــــــن
      مـــــــتیــــــن | ۸ تیر ۱۳۹۴

      بدبخت الوپ کاری نکرد که ولی استیو بالمر هرچی بگی کمشه پنج شبش تا پروژه محشر نوکیا رو خوشگل خفه کرد

    • رییس بزغاله های بهار
      رییس بزغاله های بهار | ۸ تیر ۱۳۹۴

      الوپ و بالمر نفوذی و خائن حقشون همون فحشها هست ولی خوشحالم که این لقمه چرب و نرم( به خیال خام خودشن البته) تو گلوشون گیر کرد و همین دیجیاتو نوشته بود مایکروسافت میخواد بخش موبایل رو تعطیل کنه امیدوارم اینجوری بشه و دیگه از این غلطا نکنه خدایی نابود ترین و بی مغزترین مدیران دنیای فناوری بودن بالمر و الوپ و تاریخ این صنعت با بدنامی از آنها یاد خواهد کرد

  • مـــــــتیــــــن
    مـــــــتیــــــن | ۸ تیر ۱۳۹۴

    تبلت محبوب n1 منظورتون چیه؟ تو ایران فقط یه نفر دیدم داشته باشه البته طراحی خیالی دوست داشتنی داره (مهم نیس حالا شبیه چی هست یا نیست)

مطالب پیشنهادی