ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل HTC: ما هرگز از بازار موبایل حذف نخواهیم شد

چند روز پیش یکی از ستون نویس های رویترز به نام «روبین مک» در مورد وضعیت کنونی برخی از تولید کننده های تلفن هوشمند در دنیا اظهار ناراحتی نمود و مدعی شد به دلیل اشباع ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

چند روز پیش یکی از ستون نویس های رویترز به نام «روبین مک» در مورد وضعیت کنونی برخی از تولید کننده های تلفن هوشمند در دنیا اظهار ناراحتی نمود و مدعی شد به دلیل اشباع گشتن بازار، رشد بسیار کم و قبضه شدن فروش اسمارت فون های پرچمدار به دست دو کمپانی بزرگ اپل و سامسونگ و همچنین، روی آوردن کاربران شرقی به خرید موبایل های اقتصادی با امکانات خوب از شرکت هایی همانند شیائومی، کارخانه های شناخته شده و قدیمی همانند اچ تی سی یا سونی دیگر حرفی برای گفتن ندارند و به طرز ناراحت کننده ای در این بازار رقابتی مهجور شده اند.

همچنین باید اشاره کرد که تحلیل گران بازار موبایل نیز می گویند کمپانی هایی همانند HTC فقط می توانند حدود یک درصد از سهم فروش تلفن همراه را در سال 2016 میلادی از آن خود نمایند.

پیرو چنین اخبار و نظریه هایی، مدیر عامل کمپانی تایوانی یاد شده در بیانیه ای به همه رسانه ها یادآوری نمود که برند HTC هرگز از بین نرفته و کمرنگ نخواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

«شر وانگ» معتقد است که بازار جهانی اسمارت فون فضای بسیاری برای رشد دارد و این شرکت  تلاش می کند تا با تولید تلفن های هوشمند پرچمدار نیازهای متفاوتی از کاربران جدید را مرتفع نماید.

او همچنین اظهار داشته که برخلاف تصور تحلیل گران، سال آتی میلادی یکی از بهترین و هیجان انگیزترین سال ها برای شرکت آنها خواهد بود. این کمپانی در نظر دارد علاوه بر تولید اسمارت فون های اقتصادی، در سه ماهه نخست سال آینده میلادی خط تولید دستبندهای هوشمند خود را نیز با همکاری شرکت Under Armour راه اندازی کند.

همچنین انتظار می رود تلفن های هوشمند رده بالای اچ تی سی نیز در نیمه نخست سال 2016 روانه بازار جهانی شوند. همچنین گفته می شود که این کمپانی سرانجام مدل های Vive (احتمالا در اواخر دی ماه) و یک هدست واقعیت مجازی که با همکاریِ غول خدمات بازی یعنی Valve ساخته شده را نیز در سال آینده رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • متین
    متین | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    من از one x تا m8 رو داشتم واقعا عالی بودن که هر سال عوض کردم ولی سال 2015 چیز خاصی تو m9 ندیدم که عوض کنم امید وارم m10 جذابیت کافی داشته باشه

  • ب.ز
    ب.ز | ۹ دی ۱۳۹۴

    امیدوارم بتونه خودشو بالا بکشه ...?
    برند خاصیه..?

  • محمد
    محمد | ۹ دی ۱۳۹۴

    منتظر. m10 هستم ... الان a9 دارم... خدایی گوشیه توپیه... شیک وزیبا

  • Amir
    Amir | ۹ دی ۱۳۹۴

    گوشی های پرچمدار بعدی اچ تی سی غوغا می کنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی