ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

امکان سفارشی‌ سازی بسته‌ های ترکیبی ایرانسل از طریق کد USSD ممکن شد

ایرانسل همواره تلاش نموده تا علاوه بر تکنولوژی های برتر، تنوع بسته های پیشنهادی خود را بالا برده و در نتیجه بتواند تا جای ممکن، رضایت کاربران را فراهم آورد. از همین رو، امروز اپراتور ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۰۸:۴۹

ایرانسل همواره تلاش نموده تا علاوه بر تکنولوژی های برتر، تنوع بسته های پیشنهادی خود را بالا برده و در نتیجه بتواند تا جای ممکن، رضایت کاربران را فراهم آورد. از همین رو، امروز اپراتور دوم کشورمان از فراهم شدن امکان سفارشی سازی بسته های ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت از طریق کد دستوری (USSD) خبر داد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم با دیجیاتو همراه بوده و بیانیه خبری ایرانسل در این خصوص را مطالعه فرمایید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، "بسته ترکیبی من"، بسته تخفیفی است که مشترکین بنا بر نیاز و میزان مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت خود به صورت سفارشی و ویژه خط خود تعریف و فعال سازی می‌کنند.

بر این اساس و با فراهم شدن این امکان جدید، مشترکین با شماره گیری کددستوری #2*5*5*555* از خطوط اعتباری خود می‌توانند بسته مورد‌‌ نظر خویش را طراحی و فعال سازی کنند. کافیست مشترک تعداد روز، دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیاز خود را تعیین کند تا بسته ویژه و شخصی سازی شده وی طراحی و روی سیمکارت ایرانسل فعال‌ سازی شود.

مشترکین می‌توانند با خرید "بسته ترکیبی من" در مقایسه با طرح مصرف آزاد، تا 99 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

اطلاع از باقیمانده بسته ترکیبی از طریق شماره گیری کددستوری #56*141* در هر لحظه امکان پذیر است.

اطلاعات بیشتر در خصوص "بسته ترکیبی من" و نسخه مبتنی بر وب بسته‌ساز این سرویس و همچنین سایر بسته‌های افزایشی مکالمه، پیامک، اینترنت و ترکیبی ایرانسل از طریق وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    با عرض سلام به همه دوستان عزیز من شخصا چندین سال هست مشترک ایرانسل هستم حقیقتا صادقانه ابین این شبکه ها و تلکام ایرانسل را بیشتر قبول دارم فکر کنم دلیلم هم منطقی باشه چون هم خدماتش و پشتیبانیش عالی هست و بهتر از اپراتور های دیگه هست و البته مهمتر هزینه هاش در ضمن من 3G را 5مگابیت برثانیه دارم و 4g را هم 10مگا بیت بر ثانیه که سرعت دانلودم هم 150مگا بایت بر ثانیه هستش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی