ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

مایکروسافت گزارش کاملی از سالی که با اکس باکس خود گذرانده اید ارائه می دهد

گیمرها شوق و علاقه خاصی به کنسول های بازی شان دارند و از اینکه بدانند چقدر زمان صرف بودن با محبوب زندگی شان کرده اند لذت می برند. مایکروسافت برای آنکه به کاربران خود بگوید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گیمرها شوق و علاقه خاصی به کنسول های بازی شان دارند و از اینکه بدانند چقدر زمان صرف بودن با محبوب زندگی شان کرده اند لذت می برند. مایکروسافت برای آنکه به کاربران خود بگوید طی یک سالی که گذشت چقدر با کنسول خود بوده اند و از آن بهره برده اند، یک راه جالب پیش پای مان گذاشته است.

شاید برای تان جالب باشد که بدانید چند ساعت هیلو 5 بازی کرده اید و چقدر در بخش آنلاین جذاب آن غرق شده اید، یا چندین ساعت در پیست های مختلف رانده اید و حتی چقدر از لوکاست ها را با اره برقی مارکوس فنیکس لت و پار کرده اید.

برای همه این ها، مایکروسافت یک صفحه جداگانه در وبسایت Xbox در نظر گرفته تا هر آنچه در سال 2015 رخ داده را در یک نگاه به شما نشان دهد. پس از ورود به حساب کاربری خودتان، انبوهی از اطلاعات در برابر شما قرار خواهد گرفت.

از میزان ساعاتی که آنلاین بازی کرده اید گرفته تا تعداد اچیومنت ها و گیمر اسکورهای دریافتی. جالب اینجاست که می توانید خودتان را با دوستان تان مقایسه کنید و ببینید دیگران چگونه این سال را پشت سر گذاشته اند. مایکروسافت در همین صفحه نوشته است که کاربران به ارزش 975 دلار طی این یک سال بازی رایگان دریافت کرده اند. برای گزارشی کامل تر در این زمینه، می توانید مقاله «تقابل دو سرویس پلی استیشن پلاس و اکس باکس لایو گلد» را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • H4M3D
    H4M3D | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    من نمیدونم این فن های مایکروسافت چجوری روشون میشه هنوز نظر بذارن اونم اینقدر توهین آمیز :|

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    امار من توی سال 2015 با ایکس باکس وان
    93 ساعت halo 5
    2517 ساعت توی ایکس باکس لایو
    499 تا achievements
    گرفتن achievements من 112درصد رشد داشته

    • ali1988
      ali1988 | ۱۲ دی ۱۳۹۴

      خدا شفات بده

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ دی ۱۳۹۴

        خدا یه پول و عقلی بهت بده چون کارت از شفا گذشته ، لااقل یه پول و عقلی داشته باشی

        • ali1988
          ali1988 | ۱۲ دی ۱۳۹۴

          خداروشکر هردوشو دارم. عقل رو اونی نیاز داره که شب و روز سینشو واسه یه شرکت چاک میده. موفق باشی

          • Divan Greedy (thankyouaj)
            Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ دی ۱۳۹۴

            خوب خدا رو شکر / اینکه بیایی امارتو بگی از یه کنسول معنیش شده سینه چاک دادن ؟؟؟؟ مطمئنن نمی دونی عقل چیه

          • Ali
            Ali | ۱۲ دی ۱۳۹۴

            وقتی میگی کنترلر الیت تو همه فروشگاه ها تموم شده و مردم گیار نمیارن بستگی داره مایکروسافت چقدر تولید کرده باشه.مثلا1000،2000یامیلیونی تولید کرده که شک دارم.اگر کم تولید کرده باشه پس باید تموم بشه.

        • T
          T | ۱۲ دی ۱۳۹۴

          ahle kojayi divangreedy?

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    طرف دستش به گوشت نمی رسه می ده پیف پیف بو نمی ده این سرویس فوق العاده رو برای شما ها نداده / به چیزی که ربطی بهتون نداره دخالت نکنید ، خدایی فقط یه ترول می تونه همچین کار جالبی رو زیر سوال ببره

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    یکی بهش بفهمونه وقتی یه کنترلر داخل تمام فروشگاه ها فروخته شده و مردم نمی تونن بخرن یعنی فروش فوق العاده / وقتی مردم عاشق کنترلر شدن با دادن امتیازات عالی بهش یعنی کیفیت عالی وقتی ign بهش لقب بهترین کنترلر رو داده یعنی فوق العاده است

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    چقدر سهام دار زیاد شده / تحلیل گری ؟؟ سهام داری ؟؟؟ بشین بازیتو بکن می دونم البته مشکلت رو وقتی همه بازی هات شدن ریمستر اینجوری می شه دیگه به جای لذت بردن از بازی و کنسول روی می یاری به ترول کردن و چرت گفتن

  • shahryar
    shahryar | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    بجای این مسخره بازیا یه امار از فروش کنسولت بده ?
    امار هاشم برا بازار گرمیه ، استقبال خارق العاده از کنترلر الیت ??? خدایی فیلمه ها

مطالب پیشنهادی