ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آیپد مینی 4 را معرفی کرد

هرچند قرار بود نسل جدید آیفون ستاره کنفرانس امشب اپل باشد، اما آیپد های جدید از راه رسیدند و قبل از آیفون، نگاه های بسیاری را به خود خیره نمودند. اپل دقایقی پیش پس از ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۲:۴۴

هرچند قرار بود نسل جدید آیفون ستاره کنفرانس امشب اپل باشد، اما آیپد های جدید از راه رسیدند و قبل از آیفون، نگاه های بسیاری را به خود خیره نمودند. اپل دقایقی پیش پس از معرفی آیپد پرو، از نسل جدید آیپد مینی نیز پرده برداشت.

آیپد مینی ۴ جدیدترین نسخه از کوچکترین عضو خانواده آیپد به شما می رود. این دستگاه نمایشگری ۷.۹ اینچی دارد و با به روزرسانی سخت افزاری جدید، قدرتی مشابه با آیپد ایر ۲ پیدا کرده است.

تبلت جدید اپل اکنون از پردازنده A8x استفاده می کند. شایان ذکر است که آیپد مینی در دو سال گذشته قدرت سخت افزاری خود را توسط پردازنده A7 تامین می کرده و اکنون با پردازنده جدید، به قدرتی مضاعف دست پیدا کرده است.

در واقع آیپد مینی ۴ اکنون با قدرت بیشتری که پیدا کرده، می تواند به راحتی از پس قابلیت های مولتی تسکینگ در iOS 9 بر بیاید و این موضوع قطعا برای طرفداران این تبلت، می تواند خبری خوشایند باشد.

علاوه بر پردازنده، اپل دوربین آیپد مینی ۴ را نیز ارتقا داده است. این دستگاه هم اکنون سنسوری مشابه با آیپد ایر ۲ دارد و قادر است تصاویر را با رزولوشن ۸ مگاپیکسل به ثبت رساند.

فارغ مسائل اشاره شده، تغییر دیگری در نسل جدید آیپد مینی دیده نمی شود و باقی مسائل همچون مدل های قبلی است. پایین ترین حافظه ای که این دستگاه با آن عرضه می شود، ۱۶ گیگابایت است و گرانترین مدل آن نیز با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شود.

خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی از جمله رنگ هایی هستند که اپل آیپد مینی ۴ را به آن ها منقش کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ابوالفضل
    ابوالفضل | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    پردازندش A8 نه A8X

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی