ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آکیلس تاچ کنترلر واقعیت مجازی
تکنولوژی

آکیلس عرضه ریفت تاچ را تا نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به تعویق انداخت

همه شما شرکت آکیلس را که در حوزه واقعیت مجازی فعالیت می کند می شناسید و اخبار زیادی در خصوص هدست اختصاصی این شرکت با نام «اکیلس ریفت» خوانده اید. هدستی که به گفته مدیرعامل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

همه شما شرکت آکیلس را که در حوزه واقعیت مجازی فعالیت می کند می شناسید و اخبار زیادی در خصوص هدست اختصاصی این شرکت با نام «اکیلس ریفت» خوانده اید. هدستی که به گفته مدیرعامل شرکت قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شود.

اما هدست تنها محصول آنها برای ورود به این حوزه نیست، چرا که مدتی بعد آنها کنترلر «ریفت تاچ» خود را نیز معرفی کردند که قرار است تکمیل کننده تجربه بازی ها در هدست واقیت مجازی باشد.

تا پیش از این زمان عرضه این محصول نیمه اول سال ۲۰۱۶ اعلام شده بود، اما امروز در وبسایت اختصاصی این کمپانی اعلام شد که عرضه ریفت تاچ تا نیمه دوم سال پیش رو به تعویق می افتد. در مطلب فوق دلیل این تاخیر «تلاش برای ارتقای سیستم تعیین موقعیت دستان کاربر» عنوان شده است.

در حالی که تا چند هفته آینده قرار است پیش فروش آنلاین هدست آکیلس ریفت آغاز شود، مهندسین شرکت سخت در تلاشند تا کیت توسعه اختصاصی این محصول را نیز همزمان با عرضه آن در اختیار توسعه دهندگان قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی