ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کارمندان سابق اپل،‌ گوگل و HTC می خواهند با کمک هم یک تلفن هوشمند بسازند

استارتاپ NextBit متشکل از کارمندان سابق اپل و اچ تی سی، تا کنون تلاش می کرد تا قابلیتی همانند Handoff را به اندروید بیاورد. Handoff در واقع یک ویژگی است که اپل آن را همزمان با معرفی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۱

استارتاپ NextBit متشکل از کارمندان سابق اپل و اچ تی سی، تا کنون تلاش می کرد تا قابلیتی همانند Handoff را به اندروید بیاورد. Handoff در واقع یک ویژگی است که اپل آن را همزمان با معرفی iOS 8 به کاربران ارائه نمود و به واسطه همین قابلیت، کاربرانی که از آیفون و یک کامپیوتر مک استفاده می کنند، می توانند تماس های ورودی خود در آیفون را از طریق مک پاسخ گویند.

در هر حال، به نظر می رسد که برنامه های پیشین NextBit به تعویق افتاده اند و Re/Code گزارش می دهد که استارتاپ مورد نظر، اکنون قصد دارد وارد بازی بزرگ تری شده و دست به ساخت یک تلفن هوشمند بزند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگرچه در مرحله ی فعلی، جزییات بسیار اندک هستند اما گزارش می شود که به احتمال زیاد، موبایل یاد شده می خواهد در زمینه ی  مدیریت فضای ابری، خود را از سایر رقبا متمایز نماید. در این میان وعده داده شده که در هفته های آینده، شاهد اطلاعات تکمیلی باشیم.

استارتاپ NextBit سرگذشت جالبی دارد چرا که کارمندان آن را، پرسنل پیشین کمپانی هایی نظیر اپل، گوگل، اچ تی سی و آمازون تشکیل می دهند. این تیم مدتی پیش اپلیکیشنی به نام Baton را عرضه کردند که به کاربران کمک می کرد بتوانند اطلاعات و دیتای اپلیکیشن های مختلف را با افراد دیگری که از Baton استفاده می کردند، تقسیم کنند.

البته برای این کار، نیاز به داشتن یک اکانت NextBit نیز بود اما چنین قابلیتی می توانست برای بسیاری از کاربرانی که پروژه هایی را به شکل مشترک به سرانجام می رساندند، نقش مهمی داشته باشد.

اکنون چنین به نظر می رسد که یکی از وجوه تمایز موبایل کمپانی NextBit، همین قابلیت باشد و کاربرانی که از آن استفاده می کنند می توانند به راحتی دیتای اپ های مختلف را با هم تقسیم کنند. گفتنی است که استارتاپ مورد نظر، برای به سرانجام رساندن مقصود خود تصمیم به همکاری با CyanogenMod دارد.

Scott Croyle، مدیر محصولات در استارتاپ یاد شده اکنون می گوید که می خواهند موبایلی اندرویدی توسعه دهند که از سایر تلفن های هوشمند موجود در بازار، متمایز باشد. وی همچنین اشاره می کند که تلفن همراه آنها، مشخصا مقبول همه کاربران نخواهد بود و صرفا برای استفاده ی برخی از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی مناسب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • arshia
    arshia | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    امید وارم موفق بشن!!

  • Amirhosein
    Amirhosein | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا با خوندن تیتر یاد فیلم یازده یار اوشن افتادم

  • danny
    danny | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    سیانوژن روان ترین رام اندروید
    عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی