ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Need for Speed: No Limits؛ یک بازگشت باشکوه

بالاخره زمان آن فرا رسید که دیوانگان سرعت، بازگشت پادشاه سبک اتومبیلرانی به موبایل ها را جشن بگیرند. نید فور اسپید جدید با عنوان فرعی No Limits، توسط استودیوی استرالیایی Firemonkeys Studios طراحی شده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

بالاخره زمان آن فرا رسید که دیوانگان سرعت، بازگشت پادشاه سبک اتومبیلرانی به موبایل ها را جشن بگیرند. نید فور اسپید جدید با عنوان فرعی No Limits، توسط استودیوی استرالیایی Firemonkeys Studios طراحی شده و مثل همیشه الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفته است.

No Limits که نخستین زمزمه ها از وجود آن در نوامبر سال 2014 به گوش می رسید، بالاخره به صورت جهانی برای کاربران سیستم های عامل iOS و اندروید منتشر شد تا بتوانیم پس از مدت ها، از یک بازی مسابقه ای شایسته و باکیفیت در تلفن های هوشمند خود لذت ببریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

آیا در No Limits امکان شخصی سازی ماشین ها وجود دارد؟ شاید این اولی سوالی باشد که با مشاهده عنوان جدید نید فور اسپید به ذهنتان خطور می کند. بله، خوشبختانه الکترونیک آرتز این قابلیت را برای گیمرهای مشتاق، خصوصا علاقه مندان به نید فور اسپید آندرگراوند 1 و 2 فراهم کرده.

در این عنوان ریسینگ می توانید بیش از 30 ماشین لایسنس شده از جمله پورشه 911 جدید، بی ام دبلیو ام 4 و مک لارن 650s را با آیتم های فراوان شخصی سازی کنید.

screen640x640 (1)

جالب است بدانید که با آیتم هایی مثل کیت های بدنه، انواع رینگ و لاستیک، شیشه، اگزوز و ... می توانید به بیش از 2.5 میلیون ترکیب متفاوت در ظاهر اتومبیل برسید که رقم خارق العاده ای است.

در No Limits ده حالت مختلف مسابقه در نظر گرفته شده که سه حالت Time Trial، Car Delivery و Duel برای نخستین بار است که به بازی های موبایل نید فور اسپید پای می گذارند.

اگر از بازی های کوچک و ساده پلتفرم موبایل دلزده شده اید، نید فور اسپید جدید با گرافیکی در سطح بازی های کنسولی می تواند به خوبی عطش شما را برای بازی های گرافیکی و پرجزئیات سیراب کند.

screen640x640

جزئیات اتومبیل ها، جاده ها و تخریب پذیری No Limits را با هیچ کدام از عناوین ریسینگی که تاکنون به پلتفرم موبایل آمده نمی توان مقایسه کرد، مگر با عنوان Real Racing 3 که ساخته قبلی توسعه دهنده همین بازیست.

نید فور اسپید جدید رایگان است، اما نه برای همیشه. الکترونیک آرتز بر خلاف عنوانی که برای نید فور اسپید جدید در نظر گرفته، تجربه رایگان آن را تا اتمام درجه ای تحت عنوان «سوخت» در بازی محدود نموده. بدین معنا که پس از به اتمام رسیدن این درجه سوخت، بایستی از طریق پرداخت درون برنامه ای نسخه کامل بازی را بخرید.

پیش از دانلود نید فور اسپید جدید، توجه داشته باشید که برای داشتن یک اجرای نرم و روان در اندروید بایستی موبایل یا تبلت شما از یک پردازنده حداقل چهار هسته ای برخوردار باشد. در ادامه توصیه می کنیم به هیچ عنوان تماشای تیزر 30 ثانیه ای No Limits را از دست ندهید.

Need for Speed™ No Limits

Need for Speed™ No Limits

سازنده: Electronic Arts قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 808 / 804 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • علیرضا حاتمی
    علیرضا حاتمی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

    اونجایی که گفتین بعد از یه مدت باید نسخه پولیش رو خرید تا چه مرحله ای میشه رایگان بازی کرد؟؟؟

  • Amir
    Amir | ۱۵ آبان ۱۳۹۴

    بازیش خوبه ؟ جواب بدید !؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی