ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

مایکروسافت در توکیو گیم شو امسال حاضر نخواهد شد

به نظر می رسد نمایشگاه توکیو گیم شو در میان کمپانی های غربی، روز به روز اهمیت خود را از دست می دهد. در آخرین اعلام خبری، مایکروسافت طی بیانیه ای، عدم حضور خود در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد نمایشگاه توکیو گیم شو در میان کمپانی های غربی، روز به روز اهمیت خود را از دست می دهد. در آخرین اعلام خبری، مایکروسافت طی بیانیه ای، عدم حضور خود در این نمایشگاه را رسما تایید کرد.

ماسایوکی اینوئه، مدیر بخش بازاریابی ژاپن مایکروسافت گفت: "در سال 2015 به ارائه لاین آپ بازی های جذاب، با بازی های انحصاری ادامه خواهیم داد. امسال، مایکروسافت در توکیو گیم شو مشارکت نخواهد کرد اما در تلاشیم تا آخرین اخبار اکس باکس را به طرفداران و رسانه ها برسانیم. به محض اینکه بتوانیم، بروزرسانی ها را ارائه خواهیم داد."

مایکروسافت شرایط چندان جالبی در سرزمین آفتاب ندارد. چند هفته پیش، فروش اکس باکس وان در ژاپن به پایین ترین حد ممکن از زمان عرضه اولین اکس باکس رسید. بنابراین سرمایه گذاری در کشوری که علاقه مندان بسیار کمی در آن پیدا می شود عاقلانه به نظر نمی رسد.

جالب اینجاست که از سوی دیگر، مایکروسافت در گیمزکام 2015 حاضر خواهد شد اما سونی لزومی به شرکت در این نمایشگاه ندیده است. گیمزکام ماه آینده از 5 تا 9 آگوست در کلن آلمان جریان خواهد داشت و توکیو گیم شو از 17 سپتامبر به مدت 3 روز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • vahid_azarban
    vahid_azarban | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    ببخشید، ولی سونی برخلاف مایکروسافت بدون دلیل نمایشگاهی رو ول نکرده! دلیل اصلی اینکه سونی توی گیمزکام یکی از بزرگترین(شاید بزرگترین) نمایشگاه اروپا حاضر نیست اینه که به علت تغییر تاریخ این نمایشگاه و نزدیک شدنش به نمایشگاه E3 امسال، سونی نمیتونست تا در فاصله کمی برای این کنفرانس آماده بشه!
    ولی با این وجود بجای گیمزکام توی نمایشگاه پاریس گیم شو (پاریس ویک) برای معرفی بازی های جدید حضور داره و نمایش های اروپایی اش رو اونجا برگزار میکنه!!!
    پس بهتره بگیم که مایکروسافت به رسانها کم لطفی کرده که تنها توی گیمز کام حضور داره و بس!
    تازه بجز پاریس گیم شو و توکیو گیم شو که مهد دنیای شرق و نوآوری های اونهاست، از پارسال سونی در آخر سال کنفراس اختصاصی و نمایشگاه اختصاصی خودش رو داره که در کنار تمام این کنفرانس ها باید بازی های AAA اختصاصی برای معرفی در اونجا هم نگه داره!!!!!

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...
    BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ... | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    خب معلومه دیگه . تو ژاپن به شکل مفتضحانه از پلی استیشن شکست خورده برا همین

    • LORD.SAJAD
      LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

      جای تردیدی نیس اصلا که مایکرو تو ژاپن شکست خورده

      • mortezaall(mutd)
        mortezaall(mutd) | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

        خب ژاپن بازار عجیبی هست...ملت بجای خریدن گوشی های سونی سراغ آیفون میرند ... کنسول محبوبشون نیتندو...

        • LORD.SAJAD
          LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

          بازار ژاپن عاقله بهترین کالاهای هارو انتخاب میکنه که تو کنسول PS4 هست شما از کجا میگی نینتدو هان از رو هوا حرف نزن

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    شما اگه گیمر حرفه ایی باشی گیم پلی انچارتد رو با گیرز اف وار مقایسه نمی کردید اصلا عاقل این ها که هم سبک نیستن که شاید هم نتونست لارا کرفت جلوی انچارتد دوام بیاره رفتید سراغ مارکوس فینیکس

  • m
    m | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    يه نمايشكاه جقد هزينه داره كه مايكروسافت كفته هزينش بي فايدس؟

    • LORD.SAJAD
      LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

      گیمز کام هم برای سونی بی فایده ست حس متقابل همینه

    • mortezaall(mutd)
      mortezaall(mutd) | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

      خب باید برای ژاپنی ها و کلا شرقی ها بازی های مورد علاقه اون هارو داشته باشند...چیزی که قرار بود باشه اما طبق اسنادی در مدیریت گذشته شاهکاری رخ داده بود که آی پی های rpg و jrpg کنسل شدند...

      • LORD.SAJAD
        LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

        PS4 تو ارو پا محبوب تر از X1 هست تو این شک نکن و نیاز زیادی به این رویداد نداره ولی مایکرو چی تو ژاپن اصلا مشتری نداره سونی تو نمایشگاه پاریس ویک هم میاد

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    نینتدو بدرد صاحبش میخوره بنظر من تو صنعت گیم حرفه ایی نینتدو هیچ چیزی برا گفتن نداره

    • ali1988
      ali1988 | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

      گیمرهای مارو باش. حتما شما هم حرفه‌ای هستین. اگر دنبال سرگرمی ناب باشی میدونی بازیهای نینتندو یعنی چی. رو هوا حرف نزن لطفا

      • LORD.SAJAD
        LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

        نینتدو دیگه مرد تو E3امسال چی معرفی کرد میشه بگید .............................همش ماریو ماریو ماریو وزلاندو شما هم از زیر زمین حرف نزن بیا رو

  • mortezaall(mutd)
    mortezaall(mutd) | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    همون بهتر که زیاد خیال ژاپن نکنه...اما...یه راه تخیلی داره...نیتندو رو بخره...
    ...

    • LORD.SAJAD
      LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

      سونی نیاید گیمز کام اونجوری از خلوتی مگس پر نمیزنه تو گیمز کام خخخخخخخخخخخخخخخخ

      • mortezaall(mutd)
        mortezaall(mutd) | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

        خخخخخخ....بخند خنده قشنگه...

        • LORD.SAJAD
          LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

          بله خیلی قشنگه میدونم به لب تو نمیاد دادا پس بشین گریه کن تو

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    اخه بخدا دیگه چیزی ندارن رو کنن ول شون کنید همه خوب هاشو به قول خودشون تو E3 امسال رو کردن و میخواستن این نبرد رو ببرن و دیدن سونی اونجا همه رو غافلگیر کرد به گریه افتادن الان ترول اعظم میاد././././.

    • mortezaall(mutd)
      mortezaall(mutd) | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

      اه...ترول اعظم که خودشمایی...!
      اون کسی رو که نام بردید شاگرد شماست...!
      ...
      گیمز کام رو ول کنه بره توکیو گیم شو ...
      ...
      آقا تریلر ۱۰۸۰ گیرز ۴ رو دیدم رسما گرافیک آنچارتد چهار رو بوسیدم گذاشتم رده دوم...تو این مدت چقدر قشنگ درآورده بودنش...ولی حیف مارکوس فینکس جونم نبود...

      • LORD.SAJAD
        LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

        شما اگه گیمر حرفه ایی باشی گیم پلی انچارتد رو با گیرز اف وار مقایسه نمی کردید اصلا عاقل این ها که هم سبک نیستن که شاید هم نتونست لارا کرفت جلوی انچارتد دوام بیاره رفتید سراغ مارکوس فینیکس........................( )

        • sam09ft
          sam09ft | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

          گیم پلی رو مقایسه نکرد گرافیک رو مقایسه کرد
          هر چند از لحاظ گرافیک به نظرم انچارتد بهتره

          • LORD.SAJAD
            LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

            گرافیک آنچارتد شماهم تریلر رو دیدید واقعا معرکه بود.. توصیه من بهش بازی آنچارتد هم تو اون تنظیمات ببین

        • mortezaall(mutd)
          mortezaall(mutd) | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

          دوست من اصلا شما تو متن کامنت من مقایسه سبک دیدید...یا...گرافیک...خواهشا اول تریلر رو ببینید...حرکات برگ و آب ... رعد و برق و تخریب پذیری باورم سخته مرحله پری آلفا اینطور قشنگ ساخته شده باشه...

          • LORD.SAJAD
            LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

            داداش یه دفعه پس گرز اف وارو از کجا میاری بیرون هان هان ما داشتیم درباره کنفرانس حرف میزدم که چیزی برا گفتن نداشتی یه دفعه گرز اف وارو میکشی وسط و به آنچارتد گیر میدی این کارت ینعی مقایسه .....................گرافیک آنچارتد رو با هیچ چی عوض نمیکنم حرکات اکشن .........کاورگیری زیبا .....مبارزه تن به تن زیبا..... جزییات بالا .......

      • Hesam
        Hesam | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

        خیلی فیلمی ناموسا
        گرافیک in game رو با اون مقایسه میکنی؟؟؟
        وااااای!!تو برو گرافیک فیلمای gow 1 رو ببین از بازیای نسل هفت هم بالاتر!!
        تر و خدا قبل این حرفا منتظر باشید رزولوشن هیلو قفل بشه بعد بیاید در مورد گرافیک حرف بزنید!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی