ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی موبایل نسبت به سال های پیشین تلفن های هوشمند کمتری در ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد [شایعه]

سونی موبایل هر ساله از تلفن های هوشمند جدید متعددی پرده بر می دارد و می توان گفت این شرکت از ۲۰۱۲ به بعد طی هر ۳۶۵ روز معمولاً از ۱۰ موبایل تازه رونمایی کرده است. تنها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سونی موبایل هر ساله از تلفن های هوشمند جدید متعددی پرده بر می دارد و می توان گفت این شرکت از ۲۰۱۲ به بعد طی هر ۳۶۵ روز معمولاً از ۱۰ موبایل تازه رونمایی کرده است. تنها بازه زمانی که برند مورد بحث قدری کم کار بود و تنها ۴ موبایل جدید را راهی بازار ساخت باز می گردد به ۲۰۱۰؛ یعنی روزهایی که در آنها سونی رسماً وارد عرصه ی ساخت اسمارت فون های اندرویدی شد و سری اکسپریا اکس ۱۰ را معرفی نمود.

اکنون شایعه ای توسط Digitimes انتشار یافته که می گوید شاید ژاپنی ها بخواهند از سیاست های پیشین خود عقب نشینی کرده و به سال های دور قبلی بازگردند و موبایل های جدید اندکی را در ۲۰۱۶ رونمایی کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش سایت تایوانی یاد شده خاطر نشان می سازد منابع صنعتی نزدیک به سونی خبر داده اند که برای سال آتی تنها ساخت دو موبایل جدید در دستور کار این شرکت قرار گرفته و نباید در انتظار دیوایس های متنوع و گوناگونی بود.

اگر به یادتان باشد چندی پیش شایعه ای دیگر را شنیدیم که می گفت سونی قصد دارد برای ۲۰۱۶ بر خلاف سال قبلی اش تنها ۲ پرچمدار آماده نماید و حال و بر حسب این گزارش جدید این سئوال مطرح می شود که آیا دو موبایل تازه ی پیش تر اشاره شده تنها محصولاتی خواهند بود که در روزهای آتی و سال میلادی آینده خواهیم دید یا خیر؟

در انتهای گزارش Digitimes هم آمده که انتظار می رود به زودی سونی ارائه سفارش تولید تلفن های هوشمندش به «فاکسکان الکترونیکس» را متوقف کرده و بیشتر روند ساخت محصولات خود را به دست دو تولید کننده تایوانی دیگر یعنی «آریما کامیونیکیشن» و «کومپال الکترونیکس» بسپارد. ناگفته نماند که هیچ یک از این سه شرکت حاضر نشده اند در رابطه با ادعای مذکور توضیحی را به رسانه ها ارائه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان واقعی و باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, سپاسگذارم دیجیاتو و آقای رضامقتدری از مطالب جالب و باارزشتون, باید دونست اگرچه آینده رو نمیشه پیش بینی کرد و امکان داره هر اتفاقی رخ بده! اماباید گفت و قبول کرد سونی اکسپریا Z6تلفن همراه قدرتمند و قابل اتکایی خواهد شدمخصوصا از لحاظ مقاومت در برابر آب و گرد و غبار که تا هم اکنون در اون مقام اول رو داشته, باید منتظر شد و دید در عمل درسال2016 چه اتفاقی خواهدافتاد با معرفی و عرضه پرچمداران قدرتمند شرکت های تلفن همراه ساز, پرچمدارنی همچو همین غول ژاپنی سونی اکسپریاZ6با چیپست پردازنده بهینه شده کوآلکوم اسنپدراگون820 و مقاومتش در برابر آب و ضرافت و زیباییش و غول کره ای سامسونگ گلکسیS7 با قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی اش در میان تمام چیپست پردازنده های موبایلی (اکسینوس8890) و بهترین و بهینه ترین و باکیفیت ترین صفحه نمایشش در میان تمام انواع دیگر صفحه نمایش هاLED اختصاصی سامسونگ(سوپرآمولد) و غول تایوانی جانشین اچ تی سی M9 با کیفیت ساخت رتبه اول بدنه اش و چیپست پردازنده بهینه شده کوآلکوم اسنپدراگون820 و...
    من که طرفدار هیچ برند و محصولی خاص نیستم و فقط هر کدوم از تلفن همراه ها (فبلت) بهترین شد برطبق واقعیت عملی علمی و توقعات خودم طرفدارش هستم و خریداریش میکنم اگه پول باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی