ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل مایکروسافت وضعیت فروش موبایل های ویندوزی را «ناپایدار» می داند

در جدیدترین مصاحبه اش، آقای نادلا، مدیر عامل مایکروسافت گفته که به نظر او، سهم ویندوز فون در میان سایر پلتفرم های موبایلی، «ناپایدار» است. وی البته همچنین بیان نموده که هدف مایکروسافت، توسعه فضایی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در جدیدترین مصاحبه اش، آقای نادلا، مدیر عامل مایکروسافت گفته که به نظر او، سهم ویندوز فون در میان سایر پلتفرم های موبایلی، «ناپایدار» است.

وی البته همچنین بیان نموده که هدف مایکروسافت، توسعه فضایی است که ابزارهای سخت افزاری در آن نقش مهمی ایفا نکنند و مهم، تجربه کاربری یکسان در سراسر محصولات پرطرفدار بازار باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای نادلا در مصاحبه اخیرش اذغان دارد که سهم مایکروسافت از فروش تلفن های هوشمند به شکل جهانی، «پایدار» نیست.

وی می گوید: «درست نیست اگر صرفا به آمار بازارها نگاه کرده و بگوییم: سهم ما از بازار هولولنز چقدر است؟ اکس باکس در کجای بازار ایستاده؟ سهم PC چیست؟ موبایل هایمان در کجای کار قرار گرفته اند؟»

آقای نادلا در ادامه می گوید: «اگر دقت کنید، گاهی کاربر از چند دستگاه مختلف استفاده می کند، گاهی به طور کلی یک یا دو دستگاه دارد و از آنها بهره می جوید؛ محصولاتی که از پلتفرم های مختلفی هم برخوردار هستند. این ها هیچ کدام مشکلی نیست [استفاده کاربران از دستگاهی با پلتفرم غیر ویندوزی]، ما می خواهیم تجربه کاربری یکسانی را در سراسر محصولات [خود و رقبا] ایجاد کنیم.»

لازم به اشاره است که موسسه تحقیقاتی گارتنر در آخرین برآورد خود، اذعان داشته که سهم ویندوز فون در بازار جهانی تلفن های هوشمند، برابر با ۱.۷ درصد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • hirad
    hirad | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    مدیر یعنی این آقا

    خاکبرسر اون اپل که هنوز سایتش 2015 مونده

    کجایی استیو که سلاخی کنی این تیم کوک را

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی