ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماینکرفت ارث
نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت دموی ماینکرفت ارث را در رویداد اپل به تصویر کشید [تماشا کنید]

مایکروسافت نسخه جدید بازی ماینکرفت ارث برای اندروید و iOS را چند روز قبل معرفی کرد و حالا در WWDC 2019 دموی این بازی را به تصویر کشیده است. نسخه جدید ماینکرفت ارث مثل پوکمون گو یک ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت نسخه جدید بازی ماینکرفت ارث برای اندروید و iOS را چند روز قبل معرفی کرد و حالا در WWDC 2019 دموی این بازی را به تصویر کشیده است.

نسخه جدید ماینکرفت ارث مثل پوکمون گو یک بازی واقعیت افزوده (AR) است که استودیوی توسعه Mojang چندین ماه زمان را صرف توسعه آن کرده است. گیمرها در این بازی قادر به جمع آوری مواد و ساخت سازه با مشارکت دیگر بازیکنان هستند. هدف نهایی کمپانی ردموندی پوشش نقاط مختلف دنیا در بلاک های ماینکرفت است. ماینکرفت ارث

پیش نمایش این نسخه از ماینکرفت طی WWDC 2019 اشیاء بازی روی سن به نمایش درآمده و هردو بازیگر به صورت همزمان قادر به از بین بردن اسکلت ها و حتی مرغ ها بودند. یکی از بازیگران به لطف قابلیت جدید درگیر کردن پلیر در جهان بازی، قادر به ایستادن کنار اشیاء گیم بود.

مایکروسافت در تابستان سال جاری نسخه بتای ماینکرفت ارث را منتشر کرده و پس از انجام اصلاحات لازم نسخه نهایی را به صورت عمومی ارائه خواهد کرد. نمایش روان و مهیج دموی بازی طی کنفرانس توسعه دهندگان اپل، قدرت این بازی را برای به چالش کشیدن پوکمون گو به رخ کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    با توجه به اینکه اندروید هم سال‌هاست که از ARCore بهره می‌بره، امیدوارم این بازی به زودی برای اندروید هم ارائه بشه

مطالب پیشنهادی