ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برند VAIO آماده بازگشت به بازار آمریکا می شود

زمانی که سونی به صورت رسمی اعلام کرد قصد دارد از کسب و کار تولید کامپیوترهای شخصی کناره گیری کند بسیاری از کاربران از شنیدن این موضوع ناخوشنود شدند. در آن بازه ی زمانی محصولات کمپانی ژاپنی مورد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

زمانی که سونی به صورت رسمی اعلام کرد قصد دارد از کسب و کار تولید کامپیوترهای شخصی کناره گیری کند بسیاری از کاربران از شنیدن این موضوع ناخوشنود شدند. در آن بازه ی زمانی محصولات کمپانی ژاپنی مورد بحث، اگرچه پر فروش ترین های بازار خود نبودند ولی در رابطه با کیفیت ساخت و کارایی حرف هایی زیادی برای گفتن داشتند.

عاقبت برند VAIO از پیکره ی سونی جدا شد و به صورت مستقل بنا را بر این گذاشت با کاهش تنوع آنچه به بازار ارائه می کرد تمرکز خودش را در ابتدا تنها بر روی دو دیوایس قرار دهد و بیش از هر زمان دیگری کیفیت را بالاتر برده و تولید و طراحی را هم در سرزمین آفتاب تابان به سرانجام برساند؛ یا در اصل خودش را به عنوان نامی ۱۰۰ درصد ژاپنی باز تعریف نماید.

اما حالا VAIO می خواهد دوباره و با عرضه ی دستاورد هایش به بازارهای جهانی روزهای خوش گذشته را تجربه کند. در همین راستا شرکت مذکور اعلام نموده کامپیوتر شخصی Z Canvas به شکل آنلاین و همچنین از طریق برخی از فروشگاه های مایکروسافت در ایالات متحده در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در مورد Z Canvas پیش از این به صورت مفصل در دیجیاتو نوشته ایم، قیمت پایه این مدل از ۲۲۰۰ دلار آغاز خواهد شد و بر حسب مشخصه های سخت افزاری افزایش خواهد یافت.

ناگفته نماند یوشیمی اوتا، مدیر عامل وقت VAIO، در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال اظهار داشته طی آینده ای نه چندان دور تمایل دارند تا لپ تاپهایی سبک تر و باریک تر را به فروش برسانند که به صورت پیش فرض قابلیت استفاده از دیتای سیم کارت های موبایل را نیز دارا بوده یا در اصطلاح رایج تر سلولار باشند.

اوتا می افزاید، در دیدگاه ها و برنامه ریزی های آتی VAIO، این برند تنها به تولید لپ تاپ محدود نخواهد شد و آنها در عرصه ی گجت های پوشیدنی و ماشین های اتوماسیون کارخانه ای دارای هوش مصنوعی نیز حضور خواهند یافت، ضمن اینکه احداث خط تولید اختصاصی روبات ها نیز از دیگر اهداف محسوب می شود.

به هر حال و آنطور که شواهد نشان می دهند، برند ژاپنی مورد اشاره در بالا، پس از چندین سال بازیابی و بازسازی خود حالا آماده ی ورود مجدد به عرصه ی جهانی شده و باید منتظر ماند و دید این بار قادر خواهد بود حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر.

vaiozp2160196mat800-1 vaiozp2160200mat800-1 vaiozp2160201mat800-1 vaiozp2160202mat800-1 vaiozp2160203mat800-1 vaiozp2160206mat800-1 vaiozp2160209mat800-1 vaiozp2160210mat800-1 vaiozp2160211mat800-1 vaiozp2160212mat800-1 vaiozp2160216mat800-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Ali RF
    Ali RF | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    من يه vaio CR220 دارم مال سال ٢٠٠٥ يعنى ١٠ ساله دارمش الان هم ويندوز ١٠ روشه و عالى و بدون دردسر داره كار ميكنه. واقعا عاليه واقعا...

  • ali
    ali | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    من خودم سال 89 میخواستم لپ تاپ بگیرم همه میگفتن dell بگیر ولی من دلم به vaio بود. حالا dell 800000 بود vaio 1000000.
    الان 5 ساله وایو دارم آخ نگفته سگش می ارزه به هرچی لنووو و ...

  • HamedMJ
    HamedMJ | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    به به واقعا Vaio حرف نداره داییم یه لپ تاپشو 6 ساله داره مصرف میکنه آخ نگفته !

    تو جاهای درست حسابی دولتی هم که برید به خاطر کیفتشون فقط وایو مصرف شخصی دارن

    خیلی خبری خوبی بود ♥

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    برند داد رفت امید وارم قیمت مناسب با کانفیگش بذاره

  • Guney
    Guney | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    به یاد اون لیست بهترین برندهای لپ تاپ افتادم :(
    جای سونی خالی بود ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی