ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی کونامی، هیدئو کوجیما را از دریافت جایزه برای متال گیر سالید 5 منع کرد

از زمان عرضه بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، هیدئو کوجیما، مغز متفکر پشت سری بازی متال گیر سالید، درگیر مشکلات زیادی با کمپانی کونامی شده است. ساعاتی پیش، مراسم The Game Awards ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ آذر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

از زمان عرضه بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، هیدئو کوجیما، مغز متفکر پشت سری بازی متال گیر سالید، درگیر مشکلات زیادی با کمپانی کونامی شده است. ساعاتی پیش، مراسم The Game Awards امسال به وقوع پیوست و انتظار می رفت که کوجیما، در این مراسم و برای دریافت جایزه خود حاضر شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و کیفر ساترلند، صداگذار بیگ باس، این وظیفه را بر دوش گرفت.

جف کیلی، مدیر برگزاری این مراسم، روی صحنه حاضر شد و گفت: «آقای کوجیما، قصد داشتند که امشب به ما بپیوندند اما متاسفانه یکی از وکلای کونامی به وی اطلاع داده است که ایشان حق ندارند به مراسم امشب آمده و جایزه ای دریافت کنند. کوجیما هم چنان جزو کارکنان کونامی به شمار می رود و این مسئله، مایه ناامیدی است.»

در حال حاضر و بنابر گزارش های ضد و نقیض و متفاوت، به نظر می رسد که هیدئو کوجیما کمپانی کونامی را برای همیشه ترک کرده است؛ در همین حال، کونامی تاکید می ورزد که وی تنها به مسافرت رفته است و از کونامی جدا نشده است. اوایل هفته گذشته، یکی از کارکنان کونامی در مراسم PlayStation Awards حاضر شد و به جای کوجیما، جایزه ای را برای بازی فانتوم پین دریافت کرد.

بنابر خبری که امروز منتشر شده، حالا دیگر می دانیم که دلیل عدم حضور کوجیما در مجامع گیمینگ چیست. در هر صورت، هم چنان مشخص نیست که تکلیف کوجیما در قبال کونامی چه خواهد بود و به نظر می رسد که کمپانی ژاپنی نیز علاقه ای به صحبت در این باره نشان نمی دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Home magazine beh gostar
    Home magazine beh gostar | ۱۱ مهر ۱۳۹۵

    بهترین صدا فقط david hayter

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی