ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کمپانی شارپ سه تلفن هوشمند جدید خود را معرفی کرد

کمپانی شارپ امروز در ژاپن از سه تلفن هوشمند جدید خود پرده برداشته که همگی آنها از طراحی ویژه برخوردار هستند که طی آن سعی شده حاشیه های اطراف و بالا و پایین نمایشگر به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۶

کمپانی شارپ امروز در ژاپن از سه تلفن هوشمند جدید خود پرده برداشته که همگی آنها از طراحی ویژه برخوردار هستند که طی آن سعی شده حاشیه های اطراف و بالا و پایین نمایشگر به حداقل مقدار ممکنه برسد.

ضمناً بد نیست برای اینکه از تکرار مکررات جلوگیری کنیم در همین ابتدای مطلب ذکر نماییم هر سه دستگاه یاد شده از چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز در کنار پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ بهره می برند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اولین موبایلی که از جانب شارپ معرفی شده Aquos Zeta SH-01H نام دارد و از نمایشگر IGZO با ابعاد ۵.۳ اینچ که بوسیله گوریلا گلس ۴ محافظت می شود بهره مند است. رزولوشن این نمایشگر برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و تراکم پیکسلی اش نیز به ۴۱۶ppi می رسد.

از دیگر ویژگی های موبایل مذکور هم می توان به حسگر اثر انگشت، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز  f/1.9 و فوکوس فازی خودکار، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و گواهی IP 55/58 اشاره داشت (این گواهی به مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار اشاره دارد).

بر روی Aquos Zeta SH-01H که ضخامتش به ۷.۹ میلی متر می رسد اندروید ۵.۱.۱ نصب بوده، از فناوری های ارتباطی 4G LTE، وای-فای، بلوتوث ۴.۱ نیز پشتیبانی به عمل آورده و کمپانی سازنده اش آن را از ماه نوامبر و در رنگ های آبی، مشکی و صورتی به کاربران عرضه خواهد نمود.

Aquos Compact SH-02H مدلی جمع و جور تر نسبت به آنچه در بالا ذکر کردیم محسوب می شود. در این دستگاه یک نمایشگر ۴.۷ اینچی IGZO با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم 496ppi به کار بسته شده و در درونش نیز ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی گنجانده اند.

از سایر مشخصه های اصلی دیوایس نیز می توان به مواردی همچون دوربین اصلی ۱۳.۱ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۱۸۰ میلی آمپر ساعتی، گواهی IP 65/68، ضخامت ۸.۹ میلیمتری و پشتیبانی از فناوری های 4G LTE، وای-فای و بلوتوث ۴.۱ اشاره داشت.

اسمارت فون مورد بحث از ماه دسامبر به دست کاربران خواهد رسید و به صورت پیش فرض اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی را اجرا خواهد نمود.

شارپ همچنین نسخه ای از Aquos Compact را با مشخصات یکسان برای هواداران کمپانی دیزنی ارائه کرده و آن را Sharp Disney Mobile DM-01H نامگذاری نموده. این مدل امکان دسترسی رایگان به محتوای تولیدی شرکت یاد شده را برای خریدارانش میسر می سازد و از ماه ژانویه در رنگ های آبی و صورتی به فروش خواهد رسید.

گفتنی است هر سه موبایلی که در بالا به آنها پرداختیم فعلاً از طریق اپراتور مخابراتی NTT DoCoMo تنها در اختیار کاربران ژاپنی قرار خواهند گرفت و مشخص نیست در آینده به شکل جهانی عرضه خواهند شد یا خیر.

Sharp Aquos Zeta

Sharp-unveils-three-new-handsets (1)-w600

Sharp-unveils-three-new-handsets (2)-w600

Sharp-unveils-three-new-handsets (3)-w600

Sharp-unveils-three-new-handsets (4)-w600

Sharp-unveils-three-new-handsets-w600

 

Sharp Aquos Compact

Sharp-Aquos-Compact

Sharp Disney Mobile

Sharp-Disney-Mobile

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۹ مهر ۱۳۹۴

    با aquos crystal x کار مردم خیلی خوشم اومد ازش / عجیب اما واقعی / چون بد اپل رو گفتن منم حق دارم بهش فحش مادر بدم / داخل پست مصاحبه با نادلا رسما این حرف رو گفته

    • Divan Greedy (아이유)
      Divan Greedy (아이유) | ۹ مهر ۱۳۹۴

      کردم*

    • bawar
      bawar | ۹ مهر ۱۳۹۴

      ما بە كسی كاری نداریم بد اپل رو بگە مال بابامون نیست كە، ولی از این كە بە طرفدارای اپل فحش بدە ما هم بی جواب نمیمونیم!

      • Divan Greedy (아이유)
        Divan Greedy (아이유) | ۹ مهر ۱۳۹۴

        اولن اون طرف به کسی مشخصی توهین نکرده بود ، این کار احمقانه است که چون به اپل یا طرفدارا و ... فحش داده منم بهش فحش مادر بدم / حالا بگیم این هیچ من اصلن داخل اون پست نبودم طرف اومده بود مزه پرونی / در ضمن اگر مال باباتون نیست و تعصبی ندارید روش که دیگه طرفدار و فن و ... وجود نداره

        • bawar
          bawar | ۹ مهر ۱۳۹۴

          چرا؟ ما طرف چیزی رو میگیریم كە دوست داریم بدون این كە مال بابامون باشە
          مثلا من طرفدار ریالم یعنی مال بابامە؟ :)
          فحش دادن اون یارو هم مثل فحشهای یك نژادپرست بود!

  • Rivekan
    Rivekan | ۹ مهر ۱۳۹۴

    چرا شارپ گوشی هاشو عرضه جهانی نمیکنه؟ :cry:
    عاشق حاشیه کمش هستم :love:
    فقط ی مدل aquos x بود که توی امریکا با اپراتور عرضه شد فکر کنم ولی بقیه گوشی هاش از جمله سری زلتا که پرچمدار شارپ حساب میشه فقط توی ژاپن عرضه میشن بعد از اپل و سونی سهم شارپ حدود ۱۷٪ داخل خود ژاپن فقط دلیل این که عرضه جهانی نمیشن رو متوجه نمیشم :cry:

  • Enasiri
    Enasiri | ۹ مهر ۱۳۹۴

    سری Aquos برترین ویژگیش کم بودن حاشیه نمایشگر هستش.در نوع خودش جالبه اما دیگه جلو گوشی نمیشه زیاد رو طراحیش حساب کرد و کل طراحی گوشی های این سری به پشتش بر میگرده.

مطالب پیشنهادی