ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان جستجوی مستقیم و به کارگیری فایل های گوگل درایو در اپ اورنوت فراهم شد

با قابلیت جدیدی که به اپ یادداشت برداری اورنوت اضافه شده، کار با آن از همیشه آسان تر و لذت بخش تر می شود. تیم توسعه دهنده این اپ و گوگل امروز از همکاری خود برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

با قابلیت جدیدی که به اپ یادداشت برداری اورنوت اضافه شده، کار با آن از همیشه آسان تر و لذت بخش تر می شود. تیم توسعه دهنده این اپ و گوگل امروز از همکاری خود برای افزودن قابلیت به کارگیری فایل های گوگل درایو در یادداشت های اورنوت خبر دادند.

در گذشته اگر می خواستید که فایل های گوگل درایوتان را به یادداشت های اورنوت پیوست کنید، مجبور به باز کردن لینک های متعدد و جابجا شدن میان هر دو اپلیکیشن بودید. بدیهی است که این روش برای افزودن اطلاعات مهم تصاویر یا فایل های سند ذخیره شده در فضای درایو به یادداشت های اورنوت، روش خوبی نبود.

اما از این پس می توانید با فشردن دکمه Drive در اورنوت، مستقیما از محیط اپ به جستجو در میان فایل های فضای ابری گوگل پرداخته و موارد مطلوب خود را به یادداشت هایتان اضافه کنید. ضمنا امکان پیوست چندین فایل به طور همزمان را نیز در اختیار دارید.

به گفته تیم اورنوت، این قابلیت در وهله نخست برای نسخه های تحت وب (فقط مرورگر کروم) و اندروید اپلیکیشن عرضه می شود، اما با اندکی تأخیر برای پلتفرم های دیگر نیز منتشر خواهد شد.

گفتنی است که تعامل میان اورنوت و گوگل درایو، پیش از تعامل این سرویس فضای ابری با اپ یادداشت برداری خود گوگل یعنی Keep کمی تعجب آور است. اما یادتان باشد گوگل شرکتی است که برای پلتفرم iOS کیبوردی بهتر و کامل تر از پلتفرم اندروید طراحی نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی بهتر شد اینطوری!
    ی ساعت بین جا به جا شدن ها معتل نمی شیم :D

مطالب پیشنهادی