مایکروسافت در توکیو گیم شو امسال حاضر نخواهد شد
به نظر می رسد نمایشگاه توکیو گیم شو در میان کمپانی های غربی، روز به روز اهمیت خود را از دست می دهد. در آخرین اعلام خبری، مایکروسافت طی بیانیه ای، عدم حضور خود در ...
به نظر می رسد نمایشگاه توکیو گیم شو در میان کمپانی های غربی، روز به روز اهمیت خود را از دست می دهد. در آخرین اعلام خبری، مایکروسافت طی بیانیه ای، عدم حضور خود در این نمایشگاه را رسما تایید کرد.
ماسایوکی اینوئه، مدیر بخش بازاریابی ژاپن مایکروسافت گفت: "در سال 2015 به ارائه لاین آپ بازی های جذاب، با بازی های انحصاری ادامه خواهیم داد. امسال، مایکروسافت در توکیو گیم شو مشارکت نخواهد کرد اما در تلاشیم تا آخرین اخبار اکس باکس را به طرفداران و رسانه ها برسانیم. به محض اینکه بتوانیم، بروزرسانی ها را ارائه خواهیم داد."
مایکروسافت شرایط چندان جالبی در سرزمین آفتاب ندارد. چند هفته پیش، فروش اکس باکس وان در ژاپن به پایین ترین حد ممکن از زمان عرضه اولین اکس باکس رسید. بنابراین سرمایه گذاری در کشوری که علاقه مندان بسیار کمی در آن پیدا می شود عاقلانه به نظر نمی رسد.
جالب اینجاست که از سوی دیگر، مایکروسافت در گیمزکام 2015 حاضر خواهد شد اما سونی لزومی به شرکت در این نمایشگاه ندیده است. گیمزکام ماه آینده از 5 تا 9 آگوست در کلن آلمان جریان خواهد داشت و توکیو گیم شو از 17 سپتامبر به مدت 3 روز برگزار می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ببخشید، ولی سونی برخلاف مایکروسافت بدون دلیل نمایشگاهی رو ول نکرده! دلیل اصلی اینکه سونی توی گیمزکام یکی از بزرگترین(شاید بزرگترین) نمایشگاه اروپا حاضر نیست اینه که به علت تغییر تاریخ این نمایشگاه و نزدیک شدنش به نمایشگاه E3 امسال، سونی نمیتونست تا در فاصله کمی برای این کنفرانس آماده بشه!
ولی با این وجود بجای گیمزکام توی نمایشگاه پاریس گیم شو (پاریس ویک) برای معرفی بازی های جدید حضور داره و نمایش های اروپایی اش رو اونجا برگزار میکنه!!!
پس بهتره بگیم که مایکروسافت به رسانها کم لطفی کرده که تنها توی گیمز کام حضور داره و بس!
تازه بجز پاریس گیم شو و توکیو گیم شو که مهد دنیای شرق و نوآوری های اونهاست، از پارسال سونی در آخر سال کنفراس اختصاصی و نمایشگاه اختصاصی خودش رو داره که در کنار تمام این کنفرانس ها باید بازی های AAA اختصاصی برای معرفی در اونجا هم نگه داره!!!!!
خب معلومه دیگه . تو ژاپن به شکل مفتضحانه از پلی استیشن شکست خورده برا همین
جای تردیدی نیس اصلا که مایکرو تو ژاپن شکست خورده
خب ژاپن بازار عجیبی هست...ملت بجای خریدن گوشی های سونی سراغ آیفون میرند ... کنسول محبوبشون نیتندو...
بازار ژاپن عاقله بهترین کالاهای هارو انتخاب میکنه که تو کنسول PS4 هست شما از کجا میگی نینتدو هان از رو هوا حرف نزن
شما اگه گیمر حرفه ایی باشی گیم پلی انچارتد رو با گیرز اف وار مقایسه نمی کردید اصلا عاقل این ها که هم سبک نیستن که شاید هم نتونست لارا کرفت جلوی انچارتد دوام بیاره رفتید سراغ مارکوس فینیکس
يه نمايشكاه جقد هزينه داره كه مايكروسافت كفته هزينش بي فايدس؟
گیمز کام هم برای سونی بی فایده ست حس متقابل همینه
خب باید برای ژاپنی ها و کلا شرقی ها بازی های مورد علاقه اون هارو داشته باشند...چیزی که قرار بود باشه اما طبق اسنادی در مدیریت گذشته شاهکاری رخ داده بود که آی پی های rpg و jrpg کنسل شدند...
PS4 تو ارو پا محبوب تر از X1 هست تو این شک نکن و نیاز زیادی به این رویداد نداره ولی مایکرو چی تو ژاپن اصلا مشتری نداره سونی تو نمایشگاه پاریس ویک هم میاد
نینتدو بدرد صاحبش میخوره بنظر من تو صنعت گیم حرفه ایی نینتدو هیچ چیزی برا گفتن نداره
گیمرهای مارو باش. حتما شما هم حرفهای هستین. اگر دنبال سرگرمی ناب باشی میدونی بازیهای نینتندو یعنی چی. رو هوا حرف نزن لطفا
نینتدو دیگه مرد تو E3امسال چی معرفی کرد میشه بگید .............................همش ماریو ماریو ماریو وزلاندو شما هم از زیر زمین حرف نزن بیا رو
همون بهتر که زیاد خیال ژاپن نکنه...اما...یه راه تخیلی داره...نیتندو رو بخره...
...
سونی نیاید گیمز کام اونجوری از خلوتی مگس پر نمیزنه تو گیمز کام خخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخ....بخند خنده قشنگه...
بله خیلی قشنگه میدونم به لب تو نمیاد دادا پس بشین گریه کن تو
اخه بخدا دیگه چیزی ندارن رو کنن ول شون کنید همه خوب هاشو به قول خودشون تو E3 امسال رو کردن و میخواستن این نبرد رو ببرن و دیدن سونی اونجا همه رو غافلگیر کرد به گریه افتادن الان ترول اعظم میاد././././.
اه...ترول اعظم که خودشمایی...!
اون کسی رو که نام بردید شاگرد شماست...!
...
گیمز کام رو ول کنه بره توکیو گیم شو ...
...
آقا تریلر ۱۰۸۰ گیرز ۴ رو دیدم رسما گرافیک آنچارتد چهار رو بوسیدم گذاشتم رده دوم...تو این مدت چقدر قشنگ درآورده بودنش...ولی حیف مارکوس فینکس جونم نبود...
شما اگه گیمر حرفه ایی باشی گیم پلی انچارتد رو با گیرز اف وار مقایسه نمی کردید اصلا عاقل این ها که هم سبک نیستن که شاید هم نتونست لارا کرفت جلوی انچارتد دوام بیاره رفتید سراغ مارکوس فینیکس........................( )
گیم پلی رو مقایسه نکرد گرافیک رو مقایسه کرد
هر چند از لحاظ گرافیک به نظرم انچارتد بهتره
گرافیک آنچارتد شماهم تریلر رو دیدید واقعا معرکه بود.. توصیه من بهش بازی آنچارتد هم تو اون تنظیمات ببین
دوست من اصلا شما تو متن کامنت من مقایسه سبک دیدید...یا...گرافیک...خواهشا اول تریلر رو ببینید...حرکات برگ و آب ... رعد و برق و تخریب پذیری باورم سخته مرحله پری آلفا اینطور قشنگ ساخته شده باشه...
داداش یه دفعه پس گرز اف وارو از کجا میاری بیرون هان هان ما داشتیم درباره کنفرانس حرف میزدم که چیزی برا گفتن نداشتی یه دفعه گرز اف وارو میکشی وسط و به آنچارتد گیر میدی این کارت ینعی مقایسه .....................گرافیک آنچارتد رو با هیچ چی عوض نمیکنم حرکات اکشن .........کاورگیری زیبا .....مبارزه تن به تن زیبا..... جزییات بالا .......
خیلی فیلمی ناموسا
گرافیک in game رو با اون مقایسه میکنی؟؟؟
وااااای!!تو برو گرافیک فیلمای gow 1 رو ببین از بازیای نسل هفت هم بالاتر!!
تر و خدا قبل این حرفا منتظر باشید رزولوشن هیلو قفل بشه بعد بیاید در مورد گرافیک حرف بزنید!!