ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی The Walking Dead: Road to Survival؛ پیش به سوی زامبی ها

اگر از طرفداران سریال The Walking Dead هستید و نمی توانید تا فرارسیدن فصل جدید منتظر بمانید، برای تان یک گزینه ی فوق العاده داریم تا اوقات فراغت تان را سپری کنید.Walking Dead: Road to ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

اگر از طرفداران سریال The Walking Dead هستید و نمی توانید تا فرارسیدن فصل جدید منتظر بمانید، برای تان یک گزینه ی فوق العاده داریم تا اوقات فراغت تان را سپری کنید.Walking Dead: Road to Survival یک عنوان نقش آفرینی براساس سریال و سری کمیک بوک های واکینگ دد است و شما را در نقش شخصیت های اصلی می گذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

می توانید در نقش ریک، میشون، فرماندار و چند کاراکتر دیگر به بازی بپردازید و مسیر خود را از میان فوج فوج زامبی هایی که به سوی تان می آیند باز کنید. گاهی اوقات بر سر دو راهی نجات دادن جان یک دوست یا ریسک زندگی خودتان قرار می گیرید و گاهی هم خود طعمه می شوید.

Walking Dead: Road to Survival به نوعی یک بازی ترکیبی محسوب می شود که انتخاب ها را با اکشنی پر زد و خورد ترکیب می کند. المان های نقش آفرینی اگرچه در بازی عمیق و ریشه دار نیستند اما برای سرگرمی چند ساعته ی همراه کافی هستند.

1234

در هر صورت باز هم باید اعترافی تلخی کنیم و بگوییم تاکنون بازی اکشن و پر زد و خورد جذابی از سری The Walking Dead منتشر نشده اما اگر می خواهید درگیر داستان گیرای آن شوید، به ساخته های استودیو Telltale Games مراجعه کنید.

The Walking Dead: Road to Survival

The Walking Dead: Road to Survival

سازنده: Scopely قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 98.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • جواد شکیبا
    جواد شکیبا | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برو بچه های دیجیاتو اگه ممکنه بیشتر بازی هایی رو معرفی کنید که قابلیت دانلود از مارکت های داخلی رو داشته باشه , نه اینکه در گوگل پلی برای ایرانی ها در دسترس نباشه

    • مهدی
      مهدی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

      از سایت های farsroid و apktops بگیر

  • مهدی
    مهدی | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    عالیه همین و بس

مطالب پیشنهادی