ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اخطار معاون رگولاتوری به اپراتورهای بزرگ کشور به خاطر کیفیت پایین خدمات

چهار اپراتور شاتل، های وب، نداگستر صبا و ایرانسل به خاطر کیفیت نامناسب خدمات با اخطار معاون رگولاتوری مواجه شدند و پرونده شرکت پیشگامان کویر یزد نیز به همین دلیل به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

چهار اپراتور شاتل، های وب، نداگستر صبا و ایرانسل به خاطر کیفیت نامناسب خدمات با اخطار معاون رگولاتوری مواجه شدند و پرونده شرکت پیشگامان کویر یزد نیز به همین دلیل به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

براساس این اخطار، در صورتی که اپراتورهای یاد شده کیفیت خدمات خود را با استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور تنظیم نکنند از دریافت اینترنت پر سرعت محروم می گردند. با دیجیاتو همراه باشید.

غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام اخطار توقف فروش به برخی از اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت گفت: با توجه به نظارت‌های انجام شده ۳ اپراتور اینترنت پرسرعت ADSL شامل نداگسترصبا، های وب و شاتل به دلیل عدم تناسب میزان پهنای باند با تعداد مشترکان و اپراتور وایمکس ایرانسل به دلیل عدم نصب سامانه سنجش کیفیت اینترنت، اخطار توقف فروش دریافت کرده‌اند.

بنابر اعلام معاون رگولاتوری، از میان ۶ شرکت مخابرات استانی که به دلیل وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت، اخطار توقف فروش دریافت کرده بودند، استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان و کرمان مشکل پهنای باند را حل کرده اما ۲ استان اصفهان و مرکزی به دلیل عدم بهبود وضعیت پهنای باند ضمن اعمال مقررات مندرج در پروانه، به سازمان تعزیرات حکومتی نیز معرفی می شوند.

داداش زاده در ادامه صحبت هایش اظهار نمود که شرکت پیشگامان کویر توسعه ارتباطات به دلیل عدم رعایت مصوبه ۱۸۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و گران فروشی علاوه بر معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی، مکلف شده مبلغی را به عنوان جریمه به مشترکانش پرداخت نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    جوابیه نخجوانی مدیر عامل شاتل رو چرا حذف کردین ترسیدین دجی یا تو !!!!

  • شهرام
    شهرام | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان واقعا من از شرکت پارس انلاین راضیم ولی واقعا حجم زیاد از سرویسم میره خواهش میکنم این پیام به مسئولین برسنید ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی