ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

ایسوس نمونه ای ۲۵۶ گیگابایتی از موبایل ZenFone 2 را معرفی کرد

در سال جاری یکی از بزرگترین بازیگران صنعت ساخت موبایل های اندرویدی به نام سامسونگ تصمیم گرفت تا پشتیبانی از حافظه جانبی را در پرچمداران خود حذف کند. گلکسی اس ۶ در ماه مارس رونمایی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در سال جاری یکی از بزرگترین بازیگران صنعت ساخت موبایل های اندرویدی به نام سامسونگ تصمیم گرفت تا پشتیبانی از حافظه جانبی را در پرچمداران خود حذف کند. گلکسی اس ۶ در ماه مارس رونمایی شد اما در روزهای گذشته، شاهد از راه رسیدن نوت ۵ بوده ایم؛ موبایلی که برای کاربران حرفه ای تر ساخته می شود اما جدا از حذف شدن پشتیبانی از کارت حافظه، اکنون این شرکت نمونه ۱۲۸ گیگابایتی آن را نیز در اختیار کاربران قرار نمی دهد.

ضعف بازیگران بزرگ، همواره موجب فرصت طلبی دنباله رو ها می گردد. برای مثال در ماه های گذشته، ال جی تبلیغات گسترده ای را در مورد پشتیبانی G4 از کارت حافظه و باتری قابل تعویض انجام داد. اکنون نیز نوت ۵ از راه رسیده و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ندارد، پس ایسوس تصمیم می گیرد تا با ارائه موبایلی دارای ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، رقیب کره ای را دست اندازد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گویا هنوز کار ایسوس با موبایل ZenFone 2 تمام نشده. شرکت تایوانی که تا کنون نمونه های مختلفی از پرچمدار یاد شده را روانه بازارها نموده، اما بار دیگر و برای دست انداختن سامسونگ، نمونه Deluxe Special Edition را از تلفن هوشمند ZenFone 2 معرفی می کند.

این موبایل امروز در کشور برزیل رونمایی شد و به گفته مدیران ارشد ایسوس، در ماه آینده به کاربران علاقه مند فروخته می شود.

به جز ظرفیت حافظه داخلی، می توان گفت سایر اجزای داخلی این تلفن همراه تغییر ویژه ای نداشته اند. پرچمدار ایسوس از یک نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی، ۴ گیگابایت رم و همچنین چیپست ۶۴ بیتی اینتل اتم Z3580 استفاده می کند که قدرت پردازشی آن نیز تا ۲.۵ گیگاهرتز بالا می رود.

اگرچه این موبایل از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت بهره می برد اما ایسوس پشتیبانی از کارت حافظه را در آن قرار نداده و بهتر است به همان مقدار قناعت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ali
    ali | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    سلام يه سؤال داشتم zenfone 2 از otg پشتيباني ميکنه؟؟

  • Kaveh0010
    Kaveh0010 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    من 2.3 رو دارم تقریبا2 ماه ولی رام اصلی 4 بارم ابدیتش کردم مشکلیم ندارم غیر از وزنش که ی کم زیاده

  • milad.tech
    milad.tech | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    ایسوس با این زنفون2 پدر خودشو در آورد حتی از مدل های بیشمار s4 سامسونگ هم بیشتر شد مدلاش.
    بابا خب با یه اسم دیگه تولید کن.
    20 تا گوشی با کانفیگ های متفاوت!
    آدم سرگیجه میگیره

  • m. masoud
    m. masoud | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    الجی دنباله روی سامسونگه؟!
    از شما بعید بود

    • sajjad
      sajjad | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

      ال جی کجا بود؟؟؟

  • H A M E D
    H A M E D | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    آقا زنفون 2 نخرید
    من خریدم موندم توش
    32 گیگ/4 گیگ رم/1.8 گیگاهرتز رو خریدم اولش عالی بود ولی الان بعد یه ماه باتریش مشکل نرم افزاری پیدا کرده! توی XDA هم چندین نفر دیگه همین مشکل رو دارن که بخشی از باتری اصلا شارژ نمیشه :|

    • m. masoud
      m. masoud | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

      2/5 گیگاهرتزیش هم این مشکل رو داره؟

      • H A M E D
        H A M E D | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

        2.5 نداره که!
        2.2 گیگاهرتزه...
        اونو نمیدونم. ولی دیدم با 2 گیگ رم هم مشکل رو داشتن...
        اکثرا بعد از آپدیت اینطور شده

        • sajjad
          sajjad | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

          2.2هم نه2.3درسته

    • confiker
      confiker | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

      اینهمه زنفون 2 به فروش رفته همه هم گفتن خوبه..خیلیا از باتری انتقاد کردن..اپدیت اخری ایسوس باتری رو توپ کرد..بعدشم باید اون اول گوشیتو 8 ساعت بزنی به شارژ..میدونم باتری های الان نیاز به شارژ اولیه ندارن ولی خود ایسوس گفته 8 ساعت بزنید...باتری رو کالیبره کن درست میشه...

    • نصرت
      نصرت | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

      داداش اشکال نداره من مدل z551 خریدم عالی هست تو این بازه قیمت بهترین موبایلی بود که تونستم بخرم اونی هم که گفته مشکل داره برو تو ایسوس ساپورت بر طرف میشه ماله من داشت آپدیت کردم خفننننننن کا میکنه من 1280000 خریدم

  • پیمان
    پیمان | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    ضعف بازیگران بزرگ، همواره موجب فرصت طلبی دنباله رو ها می گردد. برای مثال در ماه های گذشته، ال جی تبلیغات گسترده ای را در مورد پشتیبانی G4 از کارت حافظه و باتری قابل تعویض انجام داد.

    عجب.....یعنی ال جی دنباله رو سامسونگه و سامسونگ بازیگر اصلیه...به نظر من که سیاهی لشگری بیش نیست...چه حالی به سامسونگ میدین کلا شماها،سامسونگ شرکتیه که اصلا مشتری براش مهم نیست و با نوت 5 اینو ثابت کرد ولی ال جی با جی 4 برتریهاش و مشتری مداریش و به طور واضخ نسبت به سامسونگ نشون داد.

  • sima
    sima | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    به نظرم بهترین حجم برای گوشی 32G
    و برای تبلت 64G هست .

  • ALI-R
    ALI-R | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    قیمتش چنده ؟

مطالب پیشنهادی