ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Bridge Constructor Stunts؛ تجربه ای شیرین از پل سازی و بدلکاری

طراحی سازه شغل پر مسئولیت و پر استرسی است؛ برای موفق بودن در این حیطه هم باید توانایی مدیریتی بالایی داشته باشید و هم محاسباتی قوی. سری بازی های Bridge Constructor تا حدی می توانند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

طراحی سازه شغل پر مسئولیت و پر استرسی است؛ برای موفق بودن در این حیطه هم باید توانایی مدیریتی بالایی داشته باشید و هم محاسباتی قوی. سری بازی های Bridge Constructor تا حدی می توانند شما را با سختی ها و شیرینی های این کار آشنا کنند.

پس از موفقیت نسخه اول BC با آمار خیره کننده 30 میلیون دانلود از سراسر دنیا، تیم هدآپ گیمز تصمیم به ادامه بازی گرفته و حالا در BC Stunts، نه تنها مهارت شما در طراحی پل را به چالش می کشد بلکه فرصتی فراهم کرده تا ایمنی ساخته های خودتان را با انجام حرکات آکروباتیک امتحان کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

نسخه اریجینال BC یک هدف بیشتر نداشت: باید به عنوان یک آرشیتکت، پلی ایمن و محکم برای عبور ماشین های گذری می ساختید. این هدف همچنان در BC Stunts پابرجاست، اما کمی به آن پر و بال داده شده.

unnamed (2)

در بازی جدید باید یک درجه بر سطح ایمنی پل هایتان اضافه کنید، چرا که قرار است پس از تکمیل ساخت این بار خودتان پشت ماشین بنشینید و از سازه ای که خودتان ساخته اید گذر کنید.

ایده خلاقانه طراحان هدآپ گیمز به شدت عالی از آب درآمده و حالا که خودتان کنترل ماشین را در دست دارید، دو برابر هیجان و استرس بیشتری تجربه می کنید.

شیوه پل سازی در Stunts تفاوت چندانی با نسخه های قبلی نکرده، فقط یک سری آیتم جدید مثل رمپ و سکوهای پرش با طول و ارتفاع مختلف به آن اضافه شده اند که باید به دقت در طراحی مسیر از آنها بهره بگیرید.

unnamed (1)

هر مرحله از بازی هم هدف خاصی دارد، مثلا در یکی باید به نقطه پایان برسید و در دیگری تعداد معینی از ستاره ها را جمع کنید. این تفاوت در اهداف باعث می شوند تا در طراحی مسیرها خلاق باشید و برای رسیدن به طراحی صحیح، بارها با سازه ها سر و کله زده و حسابی غرق در بازی شوید.

از آنجایی که برای طراحی مسیر در بازی هیچ محدودیتی ندارید، می توانید هر مرحله را از چندین روش مختلف به پایان برسانید. همین عامل باعث شده تا BC Stunts ارزش تکرار بالایی داشته باشد. نسخه رایگان این بازی جذاب و هیجان انگیز را می توانید هم اکنون از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

Bridge Constructor Stunts FREE

Bridge Constructor Stunts FREE

سازنده: Headup Games GmbH & Co KG قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 87.5 / 45.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی