ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گروه Anonymous مسئولیت حملات سایبری علیه ترکیه را بر عهده گرفت

ظاهرا تنها تروریست های داعش نیستند که هدف حملات هکی اعضای تیم Anonymous قرار گرفته اند و این گروه تصمیم گرفته کشورهایی که به صورت غیرمستقیم به داعش کمک کرده اند را هم به نوعی تنبیه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

ظاهرا تنها تروریست های داعش نیستند که هدف حملات هکی اعضای تیم Anonymous قرار گرفته اند و این گروه تصمیم گرفته کشورهایی که به صورت غیرمستقیم به داعش کمک کرده اند را هم به نوعی تنبیه کند.

تیم هکری یاد شده اخیرا مسئولیت سری تازه ای از حملات سایبری را بر عهده گرفته که به فلج شدن فعالیت بانک ها، زیرساخت های اینترنتی و وبسایت های دولتی در ترکیه انجامیده است.

کمپین تازه گروه Anonymous علیه ترکیه از آن جهت کلید خورده که گفته می شود این کشور نیم نظری هم به تامین کنندگان بودجه برای عملیات های افراط گرایانه این گروه تروریستی داشته و برای نمونه آنها را در قاچاق نفت سوریه یاری داده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اعلام شرکت Radware، این حملات آنچنان شدید بوده اند که دسترسی کاربران به بیش از 400 هزار وبسایت را از بین بردند و باعث شدند که ترکیه برای آنلاین نگه داشتن سایت های هدف قرار گرفته، ترافیک کاربران آنها را مسدود نماید.

اینکه Anonymous واقعا در این حملات هکی نقشی داشته یا خیر هنوز هم مشخص نیست با این همه، آنطور که مدیر یکی از این وبسایت ها گفته، حملات از «منابع سازمان یافته ای» خارج از خاک ترکیه ریشه گرفتند و برخی مدعی هستند این حمله، اقدامی است که از سوی روسیه و به تلافی هدف قرار گرفتن یکی از هواپیماهای جنگی اش توسط ترکیه صورت گرفته.

گفتنی است که تا به الان، دولت ترکیه انگشت اتهام خود را به سمت هیچ موجودیت خارجی نگرفته و تنها به گفتن این جمله بسنده کرده که همه چیز را تحت کنترل دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فلانی
    فلانی | ۹ دی ۱۳۹۴

    مرگ بر ترکیه

مطالب پیشنهادی