ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اپلیکیشن Miitomo نینتندو، ابزاری برای چت با دوستان خواهد بود

در ماه اکتبر گذشته، کمپانی نینتندو اعلام کرد که با همکاری استودیوی DeNA، در حال ساخت اولین بازی خود، تحت عنوان Miitomo، برای موبایل های هوشمند است. Miitomo بیش از آن که یک بازی ویدیویی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

در ماه اکتبر گذشته، کمپانی نینتندو اعلام کرد که با همکاری استودیوی DeNA، در حال ساخت اولین بازی خود، تحت عنوان Miitomo، برای موبایل های هوشمند است. Miitomo بیش از آن که یک بازی ویدیویی باشد، قرار است به عنوان اپلیکیشنی برای برقراری ارتباط میان گیمرها مورد استفاده قرار گیرد.

ایسائو موریاسو، مدیر عامل DeNA، به تازگی در مصاحبه با وال استریت ژورنال گفته است که Miitomo دقیقا همان حس و حال همیشگی نینتندو را خواهد داشت. به گفته وی «نوعی حس و حال نینتندو-گونه در بازی وجود دارد که حس آرامش و نوستالژی را در مخاطب بر می انگیزد». او هم چنین ادامه داده است که رابط کاربری اپلیکیشن مورد بحث نیز، فضای نینتندو را منتقل خواهد کرد.

بازی Miitomo قرار است که با سرویس مشترکین جدید نینتندو آغاز به کار کند و در نهایت، 5 مینی گیم به اپلیکیشن افزوده می شود که کاربران قادر به انجام آن ها اند. موریاسو بازی مورد بحث را ابزاری برای «برقراری ارتباط با دوستان» توصیف می کند. این ارتباط از طریق شخصیت هایی آواتارگونه به نام Miis انجام می شود که ساخت آن ها، به عهده مخاطب گذاشته شده است.

در همین حال، می توان به شخصی سازی آواتارهای Miis نیز پرداخت؛ برای مثال می توان برای آن ها لباس های جدید خریداری کرد. نینتندو برای تولید اولین بازی خود برای موبایل های هشومند، با کمپانی های نام آشنای زیادی مانند نامکو باندای و دیزنی مشارکت داشته است. با توجه به این که چنین کمپانی هایی در پروژه های معمولی و غیرسودده شرکت نمی کنند، انتظار می رود که Miitomo به موفقیتی عظیم دست یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۴ دی ۱۳۹۴

    زرشششششششششککککک
    انتظار یه انقلاب رو تو بازی ها موبایل داشتم

مطالب پیشنهادی