ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشانه هایی از یک ابزار جدید مبتنی بر وای-فای ساخت گوگل رویت شد

گوگل مدتی پیش از روتر OnHub رونمایی کرده بود که محصول جذابی به نظر می رسید و اکنون بر اساس تاییدیه FCC که منتشر شده، به نظر می رسد این شرکت یک ابزار الکترونیکی وایرلس دیگر نیز در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

گوگل مدتی پیش از روتر OnHub رونمایی کرده بود که محصول جذابی به نظر می رسید و اکنون بر اساس تاییدیه FCC که منتشر شده، به نظر می رسد این شرکت یک ابزار الکترونیکی وایرلس دیگر نیز در دست توسعه داشته باشد.

از این ابزار تازه در فرم های درخواست تاییدیه با عنوان اکسس پوینت وای-فای یاد شده و سازنده آن را در دسته سیستم های انتقال داده های دیجیتال قرار داده است.

این شرکت قصد دارد در تاریخ ۷ مهر کنفرانسی برگزار کند که بر اساس گزارش ها، در آن شاهد رونمایی از نسل جدید تلفن های هوشمند سری نکسوس خواهیم بود، اما گزارش های دیگری نیز به رونمایی از یک کروم کست جدید با طراحی تازه و فناوری وای-فای بهبود یافته اشاره دارند و این تاییدیه نیز نشانه ای برای اثبات این موضوع باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کروم کست دستگاهی است که گوگل آن را در تاریخ ۲۰۱۳ معرفی کرد و کاربران با استفاده از آن تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود را به تلویزیون متصل کرده و به وب گردی یا پخش ویدیو بپردازند که البته بر اساس گزارش ها نسخه تازه قرار است از قابلیت استریم موسیقی نیز برخوردار باشد.

البته این امکان نیز وجود دارد که ابزار جدید قطعه ای اضافه یا مربوط به روتر OnHub باشد که پیشتر در مورد عرضه آن توسط گوگل صحبت کردیم و یا حتی یک روتر کاملا جدید باشد که برای خدمات اینترنتی گوگل (Fiber) توسعه یافته است.

دلیل عدم قطعیت این است که گوگل اطلاعات موجود در تاییدیه را پیش از انتشار آن حذف کرده، اما عکسی از بخش زیرین محصول در این اسناد موجود است که از روی آن می توان به طراحی دستگاه پی برد.

بر اساس این اسناد ابزار یاد شده یک اکسس پوینت وایفای 802.11b/g/n است که روی حالت های 2x2 MIMO 20 یا پهنای باند ۴۰ مگاهرتزی عمل می کند.

هرچند در این اسناد از ابزار تازه با عنوان A4RGFMN100 یاد شده، اما گوگل برای اشاره به این دستگاه از عنوان windcharger استفاده می کند که این موضوع نیز به راز آلود تر شدن گجت جدید این شرکت دامن زده است.

گفتنیست پیشتر هم تاییدیه های محصولاتی موسوم به «پل ارتباطی» و «دستگاه مالتی مدیا مجهز به بلوتوث» از گوگل منتشر شده بود و حالا لازم است تا رسیدن تاریخ مراسم منتظر بمانیم تا مشخص شود این شرکت علاوه بر تلفن های هوشمند سری نکسوس، چه گجت های جدید دیگری برای عرضه در چنته دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی