ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس ۲ به همراه یک نسخه مینی عرضه خواهد شد [شایعه]

همانطور که اطلاع دارید موبایل وان پلاس ۲ در روز ششم مرداد ماه رونمایی خواهد شد؛ تلفن هوشمندی که کاربران بی شماری را در انتظار خود نگه داشته و تیم بازاریابی این شرکت کوچک نیز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

همانطور که اطلاع دارید موبایل وان پلاس ۲ در روز ششم مرداد ماه رونمایی خواهد شد؛ تلفن هوشمندی که کاربران بی شماری را در انتظار خود نگه داشته و تیم بازاریابی این شرکت کوچک نیز اخیرا با هوشیاری هر چه تمام تر، مشغول به افشای اطلاعات در خصوص آن بوده اند و در نهایت نیز موفق گشته اند تا توجهات عمومی را از آن خود نمایند.

در حالی که این شرکت به شکل خود خواسته طرفداران را با بیشتر مشخصات سخت افزاری و فیزیکی موبایل جدیدش آشنا نموده، اکنون از گوشه و کنار شایعه ای جدید به گوش می رسد. شایعه ای که بر اساس آن گفته می شود وان پلاس، امسال دو موبایل را عرضه خواهد کرد و در واقع وان پلاس ۲، یک نسخه ی مینی نیز خواهد داشت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این اولین باری نیست که می شنویم وان پلاس قصد دارد یک نسخه مینی از محصول خود را تولید کند. سال گذشته نیز پس از ارائه اولین موبایل این شرکت و موفقیت چشم گیرش، گفته می شد شرکت چینی می خواهد یک نمونه کوچک و ارزان تر را نیز به بازار بفرستد.

حال خبر می رسد نسخه مینی از وان پلاس ۲، مشخصاتی مشابه با موبایل جدید نخواهد داشت و بیشتر قطعات سخت افزاری آن همانند اولین تلفن هوشمند ارائه شده از سوی شرکت مورد بحث خواهند بود. از طرفی اذعان شده که نسخه مینی جدید می خواهد قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار داشته باشد.

در صورتی که شاهد چنین حرکتی باشیم، می توان گفت مدیران وان پلاس حرکتی منطقی انجام داده اند چرا که این شرکت در مرحله اول به واسطه قیمت ارزان خود توانست نظرات را به خود جلب کند و اکنون مدیر عامل وان پلاس اذعان داشته که قیمت موبایل جدید کمتر از ۴۵۰ دلار خواهد بود.

چنین قیمتی، آنقدر که باید و شاید هم از پرچمداران ساخته شده توسط نام های بلندپایه صنعت تلفن همراه کمتر نیست در حالی که نمونه پیشین با قیمتی برابر با نصف ارزش پرچمداران دیگر به بازار آمد. در هر صورت اکنون می توان گفت وان پلاس با رویکرد تولید یک موبایل مینی و ارزان، می تواند طیف گسترده کاربرانی که به قیمت اهمیت می دهند را نیز راضی نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Alecferaa
    Alecferaa | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    این روزا وان پلاس از اپل خبرساز تر شده و این نشون میده در آینده معبرترین برند چینی تو صنعت خودش خواهد بود !

  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    خداوند خیرشان بدهد که با تولید یک گوشی به نصف قیمت دیگر پرچمداران و تقریبا" با همان امکانات و تولید یک موبایل مینی و ارزان، می تواند طیف گسترده کاربرانی که به قیمت در کنار کیفیت اهمیت می دهند را نیز راضی نگه دارد! اما چه سود که اینجا ایران است و هر چه تولید کننده از شکم خود و زن بچش :) میزند چندین برابر به شکم دلال و وارد کننده ایرانی رفته و چندان با دیگر پرچمداران تفاوت قیمی پیدا نمیکند!

  • khalil
    khalil | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    سلام دوستان . شرمنده که سوالم به این پست ربط نداره . راستش میخوام واسه خونه اینترنت بگیرم میخواستم بدونم بهترین شرکت از نظر سرعت و کیفیت کدوم شرکته و کدوم شرکت حجم بیشتری واسه دانلود میده ؟ چون واسه دانلود میخوام و حجم دانلودمم زیاده . تا ماهی 100 هزار تومان مشکلی ندارم .بازم معذرت میخوام

    • Matrix
      Matrix | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

      دوست عزیز ، با اینکه خیلی از بچه ها از مخابرات دل خوشی ندارن ، ولی به هر حال تویه اصفهان :
      7 گیگ سرعت دانلود 250 کیلو بایت تو idm ماهی 15 تومن شبانه رایگان 1تا 7 صیح بدون قطعی

مطالب پیشنهادی