ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرداخت از طریق تلفن هوشمند در آینده نزدیک به «ویندوز ۱۰ موبایل» می آید

بر اساس گفته های اخیر جو بلفیوره، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت، این شرکت تصمیم دارد «Windows Wallet» را در ویندوز ۱۰ هم راه اندازی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. در این سرویس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

بر اساس گفته های اخیر جو بلفیوره، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت، این شرکت تصمیم دارد «Windows Wallet» را در ویندوز ۱۰ هم راه اندازی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

در این سرویس که در قالب اپلیکیشنی موبایلی هم عرضه می گردد، به کاربران اجازه داده می شود تا اطلاعات کارت های اعتباری و همچنین جزییات مربوط به عضویت های خود را در آن جای دهند تا به طور کلی عملیات پرداخت از طریق دستگاه های مبتنی بر ویندوز برایشان آسان تر گردد.

جو بلفیوره، معاون ارشد مایکروسافت در همین زمینه می گوید: «ویندوز قرار است قابلیت های پرداختی جدید داشته باشد. پیشتر این ویژگی را در موبایل ها دیده اید. ما می خواهیم آن را ارتقا داده و به سناریوهای راحت تری برای انجام عملیات پرداخت فکر می کنیم.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

جو بلفیوره البته خبر نمی دهد که چه زمانی طرح «Wallet» مانند خود را برای استفاده کاربران در ویندوز ۱۰ ارائه خواهد داد. وی همچنین عنوان نمی کند که این سیستم، از NFC استفاده خواهد کرد یا تکنولوژی های دیگر.

بلفیوره البته در این میان به Windows Hello اشاره دارد؛ سیستم شناخت چهره ای که این شرکت در ویندوز ۱۰ آن را به کار گرفته و چندان دور از ذهن نیست که شاهد بهره گیری مایکروسافت از همین سیستم برای پرداخت ها نیز باشیم چرا که شرکت یاد شده به شدت امنیت این سیستم را تایید می کند.

شرکت مورد بحث نمونه اولیه سیستم پرداخت خود را در ویندوز فون ۸.۱ ارائه داد اما نتوانست مانند اپل و سامسونگ در این زمینه موفق عمل کرده و آن را فراگیر نماید. این شرکت اکنون اذعان دارد که آغاز به کار چنین سرویس هایی در برخی کشور ها، کاری بس دشوار است.

بلفیوره می گوید:‌ «پرداخت های موبایلی دارای پیچیدگی های بیش از اندازه ای هستند. تصور می کنم که راه حل افزایش علاقمند سازی کاربران به انجام چنین تراکنش هایی، توسعه یک تجربه کاری بسیار پویا و آسان از آنهاست که در تمام مکان ها نیز بتوان از آن استفاده کرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    خیلی عالیه این قابلیت.

مطالب پیشنهادی