ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اپل: ۹۹ درصد از کاربران آیفون ، عاشق آن هستند

در حالی که نسل بعدی آیفون به احتمال زیاد در اواخر شهریور ماه از راه خواهد رسید، اپل امروز دو ویدیو تبلیغاتی جدید را برای آیفون ۶ منتشر کرده تا از همین فرصت اندک باقی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۲۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالی که نسل بعدی آیفون به احتمال زیاد در اواخر شهریور ماه از راه خواهد رسید، اپل امروز دو ویدیو تبلیغاتی جدید را برای آیفون ۶ منتشر کرده تا از همین فرصت اندک باقی مانده نیز برای بالا بردن فروش موبایل خود استفاده نماید.

در ویدیو اول، اپل ادعا می کند که ۹۹ درصد از کسانی که آیفون دارند، عاشق آن هستند. این موضوع در حالی مطرح می شود که آیفون ۶ در شاخص رضایت مشتریان آمریکا، امتیاز ۸۲ را به خود اختصاص داده و در جایگاهی پایین تر از گلکسی نوت ۴ قرار دارد.

در ویدیو دوم نیز اپل به مبحث هماهنگی میان سخت افزار و نرم افزار می پردازد و بیان می کند که تسلط اپل بر روی هر دوی این موضوعات، باعث خلق محصولی فوق العاده شده است.

جالب اینکه هر دو ویدیو با این شعار به پایان می رسند: «اگر دستگاهی آیفون نباشد، پس آیفون نیست»

در ادامه مطلب می توانید این دو ویدیو را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    فکر کنم منظورش آیفون دم در (در باز کن) بوده :)

  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    ای او اس , پشتیبانی عالی ( طوری که آیپد 2 بعد از حدود 4 سال هنوزم داره آی او اس های جدیدو میگیره و اکثریت بازی های سنگین اپ استورو اجرا میکنه ) , اپ استور غنی و خیلی با مک مچ بودن دلایل اصلی عاشق شدن به محصولات اپله و برای ایفون 6 زیبایی هم باید اضافه کرد که یه دلیل دیگس

  • کوروش
    کوروش | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    حقیقت نداره! من اطراف خودم خیلی ها رو میشناسم که هیچی از آیفون سردرنمیارن و فقط وفقط برای کلاسش(!) آیفون دستشون میگیرن!

    • Young G
      Young G | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

      دقیقا ! من چهار نفراز فامیل هام فقط برای کلاسش گرفتن

    • iArash
      iArash | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

      خب همونا هم ناراحتن الان؟ :)

  • AMINEDGE
    AMINEDGE | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    شعارش اینه فک کنم:
    آیفونی که آیفون نباشد آیفون نیست D:
    خودمم آیفون دارم و واقعا میگم عاشقشم 3>

    • مهربان
      مهربان | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

      من هم عاشق آیفونم هستم..و تقریبا هرکسی رو که میشناسم آبفون داره همین حس رو داره و حاضر نیست آیفونشو ب جز آیفون با فونه دیگه ای عوض کنه!!!
      ______________________________________

      آیفون باید آیفون باشد! اگر آیفون نباشد،آیفون نیست! :) تیم کوک راحل :))

  • soroush KH
    soroush KH | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    in shod ye post

  • kamyar
    kamyar | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    اينو كه نشد بگيريم :-((
    ولى نسل بعدى حتما ميگيرم

  • Ehsan_Toosi
    Ehsan_Toosi | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    بله اپل ب کارمنداش ایفون میده

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    شعارش
    هرگوشی که ایفون نباشد، گوشی من هم نیست!

    • Morteza
      Morteza | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

      iphone معنی ش گوشی من نمیشه.
      شعارش : اگر چیزی آیفون نیست ، اون آیفون نیست.

      • 7.62mm
        7.62mm | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

        بله، آیفون باید آیفون باشد، آیفونی که آیفون نباشد آیفون نیست.

  • ALI-R
    ALI-R | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    اپل همیشه دستی در آمار من در آوردی داره
    خو تو چطو فهمیدی 99 درصد عاشقن
    تحمیل نظر به این میگن
    اگر اینطوره GLX هم میتونه بگه 99.9 درصد از کاربران عاشق محصولاتش هستن :)

    • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉
      M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉ | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

      امار اپل دقیقه عزیز اگه دستش تو امار نبود با دو تا گوشی نصف بازار اسمارت فون جهان تو دستش نبود این همه برند اندریودی دارن با این بدبخت مبارزه می کنن هنوز هیچ گوشی به پای ایفون نرسیده

      • ALI-R
        ALI-R | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

        متن رو خوندی؟ تو آمریکا درصد رضایتش از Note 4 پایین تره اونوقت چطوری 99 درصد رضایت داره؟

    • iArash
      iArash | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

      ایشالله اگر شما هم بگیری متوجه میشی :)

      • ALI-R
        ALI-R | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

        بابا جان حرف من رو آماری(تبلیغاتی) هست که اپل ارائه میده که توی مطلب هم قید شده چرا.بیایید واقع گرایانه و منصفانه نسبت به آمار نگاه کنیم نه اینکه حالا چون گوشی آیفون از نظر شما خوبه پس آمار درسته شاید یکی آیفون بگیره ولی دلش باهاش نباشه
        :)

  • alone in the dark
    alone in the dark | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    منم اگه پولشو داشتم عاشقش میشدم...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی