ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: ساعت ۱۳:۳۰، کنفرانس خبری سامسونگ در IFA 2015 [به اتمام رسید]

سامسونگ تنها به خاطر دست درازی اپل به بازار یکی از محبوب ترین رده ی محصولاتش یعنی همان فبلت ها بنا را بر این گذاشت تا امسال گلکسی نوت ۵ را پیش از برگزاری نمایشگاه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۹

سامسونگ تنها به خاطر دست درازی اپل به بازار یکی از محبوب ترین رده ی محصولاتش یعنی همان فبلت ها بنا را بر این گذاشت تا امسال گلکسی نوت ۵ را پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کند. در کنار نوت ۵ گلکسی اس ۶ اج پلاس نیز معرفی شد، محصولی که دقیقاً مشابه گلکسی اس ۶ اج بود و فقط ابعادش فرق می کرد.

امید می رفت در IFA شاهد اخبار و جزئیاتی تازه در مورد ساعت Gear S 2 باشیم، که این گجت نیز طی بیانیه خبری پیش از رویداد مورد بحث معرفی شد.

اما کره ای ها بازهم از نمایشگاه در حال برگزاری در شهر برلین کناره گیری نکرده اند و ظاهراً هنوز هم حرف هایی برای گفتن دارند. در همین راستا سامسونگ بناست تا امروز کنفرانس خبری ویژه ای را برگزار نموده و گمان می رود در آن از فعالیت های اش در عرصه اینترنت اشیا، واقعیت مجازی و سرویسهایی مرتبط به همین زمینه ها سخن بگوید و البته شاید بازهم گجت هایی تازه و موبایل هایی جدید برای شگفت زده کردن مان داشته باشد.

رویداد مذکور که از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه بعد از ظهر پنج شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴شروع خواهد شد، بوسیله وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو پوشش داده می شود و از شما دعوت به عمل می آوریم جهت آگاهی از اتفاقات آن با ما همراه باشید.

به منظور کسب اطلاع از آدرس وبلاگ نویسی زنده، اندکی پیش از شروع مراسم به همین مطلب مراجعه نمایید.

http://live.digiato.com/samsungifa2015

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    اپل به محصولات سامسونگ دست درازی کرده!!!!!!!!
    اپل خودش اولین اسمارت فون رو ساخته.الانم که فبلت ساخته چیزی نیس که فقط سامسونگ بسازه همه برندها فبلت میسازن اپل یکیش. فعلاً که سامسونگ نباید به محصولات اپل دست درازی کنه همون طوری که هر بار تو دادگاه دعوا سامسونگ و اپل هر بار اپل برنده بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی