ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاه اولیه مارکوس براونلی به تلفن هوشمند وان پلاس ۲ [تماشا کنید]

همانطوری که مطلع هستید ساعتی پیش کمپانی وان پلاس از دومین تلفن هوشمند خود با عنوان وان پلاس ۲ پرده برداشت. این شرکت یکبار دیگر پرچمداری تمام عیار مجهز به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۴۹

همانطوری که مطلع هستید ساعتی پیش کمپانی وان پلاس از دومین تلفن هوشمند خود با عنوان وان پلاس ۲ پرده برداشت. این شرکت یکبار دیگر پرچمداری تمام عیار مجهز به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت حافظه ی رم، درگاه USB-C و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K را ارائه کرده و برایش قیمتی ۳۸۹ دلاری در نظر گرفته تا مجدداً بزرگان صنعت اسمارت فون را به چالش بکشد.

تا به امروز در دیجیاتو از مارکوس براونلی یوتوبر بسیار معروف که به بررسی گجت ها و تلفن های هوشمند می پردازد بسیار نوشته ایم. همانطوری که قبلاً نیز در پستی آوردیم مارکوس پیش از سایر افراد به وان پلاس ۲ دسترسی داشته و حتی در ویدئویی که قبل از عرضه محصول منتشر نمود اسرار دوربین آن را فاش کرد.

وی حالا و همزمان با مراسم معارفه ی آخرین دستاورد کمپانی وان پلاس ویدئوی تازه ای را آماده کرده و در آن از موارد اولیه ای که در مورد این موبایل برایش هیجان انگیز و قابل توجه بوده اند می گوید. از شما دعوت به عمل می آوریم تا این ویدئو را مشاهده و با وان پلاس ۲ بهتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • iman
    iman | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    عالییییییییه !!!! قیمت نصف اس6 ! امکانات برابر ! بجز باتری و شارژ

  • shahryar
    shahryar | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    https://oneplus.net/invites?kolid=XRQKKU

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی