ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدیدی از سری BioShock در دست ساخت است

بر اساس سخنان یکی از دبیران سایت کوتاکو، یکی از استودیوهای 2K در حال کار روی نسخه جدیدی از سری BioShock است. این استودیو که ظاهراً کنار استودیو سازنده مافیا 3 واقع شده است، در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

بر اساس سخنان یکی از دبیران سایت کوتاکو، یکی از استودیوهای 2K در حال کار روی نسخه جدیدی از سری BioShock است. این استودیو که ظاهراً کنار استودیو سازنده مافیا 3 واقع شده است، در مراحل اولیه ساخت این بازی به سر می برد.

در گزارش سایت دبیر سایت کوتاکو آمده: «گروه کوچکی روی عنوان جدیدی با اسم رمز Parkside کار می کردند و استخدام های خود را به صورت مخفیانه انجام می دادند. اعضای این استودیو حتی در مورد این بازی با همکاران خود در استودیو سازنده مافیا 3 یعنی Hanger 13 حرف نمی زدند. اما سرانجام قضیه لو رفته و در واقع این بازی مخفی، نسخه جدیدی از یکی از جالب ترین سری بازی های اکشن دهه گذشته یعنی بایوشاک بود.»

به نظر می رسد این پروژه هنوز خیلی کوچک است. یکی از افراد درگیر در ساخت این بازی گفت: «آن ها در حال تلاش برای شناختن هسته اصلی بازی هستند و تلاش می کنند به یکی از مشکلاتی که بسیاری از استودیوهای بازی سازی دچار آن می شوند، یعنی بودن افراد زیادی که کار زیادی برای انجام دادن ندارند، دچار نشوند.»

سری BioShock

استودیو Hanger 13 هم بعد از مشکلاتی که در انتشار بازی مافیا 3 و از دست دادن رهبر اصلی خود داشت، حال برای ساخت بازی های بزرگ تر و بی ایراد تر آماده است.

اطلاعات جدید در مورد ساخت قسمت جدید بایوشاک، هیجان انگیز هستند اما این موضوع که 2K به ساخت عنوان جدیدی از یکی از موفق ترین فرنچایز خود بپردازد، خبر چندان عجیبی نیست؛ مخصوصاً در این حالت که حدود 5 سال از انتشار آخرین نسخه از بایوشاک با نام BioShock Infinite گذشته است.

البته کن لوین خالق سری BioShock در ساخت این بازی دخیل نخواهد بود. او در سال 2014 استودیو Irrational Games را ترک کرد و هم اکنون در حال کار روی بازی جدیدی در استودیو کوچک تری با نام Ghost Story Games است.

باید منتظر ماند و دید که آیا فرنچایز بایوشاک بدون حضور کن لوین هم به موفقیت خواهد رسید یا خیر. بسیاری دلیل دیده نشدن قسمت دوم این سری را عدم حضور کن لوین به عنوان کارگرادن اصلی می دانستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza
    reza | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    دمشون گرم من بایوشاک اینفینیت رو تموم کردم هم داستانش قشنگ بود هم گیم پلی

  • mohsen
    mohsen | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    ??????

مطالب پیشنهادی