ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین نشانه ها از توسعه نسخه سوم بازی System Shock

گیمرهای قدیمی با سری System Shock خاطره ها دارند و حالا به یک باره سایتی راه افتاده که نشان می دهد نسخه سوم این بازی در دست ساخت است. استودیو OtherSide Entertainment به مدیریت Paul ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

گیمرهای قدیمی با سری System Shock خاطره ها دارند و حالا به یک باره سایتی راه افتاده که نشان می دهد نسخه سوم این بازی در دست ساخت است. استودیو OtherSide Entertainment به مدیریت Paul Neurath، موسس استودیو خوش سابقه Looking Glass که System Shock را به دنیای بازی های ویدیویی معرفی کرد، حالا قرار است نسخه سوم را هم بسازد.

در یک صفحه، تاریخی نمایش داده می شود که تعداد روزهای باقی مانده تا معرفی رسمی را نشان می دهد و در صفحه ای دیگر نام و لوگوی بازی دیده می شود. در حال حاضر فقط نام بازی مشخص است و معلوم نشده که این بازی چه زمانی و برای چه پلتفرم هایی عرضه می شود.

هر دو نسخه ابتدایی سیستم شاک بسیار موفق ظاهر شدند و حتی نسخه دوم این بازی، تاثیر بسیاری روی خلق Bioshock داشت. همانند بسیاری بازی های قدیمی دیگر، سیستم شاک هم دورانی طولانی را در سکوت کامل به سر می برد و به جز عرضه نسخه های قدیمی روی استیم، هیچ خبر دیگری در ارتباط با آن شنیده نمی شد.

ماه گذشته، شرکتی به نام Night Dive Studios اعلام نمود که حقوق ساخت این بازی را خریداری کرده و قصد دارد نسخه اول را به طور کامل بازسازی کند. اما طرح و نقشه های این استودیو محدود به بازسازی نسخه اول نیست و گویا ساخت سیستم شاک 3 هم بخشی از برنامه های این شرکت است.

OtherSide Entertainment سال گذشته به هدف ریبوت کردن فرنچایزهای کلاسیک تاسیس شد و در حال حاضر روی Underworld Ascendant کار می کند، عنوانی که ادامه ای خواهد بود بر Ultima Underworld: The Stygian Abyss. همانند بازی نام برده، این احتمال وجود دارد که سیستم شاک 3 هم از طریق سرمایه عمومی ساخته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی