ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بزرگ ترین آپدیت تاریخ ماینکرفت برای نسخه های کنسولی عرضه شد

دنیای بازی ماینکرفت حالا پیش از هر زمان دیگری غنی و بزرگ تر شده است و کنسول گیمرها نیز حالا می توانند همانند کاربران پی سی، از نهایت امکانات درون بازی استفاده ببرند. نسخه های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

دنیای بازی ماینکرفت حالا پیش از هر زمان دیگری غنی و بزرگ تر شده است و کنسول گیمرها نیز حالا می توانند همانند کاربران پی سی، از نهایت امکانات درون بازی استفاده ببرند. نسخه های اکس باکس و پلی استیشن ماینکرفت اخیرا دستخوش تغییرات بزرگی شده که سبب جذب بازیکنان بسیاری خواهد شد.

بیوم ها یا زیستگاه های جدید، چهره بازی را با تغییراتی عمده مواجه ساخته اند و موجودات زنده متنوعی در گوشه گوشه ی نقشه بازی می چرخند. آیتم های جدید و بسیاری پیشرفت های دیگر در هسته گیم پلی بازی، حالا دست بازیکنان را بیش از پیش باز گذاشته است.

Mojang، توسعه دهنده بازی، آپدیت 1.8.8 را که اخیرا منتشر شده را بزرگ ترین آپدیت تاریخ نسخه کنسولی می خواند و در وبسایت خود جزئیات آن را برای ماینکرفت بازهای حرفه ای تشریح کرده است.

چندین بیم جدید با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به هم حالا پدید آمده که لذت بازی را بیش از پیش افزایش می دهد. بلوک های جدید نظیر گرانیت نیز حالا می تواند حین ساخت بنا مورد استفاده قرار بگیرد. حتی حین ماهیگیری بازیکن ممکن است به گنج های اعماق زمین دست یابد و بسیاری تغییرات دیگر که عظمت آن ها را اگر ماینکرفت باز باشید به خوبی متوجه خواهید شد. ویدیو زیر نیم نگاهی به این تغییرات خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی