ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Fisheye Pro؛ اپلیکیشنی برای ثبت و ویرایش عکس های کروی

عکاسان حرفه ای بسته به وضعیت سوژه، از لنزهای مختلفی برای ثبت تصویر بهره می گیرند. اما وقتی از عکاسی با موبایل صحبت می کنیم، خبری از لنزهای فیزیکی و قدرتمند نیست؛ بلکه کار لنز را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

عکاسان حرفه ای بسته به وضعیت سوژه، از لنزهای مختلفی برای ثبت تصویر بهره می گیرند. اما وقتی از عکاسی با موبایل صحبت می کنیم، خبری از لنزهای فیزیکی و قدرتمند نیست؛ بلکه کار لنز را فیلترهای دیجیتالی برایمان انجام می دهند.

در عکاسی با دوربین های حرفه ای، عکاس معمولا برای داشتن میدان دید بیشتر و جا دادن سوژه های بلند و عمودی (مثل آسمان خراش ها) در کادر، از لنز Fisheye استفاده می کند.

اپلیکیشن Fisheye Pro ابزاری است که وظیفه لنز یاد شده را به صورت دیجیتالی در موبایل شما شبیه سازی کرده تا با گجت مثل حرفه ای ها عکاسی کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Fisheye Pro هشت لنز محدب با بزرگنمایی های متفاوت در اختیارتان قرار داده تا بسته به اندازه سوژه، یکی از آنها را برای عکاسی برگزینید.

تمامی این لنزها هم برای دوربین اصلی و هم دوربین سلفی قابل استفاده اند و ضمنا می توانید قبل از فشردن شاتر، از فیلترهای رنگی که به ۹۰ عدد می رسند هم برای رنگ آمیزی تصویر استفاده کنید.

Fisheye Pro 2

امکانات عکاسی Fisheye Pro چندان چشمگیر نیستند، اما سازنده حداقل های یک اپ عکاسی استاندارد را رعایت کرده و گزینه هایی مثل تغییر حالت فلاش، تایمر، حالت سیاه و سفید و تغییر رنگ پس زمینه را در آن گنجانده.

به غیر از این، 28 نوع کلاژ آماده برای تهیه عکس های چند قسمتی و اشتراک سریع در اینستاگرام را هم در میان قابلیت های Fisheye Pro می بینید.

این اپلیکیشن عکاسی به رایگان برای گجت های اندرویدی عرضه شده و می تواند در موقعیت های عکاسی مناسب، بسیار کاربردی ظاهر شود.

Fisheye Pro

Fisheye Pro

سازنده: R22 Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • authority
    authority | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    باحاله و رایگان

مطالب پیشنهادی