ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام هم تلاش دارد تا دسترسی به یک موضوع خاص را برای کاربران ساده تر کند

پیش از این در مورد ویژگی Moments در توئیتر برایتان نوشته ایم؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد بتوانند به شکل یکجا، اطلاعاتی را در مورد یک موضوع به دست آورند. حالا اپلیکیشن اینستاگرام ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

پیش از این در مورد ویژگی Moments در توئیتر برایتان نوشته ایم؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد بتوانند به شکل یکجا، اطلاعاتی را در مورد یک موضوع به دست آورند. حالا اپلیکیشن اینستاگرام با نگاهی بر همین ایده، بروز رسانی شده و در حال حاضر صرفا قادر است موضوعات مرتبط با Halloween را برای کاربران به نمایش بکشد.

این بخش در حال حاضر برای قسمت ویدیوها و برای کاربرانی که در ایالات متحده زندگی می کنند افزوده شده و پس از گشودن اپ یاد شده، می توانند بخشی را در بالای صفحه پیدا کنند با عنوان «Watch Halloween’s Best Videos» یا بهترین ویدیوهای مرتبط با هالویین.

ایده کلی اینستاگرام با این کار، چنین است که می خواهد دسترسی به برخی اتفاقات مهم و جالب برای کاربران را آسان تر ساخته و محتوای مورد اشاره را به شکلی ساده تر و یکجا در اختیار آنها قرار دهد. پیش از این اسنپ‌چت نیز قابلیت مشابهی را با نام «Live Stories» در دسترس کاربرانش قرار داده بود و ماه گذشته نیز شاهد رونمایی از Moments از توئیتر بودیم که در واقع با هدفی تقریبا یکسان توسعه یافته بودند. حالا اینستاگرام نیز به این جمع پیوسته است.

سه شبکه های اجتماعی مورد اشاره در حال حل کردن یک مشکل هستند؛ مشکل این است که در بیشتر اوقات کاربران دوست دارند در یک رویداد شرکت کرده و تصاویر یا ویدیوهای خودشان را با جمعیت زیادی به اشتراک بگذارند اما به علت نداشتن مخاطب کافی، حس رضایتی در آنها به وجود نمی آید. با ویژگی مورد بحث در اپلیکیشن های یاد شده این مشکل تا حد بسیار زیادی حل شده چرا که محتوایی که کاربران تولید می کنند به شکل یکجا و در کنار هم، در برابر چشمان میلیون ها شخص علاقمند به همان موضوع گذاشته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی