ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان بعدی خالق بایوشاک از دارک سولز و فال آوت الهام گرفته است

بدون شک کن لوین، خالق سری بایوشاک، را می توان از جریان سازترین سازندگان صنعت بازی های ویدیویی قلمداد کرد که هر کدام از آثارش موفق به کسب جوایز بسیار زیادی شدند. همان طور که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ دی ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

بدون شک کن لوین، خالق سری بایوشاک، را می توان از جریان سازترین سازندگان صنعت بازی های ویدیویی قلمداد کرد که هر کدام از آثارش موفق به کسب جوایز بسیار زیادی شدند. همان طور که می دانید، وی هم اکنون در حال ساخت عنوانی جدید است و حال او اطلاعات جدیدی از پروژه بعدیش را به اشتراک گذشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

براساس گفته کن لوین، بازی جدیدش از آثار زیادی تاثیر خواهد گرفت. وی در این رابطه گفت:

پروژه جدیدم از بازی هایی مانند Dark Souls ،System Shock ،Middle-earth: Shadow of Mordor ،Civilization ،Dying Light و Fallout الهام می گیرد. کمی سخته راجع به نحوه تاثیر گذاری از عناوین نام برده حرفی بزنم چون هنوز تعریف درستی برایش پیدا نکرده ام.

اما دوباره یاد آوری می کنم که ساخت بازی ادامه داشته و یک پروژه AAA (پر هزینه با بودجه بالا) نخواهد بود.

البته مقصود از تاثیر گذاری، شباهت زیاد به بازی های یاد شده نبوده و می توان آن را در برخی ویژگی های کوچک خلاصه کرد. با این وجود، وی اذعان داشت در کنار این الهام گیری ها، پروژه جدیدش بیشتر به بازی هایی ابتدایی که روی آنان کار کرده سوق دارد.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، عنوان بعدی خالق بایوشاک در سبک اول شخص و علمی تخیلی (Science-Fiction) بوده و از عناصر جهان باز (Open World) نیز بهره می برد. به نظر می رسد «هوش مصنوعی» یکی از موضوعاتی است که بازی به آن خواهد پرداخت.

کن لوین یکی از موسسان استودیوی شناخته شده Irrational Games بود. او نقش طراح در پروژه Thief: The Dark Project و کارگردانی System Shock 2 را بر عهده داشت. وی در سال 2007 اولین قسمت از فرنچایز بایوشاک را عرضه کرد که بیشترین جوایز از دیدگاه منتقدان را در آن سال کسب نمود.

سال 2013 نیز آخرین قسمت این سری با نام بایوشاک: اینفینیت عرضه شد. با وجود موفقیت های فراوان و فروش بالای بازی، استودیو ایرشنال گیمز بسته شد. علاوه بر این، کن لوین از مراسم Golden Joystick جایزه «یک عمر دستاورد» را به کسب کرد و رتبه یک بهترین «بازیساز قصه گو دهه» را از وبسایت معتبر گیم اینفورمر دریافت نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی