اپل با ارائه آپدیت iOS 9.0.1 سعی در از بین بردن باگ ها دارد
هفته پیش نسخه نهایی iOS 9 برای کاربران ابزارهای همراه اپل منتشر شد و در مدت زمانی اندک، تعداد کثیری از کاربران، دستگاه خود را به سیستم عامل جدید آپدیت نمودند اما طبیعتا هر سیستم ...
هفته پیش نسخه نهایی iOS 9 برای کاربران ابزارهای همراه اپل منتشر شد و در مدت زمانی اندک، تعداد کثیری از کاربران، دستگاه خود را به سیستم عامل جدید آپدیت نمودند اما طبیعتا هر سیستم عاملی در ابتدای راه پر است از مشکلات متنوع.
حالا اهالی کوپرتینو سعی دارند تا با ارائه آپدیت iOS 9.0.1، باگ ها و مشکلات بزرگی که تاکنون شناسایی شده را از بین ببرند. کاربران پس از آپدیت و حین مراحل راه اندازی اولیه، دیگر متوقف نخواهند شد و مراحل به طور کامل طی می گردد.
در iOS 9.0.1، مشکل تایمر و آلارم نیز برطرف شده و اپلیکیشن به درستی کار خواهد کرد، بنابراین نگران خواب ماندن و فراموش کردن کارهایی که به تلفن تان سپرده بودید نباشید. باگ برطرف شده ی دیگر، ویدیوهای متوقف شده در سافاری و Photos هستند. وقتی ویدیوها را متوقف می کردید، تصویر حالتی نامتعارف به خود می گرفت.
حجم آپدیت 34.1 مگابایت است و به صورت OTA عرضه می گردد. بنابراین ممکن است همین حالا یا چند روز دیگر قادر به دریافت آپدیت باشید. در هر صورت با سر زدن به قسمت Software Update در بخش تنظیمات دستگاه خود می توانید در جریان اتفاقات قرار بگیرید. وقتی دانلود آپدیت به پایان رسید اطمینان حاصل کنید که دستگاه حداقل 50 درصد شارژ داشته و اتصال به شبکه Wi-Fi برقرار باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بدترین ورژن iOS همین ورژن 9 هست . من گوشیم رو به این ورژن آپدیتش کردم یعنی اینقد پشیمونم که نگو یعنی پر باگه همش باگ یعنی باید اسمشو میذاشتن iOS Bug نه iOS 9
1- تو نصف بازی های گوشیم که کرش میکنه
2- تنظیمات از وسط باز میشه
3- من صفحه گوشیمو گذاشتم رو 1 دقیقه یعنی بعد از 1 دقیقه صفحه خاموش بشه ولی الان بعد از 25 ثانیه کلا خاموش میشه
4- توی کیبورد گوشیم یه دفعه هنگ میکنه و هیچ جوری کار نمیکنه
5- و توی بعضی برنامه هامثل Whatapp . Line . Telegram . Hikeاول یه صفحه سیاه بازمیشه و بعدش میره توش برنامه
6- و یه چیز دیگه ای هم که هست انگار کلا گوشی قاطی میکنه یعنی وقتی که میزنی رو بزنامه ها یه دفعه میره تو برنامه و وقتی میخوای بیای بیرون یه دفعه میاد بیرو و مثل قبلا گوشی اثلا روون نیست و ررونیه قبلو نداره
راستی گوشی من هم آیفون 6
و وقتی هم که iOS8 رو گوشیم بود هیچکدوم از این مشکلاتو نداشتم بجز اینکه هر چهار یا پنج روزی یه بار گوشیو باید ریست میکردی چون نه notification center کار میکرد و نهcontrol center
1. اگر برنامه ای کرش میکنه گردن IOS ننداز، چون اون برنامه هنوز برای IOS 9 بهینه نشده. من خودم آسفالت 8 نسخه قدیمیش و داشتم روی IOS 9 اجرا نمشد. آپدیتشو که دانلود کردم مشکل حل شد.
مورد 2.3.4و 5 رو نمیدونم. من خودم همچین مشکلی نداشتم.
در مورد اینم که باید هر چندروز یه بار گوشیو ریستارت کنی، خب یه بار به نسخه 8.4.1 ریستور کن.... چون این مشکل برای شماست. من خودم 6+ دارم. یکی از دوستام هم 6 داره هیچ مشکلی نداریم. نه توی 8.4.1 نه توی 9
اینا عادیه! کم کم با اپدیت های بعدی اینا رفع میشه ، و به یک ورژن بی نقص تبدیل میشه! اینو هم خودم تجربه دارم ، هم ثابت شد است! دوست عزیز ، شما میتونی با استفاده از اپ "feedback " این عیب هایی که گفتی رو ریپورت کنی که توی اپدیت های بعدی شاهد بر طرف شدنش باشیم! :)
با آپدیت های بعدی درست میشه زیاد نگران نباشید
یه چیزی خواهشا اپل رو خدا فرض نکنید چون تو عصر دیجیتال تعصب روی یه برند و نادیده گرفتن برند های دیگه واقعا احمقانه
آیفون اولا تعداد مدل های کمی داشت و فقط روی مثلا 10 تا دیوایس مختلف تست میکردن iOS رو دیگه انگار برا همه تست شده بود ، اما حالا تعداد دیوایس هاش یکمی بیشتر شده و روند تست ش فوق العاده پیچیده تر میشه و ازین ب بعد هم باید منتظر باگ بود هم اینکه یواش یواش سرعتش تحت تاثیر قرار میگیره و مجبوره سخت افزارهای جدیدش رو قوی تر کنه
هرچند هنوز هم تنوع دیوایس های ios به یک صدم اندروید هم نرسیده ، حالا ببین اگر تنوع اندروید رو داشت چی میشد
سلام به همگی.
دیوان جان اومدم بگم خدا قوت و اینکه بچه های این سایت مخصوصا وینفونی هاشو تنها نزار.
من هم همچنان در سایت وینفون همراه دوستان خواهم بود.
موفق باشید دوستان
"اما طبیعتا هر سیستم عاملی در ابتدای راه پر است از مشکلات متنوع "
حالا اگر آپدیت برای مایکروسافت بود این جمله استفاده نمیشد که ، سریع می گفتن مایکروسافت همچنان در ارائه آپدیت های بدون نقص عقب تر از اپل و گوگل است!!!!!!!!!!
اما چون اپل هست ، این اتفاقات طبیعیه!!!!!
الان یه عده میان میگن "خیلی هم عالی بود، هیچ باگی نداشت، مرگ بر دیجیاتوی نژاد پرست." -_-
ios 9 اومد با تغییرات خیلی کم که باگ های ios 8 رو درست کنه ، اما بازم مثل زمان ios 8 باگ داره و بازم مثل اون زمان در حال دادن اپدیت های کوچیک برای رفعش هستن
به باگ کاری ندارم،چون پُره توش،ولی IOS 9 روی سرعت دستگاه تأثیر محسوسی داره،همچنین توی مصرف باتری.پس خواهشا نگو تغییر کم،چون بی انصافیه.
خب منظور رو بعد فهمیدید همه می گفتن ای او اس تنها سیستم عاملی هست که کمترین یا اصلا باگی رو نداره و لی خودتون دیدید که از ای او اس 8 به بعد همش باگ داشتید دوست من بهم میگفت من یا همش کیبوردم خود به خود جابه جا میشه یا دو تا تب تو سافاری باز میکنم کرش میکنه
بله در مورد باگ دقیقا حق با شما و دیوان هست،تأیید میکنم حرفتو.
شما الآن برو یاد بگیر که اپل آیدی خریدنی نیست :)))
بعد بیا از ios ایراد بگیر :D
فکر میکردم دیوان گفت خریدنیه ولی الان آرشیو رو دیدم فهمیدم تو بودی گفتی اپل آیدیرو باید بری از اپل بخری :|
اضافه شدن یه بخش جدید به سیری و یا اضافه کردن برنامه news و قابلیت نوشتن توی برنامه notes و قابلیت هایی مثل low power mode از نظر من برای یک شماره بالا رفتن یه سیستم عامل تغییرات کمی هستن ، اینا حرف های من نیستن خود اپل و بقیه وبسایت ها اینو تایید کردن که این نسخه بیشتر تمرکزش برای رفع باگ ها ی ios 8 بوده
آقا ديوان
اين سيستم عاملي كه سنگش رو به سينه ميزنيد
يكي از خشك ترين
كم امكانات ترين
محدود ترين
و زشت ترين سيستم عامل هاست
کدوم سیستم عامل سنگشو به سینه می زنم ؟ من از سیستم عامل های زیادی استفاده می کنم ، منظورتون با کدومشه ؟
من اپديت كردم
واقعا واقعا به شكلي كاملا محسوس عمر باطري با همون كاربرد روال قبل زيادتر شده
يكي دو مورد خوب و اثر گذار كلي در وضعيت گوشي را هم ديدم
اما كماكان ايراداتي هست كه بايد رفع بشه از جمله خود همين نسخه سيستم عامل جديد اشكالات متعددي هم داره مثلا از اون لحظه اي كه اپديت كردم نور صفحه تاچ كم شده و در تنظيمات هم نشد رفع بشه
يا رابط كاربري گاهي لاگ پيدا ميكنه و مشكلاتي از اين دست
دیوان ممنون که برگشتی داشت امیدوارم دیگه نری داداشم
اندروید از نسخه 4.4 به بعد از نظر کرش کردن از iOS بسیار بهتر عمل کرد.
اینو من نمیگم بلکه آمار میگه.
ولی تجربه کاربری من یه چیز دیگه میگه!
عزیزم انقدر ادعات میشه اما .....
همه چی تو آپدیت ها اضافه شدن امکان جدید نیست که !!!
بهینه کردن سرعت و هزاران چیز دیگه که ماها نمیدونیم رو انجام میدن
مگه وقتی یه چیز جدید اضافه کنه میگن آپدیت :|
آپدیت امنیتی بهینه سازی و ....
عید قربان مبارک.
این عید از زمان ابراهیم نبی بوجود اومده.
راستی اپدیت به صورت ota که اطلاعات رو نمی پرونه ؟
هرگز دوست عزیز.
خیلی عالی شد ، حالا می رم رو مخ دیگران کار کنم تا اپدیت کنند :D