ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دنیای اساسینز کرید به بازی فاینال فانتزی 15 خواهد آمد [تماشا کنید]

با وجود آن که ادامه ای برای بازی فاینال فانتزی 15 ساخته نخواهد شد، اسکوئر انیکس به پشتیبانی از این بازی با استفاده از بسته های الحاقی و بروزرسانی های رایگان ادامه خواهد داد. اسکوئر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

با وجود آن که ادامه ای برای بازی فاینال فانتزی 15 ساخته نخواهد شد، اسکوئر انیکس به پشتیبانی از این بازی با استفاده از بسته های الحاقی و بروزرسانی های رایگان ادامه خواهد داد.

اسکوئر انیکس طی یک اتفاق غیر منتظره اعلام کرد که این بازی، با دنیای سری اساسینز کرید کراس آور خواهد داشت. با انتشار یک بروزرسانی در هفته بعد، دنیای فاینال فانتزی 15 برای مدت محدودی میزبان سری اساسینز کرید خواهد بود.

این بروزرسانی، شامل چند مینی گیم و محتوای اختصاصی برای بازی بوده و جدا از این موارد، المان های گیم پلی سری اساسینز کرید را نیز به بازی اضافه می کند.

محتوای اختصاصی این بروزرسانی برای فاینال فانتزی 15، شامل لباس مصری اساسین ها است. حتی لباس شخصیت اصلی قسمت اول این سری، از طریق «تخم مرغ جادویی» برای شخصیت Noctis، در دسترس خواهد بود.

با توجه به آن چه در تریلر منتشر شده از این کراس آور به نمایش در آمد، موارد اضافه شده به بازی، کمی ناامید کننده به نظر می رسند. دیدن شخصیت های اصلی فاینال فانتزی 15، آن هم با لباس و حرکات یک اساسین، کمی عجیب خواهد بود.

«فستیوال اساسین ها» از تاریخ 9 شهریور شروع شده و تا 11 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. این آپدیت رایگان در انتهای هفته بعد، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

حضور دوباره این بروزرسانی در آینده و یا انتشار آن برای پلتفرم پی سی در سال 2018، هنوز مشخص نیست. همچنین ما هنوز نمی دانیم که نسخه جدید اساسینز کرید که پاییز سال جاری منتشر می شود، شامل محتوای اختصاصی از سری فاینال فانتزی خواهد بود یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • titso strife
    titso strife | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    همیشه از سری فاینال فانتزی بعنوان اثر هنری یاد میشد، همین فاینال فانتزی بود که شرکت اسکوئر انیکس رو ۳۰ سال پیش از ورشکستگی نجات داد ولی تو این چند سال اخیر همه چیز تبدیل شده به سودآوری و دیگه اون روح سابق فاینال فانتزی رو داره از دست میده.

مطالب پیشنهادی