ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

زیمنسی های سابق اولین تلفن هوشمند خود را روانه بازار می کنند

شاید بسیاری از شما به خاطر نداشته باشید، اما روزگاری زیمنس یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید موبایل به شمار می رفت. این شرکت در آن زمان پتانسیل بازاری که در آن حضور ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شاید بسیاری از شما به خاطر نداشته باشید، اما روزگاری زیمنس یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید موبایل به شمار می رفت. این شرکت در آن زمان پتانسیل بازاری که در آن حضور داشت را درک نکرد و در نهایت تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در حوزه های دیگری دنبال نماید.

در سال ۲۰۰۸ زیمنس تصمیم گرفت تا تمرکز خود را بر روی توربین های بادی و ابزارهای پزشکی قرار دهد و واحد ارتباطات خانگی و اداریش را به شرکت Gigaset واگذار نماید.

گیگاست در آن زمان تولید موبایل را در دستور کار خود قرار نداد و فعالیت در دیگر حوزه ها همچون خدمات پهن باند، وایمکس، VoIP و ... را به عنوان نقشه راه خود تعریف کرد.

اما اکنون و با گذشت ۷ سال از راه اندازی گیگاست، به نظر می رسد که سرانجام مدیران این شرکت به اهمیت بازار تلفن های هوشمند پی برده اند و قصد دارند به زودی اولین محصول خود در این حوزه را معرفی نمایند.

اخیرا مشخصات موبایل جدید گیگاست در بنچ مارک آنتوتو دیده شده است. بر اساس این اطلاعات، محصول مورد اشاره قرار است از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده نماید و از رمی ۳ گیگابایتی نیز در مجموعه سخت افزاری خود بهره گیرد. ابعاد نمایشگر دستگاه هنوز مشخص نشده، اما رزولوشن آن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ خواهد بود. دوربین اصلی دستگاه رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دوربین جلو نیز تصاویر را با سنسور ۸ مگاپیکسلی به ثبت می رساند.

در آنتوتو همچنین تصاویری نیز از این دستگاه دیده می شود که خبر از قابی فلزی برای موبایل جدید گیگاست می دهند. زیمنسی های سابق قصد دارند این دستگاه را در هفته آینده و در حاشیه نمایشگاه IFA 2015 در برلین، معرفی نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • آریا
    آریا | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    چطور یادمون نمیاد. هنوز زیمنس s55 رو داریم. صفحه رنگی . made in germany
    دوربینش هم جدا بهش متصل میشد

  • omid99
    omid99 | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    اولین گوشیم سال 82 زیمنس sl45i بود که پشتش نوشته بود made in germany
    یه رم 32 مگابایتی!! همراهش بود که میشد باهاش 6 آهنگ ذخیره کرد و فقط با هندزفزی به آهنگ ها گوش کرد . اینفرارد هم داشت که روی کمتر گوشی وجود داشت .

  • رضا
    رضا | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    صاایران فکر کنم زیمنس بود.

  • sharifi
    sharifi | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    من بدون شک میخرمش
    زیمنس برام خاطره انگیز هست
    زیمنس دورانی واسه خودش پادشاهی میکرد
    ولی بعدش ...
    یه مدت هم با بنکیو شریک شد و گوشی بنکیوزیمنس زد ولی اونم نگرفت.
    امیدوارم این بار موفق بشه

  • blackhat
    blackhat | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    زیمنس جرم بده حودشو نمیتونه جا پا بقیه بزاره . اچ تی سی هم محکوم به فناست . سامسونگ و اپل حالا حالا ها بازار و دارن

    • authority
      authority | ۶ شهریور ۱۳۹۴

      همیشه حقیقت تلخه!

    • علی
      علی | ۶ شهریور ۱۳۹۴

      داداش برو تو بازار یه دور بزن یه مارکایی میپرسن ملت که این توشون شاه به حساب میاد !!
      تا ایران و ایرانی هست . بازار برای اینام هست .

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
    آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    یادش بخیر یه دونه مدلش یادم نیست عموم گرفته بود اون موقع از این آنتن دارا بود
    حتی از دور نگاش میکردیم لذت میبردیم میگفتیم وای موبایلداره

    اما الان به کجا رسیدیم که بچه 6 ماه با پوشک مای بی بی آی پد میگیرن براش :|

    ------------------
    خبر خوش : موتور جستجوی ملی فیلتر شد :| www.gooni.ir

    فازشون چیه با خودشونم دشمنن اینا ؟ !

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۶ شهریور ۱۳۹۴

      مالِ زمانی که خواستگاری شرطِ اصلیش خونه ماشین موبایل بود :D
      ...
      گونی :/
      فک کنم به خاطرِ اسمش فیلتر شده :| پیشگیری کردن :|||
      اما تو از کجا فهمیدی؟؟؟ ینی تو به این سایت سر میزدی؟ o-O

      • Siamak Gol
        Siamak Gol | ۶ شهریور ۱۳۹۴

        والا بود!!! همون زمانی که سیم کارت یه میلیون و گوشی هم یه میلیون...‌و وسطِ مهمونی همه وقتی میشستن گوشیا رو میزاشتن وسط برای کلاس!!! و وقتی زنگ میزد همه بلند بلند باش حرف میزدن و راه میرفتن :D
        ...
        یادمه گیر داده بودی به گوگولی خخخ...

        • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
          آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۶ شهریور ۱۳۹۴

          عجب :))

          من از یه چیزی خیلی متنفر بودم اینکه این بغل یه کیف میبستن گوشیو میزاشتن اون جا ( رو کمبربند )
          یعنی دوست داشتم طرفو بگیرم مثل چی بزنم :|
          عموی من خطشو خریده بود 1.800 چه کلاسی هم میزاشت عوض ی :(

          -----------
          آره موقع معرفی yooz.ir بود :D

    • mamli
      mamli | ۶ شهریور ۱۳۹۴

      موتور جستجو نبود، موتور اسپم بود این... همون بهتر که فیلتر شد.

  • علی
    علی | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    پسفردا اگه مک دونالد گوشی داد بیرون تعجب نکنین !!
    هرکی به پول میرسه اولین گزینه تولید گوشی میشه !!
    ........................................
    اون زمان نوکیا پادشاهی میکرد و سونی اریکسون هم یه جایی رو گرفته بود اینا نتونستن کاری کن وای به الان که پادشاه اون زمان به خاک خون کشیده شده !!

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۶ شهریور ۱۳۹۴

      چی میگی باو...
      زیمنس موبایل سازِ قهار!!! :D
      زیمنس از قبل موبایل داشت...
      ...
      اینم شده مثلِ گلزار.. اول خواننده بود... بازیگر شد گفتن خوانندگی رو چه به بازیگری!!! بعد دوباره رفت خواننده شد ملت گفتن بازیگر رو چه با خوانندگی!!!
      حالا هم حکایتِ زیمنس...

  • زاخار
    زاخار | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    یادش بخیر گوشی های زیمنس!!!
    یادمه یه زمانی روی پیراهن رئال بود تبلیغ زیمنس موبایل
    ان زمان چقدر رقبای کمتری داشت نسبت به الان!!!!

    • Ghazanfar Didindipour
      Ghazanfar Didindipour | ۶ شهریور ۱۳۹۴

      داشتم متن رو میخوندم، همش همین تصویر توی ذهنم بود...

      البته من بارسایی هستم :D

    • BuBo
      BuBo | ۶ شهریور ۱۳۹۴

      **ان زمان چقدر رقبای کمتری داشت نسبت به الان!!!!**
      و همیشه بایرن خطری برای رقبا، خیلی خیلی خیلی کم پیش میاد بایرن آزار دهنده نباشه برای تیم های دیگه و همینطور آلمان که عادت کرده جدیدا به ایجاد شگفتی، شگفتی هایی که هیچ تیمی تا حالا ایجاد نکرده. آرژانین 4.0 ، انگستان 4.0 و خیلی های دیگه و آخرین برزیل بیچاره.

  • Abbas Askari
    Abbas Askari | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    برو خونه باو

  • اسمیگل
    اسمیگل | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    کلا همه دارن متحد میشن گند بزنن به بازار اسمارتفون:))

مطالب پیشنهادی