ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Skitch بزودی روی پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز از کار خواهد افتاد

اگر در میان اپلیکیشن های نقاشی و حاشیه نویسی، به Skitch علاقه دارید و از آن بهره می برید، وقت آن فرا رسیده که با آن خداحافظی کنید؛ چرا که Skitch بزودی و در تاریخ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگر در میان اپلیکیشن های نقاشی و حاشیه نویسی، به Skitch علاقه دارید و از آن بهره می برید، وقت آن فرا رسیده که با آن خداحافظی کنید؛ چرا که Skitch بزودی و در تاریخ 22 ژانویه (برابر با 2 بهمن) روی پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز از کار خواهد افتاد. البته بحث برای دارندگان مک جدا است و Evernote اعلام کرده که از اپلیکیشن خود کماکان روی این پلتفرم پشتیبانی می کند.

نمی توان گفت که دقیقا Evernote، اپلیکیشن مورد بحث را از کار می اندازد؛ چرا که بعد از این تاریخ هم چنان می توان از آن استفاده کرد. با این حال، نرم افزار مورد بحث دیگر آپدیتی دریافت نخواهد کرد و لینک های دانلود آن روی سه پلتفرم مذکور حذف خواهند شد.

کمپانی Evernote می گوید که آن ها بدان جهت تصمیم به از کار انداختن Skitch گرفتند که «قابلیت هایی تقریبا مشابه» را می توان در اپلیکیشن Evernote اصلی نیز یافت. این کمپانی، صحبتی از دلایل پشتیبانی اپلیکیشن خود روی پلتفرم مک به میان نیاورده است و این موضوع هم چنان در پرده ای از ابهام قرار دارد.

گذشته از Skitch، کمپانی Evernote هم چنین می خواهد افزونه مرورگر Clearly و نیز اپلیکیشن Pebble برای ساعت های هوشمند را در همان روز از کار بیندازد. Evernote دلیل از کار افتادن این اپلیکیشن ها را نیز، وجود اپ های مشابه با کارکردی مشابه ذکر کرده است. در کل به نظر می رسد که کمپانی مورد بحث قصد دارد با کنار گذاشتن اپ های جانبی، روی کارکرد نرم افزار اصلی خود تمرکز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • واحد
    واحد | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    کار خوبی کرده، نیازی به اسکیچ نیست. گوگل کیپ هم جایگزین خوبی برای اورنوت هست ولی قابلیت هاش فعلا کمتره، به نظرم اورنوت هم آینده خوبی نخواهد داشت.

مطالب پیشنهادی