اختصاصی دیجیاتو: نگاهی به غرفه سونی در IFA 2015
کنفرانس خبری سونی امروز در حاشیه نمایشگاه IFA برگزار شد. سونی تلاش کرد تا به بهترین شکل، دستاوردهای خود در زمینه تکنولوژی را به رخ رقبایش بکشد و منصفانه است اگر بگوییم که تا حد ...
کنفرانس خبری سونی امروز در حاشیه نمایشگاه IFA برگزار شد. سونی تلاش کرد تا به بهترین شکل، دستاوردهای خود در زمینه تکنولوژی را به رخ رقبایش بکشد و منصفانه است اگر بگوییم که تا حد بسیار زیادی نیز موفق بود.
پس از نطق اصلی آقای «کازو هیرای»، خبرنگاران توانستند به غرفه سونی سر زده و شخصا محصولات جدید را مورد آزمایش دهند. بر همین اساس نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به تلفن هوشمند اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Compact و همچنین نمونه تصاویر به ثبت رسیده توسط پرچمدار سونی را برایتان منتشر کردیم.
حال می خواهیم شما را با حال و هوای کلی غرفه سونی، پس از اتمام مراسم نطق اصلی این شرکت آشنا کنیم؛ در ادامه با تصاویر اختصاصی دیجیاتو از غرفه سونی در برلین همراه باشید.

دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






































سونی امسال با محصولات متنوع نشون داد که میخواد دوباره شرکت رو به سود دهی باز بگردونه
ماشالا به مانی که رفته اونجا و پرچم ایرانو برده بالا. ولی ای کاش به ایمیلا جواب میداد.
ایول دیجیاتو ایول مانی
پرچمت بالاس
میگم مانی با کازو حرف بزن یه چنتا از گوشیای جدیدشو بده برای بچه های دیجیاتو... والا...خوش میگذره هااا!!! :D
چه غرفه باحالیه،
جنگله!
ممنون اقای قاسمی کارتون عالیه بهترین و تخصصی ترین بررسیارو گذاشتید، لطفا از Z5premium هم ویدیو بفرستید
این است غول دنیای تکنولوژی سونی
اصالت کیفیت نوآوری
لامصب بیار تو ایران این نمایشگاهو ما هم مستفیظ بشیم. آقا امشب حرفی از اون دوربین زده نشد که معرفیش کرد، به جان خودم وقتی گفت 1000 فریم کف کردم
حالا فرض کن نمایشگاه ها بره کره شمالی خخخخخخخخخ
تو کره نت نیستتت
اینجاروو ببین خخخخ
http://www.data-link.ir/1394/06/06/%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d9%87-%db%8c-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%9b%da%a9%d8%a7%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86/
خجالت بکش اینطوری میخوای برای سایتت کاربر ببری ؟
اینجوری مطمئن باش به هیچ جا نمیرسی من که بردمت بلک لیست وقتی سایتی یه همچین مدیری داره خودش معلومه چیه !!!
حالت خوبه!؟؟!؟!
خخخخخ ما خودمون کاربریم برادر :))))