هوآوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در چین محسوب می شود و از سال گذشته تا به حال نشان داده که دوست دارد جایگاه خودش را تغییر داده و اندک اندک به جای ساخت و عرضه ی محصولات ارزان قیمت، موبایل هایی با کیفیت تر ارائه نموده و شروع به رقابت با بزرگان کند.
کمپانی مورد بحث در همین راستا از مدتی قبل آماده سازی اسمارت فون جدیدی با عنوان Honor 7 را در دستور کار خودش قرار داده بود و تا به امروز نیز شایعات بسیاری را در موردش شنیده ایم، اما اکنون بالاخره موبایل مذکور معرفی شده و می توانیم به صورت کامل از جزئیات و مشخصه هایش آگاه گردیم.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
Honor 7 دارای بدنه ای فلزی است و در قسمت پشتی اش درست در زیر دوربین، یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده. این دیوایس به نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع LCD (با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز گشته و کمپانی سازنده برایش ۳ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته.
دستاورد جدید هوآوی توسط چیپست خانگی همین برند، یعنی کایرین ۹۳۵، قدرت یافته است؛ این چیپیست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای بوده و انرژی مورد نیازش بوسیله یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود.
چینی ها در پشت Honor 7 دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی (قدرت یافته توسط حسگر IMX230 سونی) به همراه یک فلش LED دوگانه و دو رنگ قرار داده اند و در جلویش نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. موبایل مورد اشاره از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE هم پشتیبانی به عمل می آورد و به همراه اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی و رابط کاربری Emotion UI نسخه ی ۳.۱ به دست کاربران خواهد رسید.
گفتنیست که تازه ترین محصول هوآوی ابعادی برابر با ۱۴۳.۲ در ۷۱.۹ در ۸.۵ میلی متر داشته و وزنش با عدد ۱۵۷ گرم برابری می کند.
لازم است بدانید برند چینی مورد بحث Honor 7 را در سه نسخه رونمایی کرده. ارزان ترین نسخه با قیمتی معادل ۳۲۳ دلار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته و تنها از تکنولوژی ارتباطی 3G پشتیبانی می کند. نمونه ی دیگری از همین دیوایس با مشخصات یکسان ولی دارای پشتیبانی از 4G LTE با قیمت ۳۵۵ دلار در دسترس خواهد بود و در نهایت مدلی با حافظه ی ۶۴ گیگابایتی و امکان بهره گیری از 4G LTE نیز وجود دارد که خریدش ۴۰۳ دلار هزینه خواهد برد.
عرضه اسمارت فون فوق الذکر از ۷ جولای در چین آغاز می شود و کاربران قادر خواهند بود آن را در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره ای خریداری کنند. ضمناً برخی از منابع احتمال می دهند هوآوی طی ماه آینده نسخه ی دیگری از Honor 7 با ۴ گیگابایت حافظه ی رم را معرفی نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.















من از سری honor و P از باقی سری هاش بیشتر خوشم میاد ولی ساپورت جهانی سری honor بدرد نمیخوره همونطور که در honor 3C دیدیم که چین آپدیت 4.4 شد ولی جهانیش نه !
من یه ساله هانر سی دارم براش اپدیت اندروید 4.4 با بلد 310 اومده تو سایتای مختلفم رام گزاشتن شما عرضه نداری گوشیتو اپ کنی پای شرکت ننداز برا هانر شش هم اندروید 5.1 اومد پس مشکل از خودته
من نمیدونم چرا اصلاً از بند هوآوی خوشم نمیاد! دست خودمم نیست!
هواوی هم از تو خوشش نمیادخخخخ
آفرین موافقم ،،،، تخریب شخصیتش کردیا ههه
قیمتش از عالی هم اونور تره !
فقط اگه ois داشت دیگه بی نقص میشد ( شایدم داره )
imx 230 هم که نیاز به تعریف نداره. 21.4 مگاپیکسل با فوکوس تشخیص فاز 192 نقطه ای و نسبت تصویر 4 به 3
خیلی قشنگه هواوی داره پایه های یه طراحی جدید متکی به خودش رو ایجاد میکنه.
اتفاقاً گوشی های هواوی از کیفت خیلی خوبی برخوردار هستند، از امثال ال جی که قطعا بهتر هست.
دهنت سرویس چرا از رو شکم حرف میزنی.
باریک سعید من الاندو ساله دارم جی پد استفاده میکنم کند تر شده اما هنوز از خریدم شدید راضیم محمد امین تو هنوز نگه داشتی جس پدو؟ فقط نامردی کردلالی پاپ نداد
رسما اعلام کرده نمیده چون الجی ساپورت نرم افزاریش خوب بوده!!!
واسه من که فقط یدونه کیت کت اومد اتفاقا ساپورت نرم افزاری الجی اونموقع که من خریدم خیلی بد بود خیلی ها از اپدیت نشدن الجی جی پرو به کیت کت شکایت داشتن یعدا الجی ساپورت نرم افزاریش خوب شد از جی تو میشه گفت
منتظر اومدنش البته با معرفی رسمی به ایران هستیم :)
این الان پشتش تمام فلزیه؟
پس چرا اون واشرای پلاستیکی مثل پشت آیفون رو نداره؟
(واسه آنتندهی)
ولی عجب چیزیه!
هوآوی برند با کیفیتی نیست / ترجیح می دم به جاش یه G2 الچی بخرم ./
نمیشه هرگز گفت یک برند با کیفیت هست یا بی کیفیت محصلات هستن که با یکدیپر تمایز دارند
مردک تو کی هستی ؟ مرض داری ؟
خودت کامنت میزاری خودت به همه منفی میدی بعدش با اکانت اصلیه خودت جواب میدی خودتم به خودت بد و بیراه میگی(همزمان با استفاده از این کلمات و فحش دادن به دیگران از جمله خودم [1سال پیشو یادت بیار]آیه اینا تو پروفایت مینویسی ) تو نوع خودت ادم باحالی هستی
پس مرض داری ! روانشناس خوب خواستی توی گوگل یه سرچی بزن حتما گیرت میاد :((
تعصب به ال جی 100 در 100 کاربر پررو.
شدیدا دوست داشتنی خیلی خوشم اومد ازش از هر لحاظ از گوشی فعلیم بهتره با قیمت کمتر خیلی گوشی محشریه
زیبا ، قدرتمند ، قیمت مناسب
:)
کپ ascend mate 7
ازک ترین گلکسی سامسونگ لو رفت!
http://news.30mark.com/news/1272/%D9%86%D8%A7%D8%B2%DA%A9-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%84%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%AA!.html
چقدر تعصب دارین تا این حد بعدش یه میانردس اگه درست گفته باشم