ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عرضه فاینال فانتزی 15 در سال 2016 تایید شد

حقیقت دارد، بالاخره پس از یک دهه انتظار، فاینال فانتزی 15 قرار است در سال 2016 عرضه شود و این خبر از سوی هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی تایید شد. پیش از این باور بر این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

حقیقت دارد، بالاخره پس از یک دهه انتظار، فاینال فانتزی 15 قرار است در سال 2016 عرضه شود و این خبر از سوی هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی تایید شد. پیش از این باور بر این بود که امکان عرضه بازی در سال 2016 وجود دارد اما تا به حال هیچ یک از توسعه دهندگان و یا ناشر بازی این مسئله را تایید نکرده بود.

تاباتا در بیانیه ای گفت: «بالاخره فاینال فانتزی 15 را امسال، در 2016 عرضه می کنیم. در فازهای پیشین، توسعه بازی نیازمند خرد و قدرت بالا بود. با این حال، در فاز نهایی نیز اراده ای جدی لازم است.»

وی در ادامه می گوید که با شما عهد می بندم تا تک تک اعضای تیم، تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بهترین های شان را در بازی بگنجانند و هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد تا فاینال فانتزی 15 تجربه ای خوشایند و جذاب باشد.

فاینال فانتزی 15 یا Final Fantasy XV ابتدا با نام Final Fantasy Versus XIII در سال 2006 معرفی شد. چند سال بعد نام آن به Final Fantasy XV تغییر یافت و به کنسول های نسل هشتم موکول شد. شخصیت ها، داستان و جهان بازی دست نخورده باقی ماند و فقط گرافیک و مکانیزم گیم پلی با استانداردهای روز مطابقت یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali1988
    ali1988 | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    چقدر واسش انتظار کشیدیم. بی نظیره

مطالب پیشنهادی