ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی “سامانه هوشمند همراه”؛ آچار فرانسه ای برای انجام امور روزمره شما

زمانی انجام کارهایی مثل پرداخت قبوض بانکی، استعلام خلافی خودرو، امور نظام وظیفه و ... نیازمند مراجعه حضوری به مراکز مربوطه بود. ساعت ها در صف های شلوغ و پر ازدحام این مراکز می ایستادیم و در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

زمانی انجام کارهایی مثل پرداخت قبوض بانکی، استعلام خلافی خودرو، امور نظام وظیفه و ... نیازمند مراجعه حضوری به مراکز مربوطه بود. ساعت ها در صف های شلوغ و پر ازدحام این مراکز می ایستادیم و در نهایت ممکن بود در همان روز موفق به تکمیل کار نشویم.

الکترونیکی شدن خدمات مراکز دولتی و خصوصی در سال های اخیر، انجام بسیاری از این کارها را آسان کرده، طوری که این روزها با یک موبایل متصل به اینترنت می توان بدون نیاز به مراجعه حضوری، بسیاری از کارها را به صورت اینترنتی و در کسری از ثانیه انجام داد.

اپلیکیشن "سامانه هوشمند همراه" ابزار همه فن حریفی است که دسترسی شما به بسیاری از خدمات الکترونیکی سازمان های مختلف را به طور یکجا فراهم می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

سامانه هوشمند همراه، آچار فرانسه ای کارآمد در موبایل شماست که خدمات الکترونیکی بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی را به طور یکجا برایتان گردآوری کرده.

Samane 2

خدمات اپراتورها (کارت شارژ و ...)، خدمات تماس، امور الکترونیکی پلیس+۱۰، پرداخت قبوض بانکی، پرداخت اقساط بیمه، خرید طرح ترافیک روزانه، خرید بلیط هواپیما و لینک دانلود اپلیکیشن بانک ها جز مهم ترین امکانات سامانه هوشمند همراه هستند، هر چند که امکانات دیگر آن هم بسیار کاربردی اند.

این اپلیکیشن جدای از از گردآوری خدمات الکترونیک مراکز مختلف برای دسترسی آسان، یک ابزار خوب برای افزایش اطلاعات شهروندی و وسیله ای برای برنامه ریزی امور شخصی هم هست.

در تب اطلاعات شهروندی و پیشخوان دولت، مطالب بسیار خوبی از روند کاری سازمان های دولتی و وزارتخانه های مختلف را می توانید مطالعه کنید تا اگر روزی گذرتان به آنها افتاد، با پیش زمینه قبلی و اطلاع از چم و خم کار، بتوانید کاغذبازی های روتین را زودتر از دیگر افراد انجام دهید.

در تب امور شخصی هم می توانید چک لیست بسازید، یادداشت بنویسید، از حسابدار شخصی اپ بهره بگیرید و اطلاعات کارت های بانکی تان را در آن حفظ کنید. سامانه هوشمند همراه بسیاری از خدماتش را به رایگان در اختیارتان می گذارد، اما برای دسترسی کامل به قابلیت های پرشمار اپ بایستی آن را با هزینه 3500 تومان به نسخه کامل ارتقا دهید.

این اپلیکیشن کار راه انداز و پر امکانات فعلا برای پلتفرم اندروید منتشر شده و می توانید همین حالا آن را از کافه بازار دانلود کنید و از ساده شدن کارهایتان با آن لذت ببرید.

سامانه هوشمند همراه

سامانه هوشمند همراه

سازنده: سامانک قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • مجید عزیزی
    مجید عزیزی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    میشه نسخه آی او اسشم بذارید ، ممنون میشم

  • فرشاد خدامرادی
    فرشاد خدامرادی | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    همان طور که پیداست این نرم افزار حاصل ها ماه ها تلاش و برنامه نویسی است ، دارای ظاهری دلنشین با ده ها قابلیت کاربردی و بی نظیر بدون هیچ ایرادی نیاز های شما رو در زمینه های مختلف تامین می کنه.
    انشاا.. روزی تمام برنامه های ایرانی به این خوبی و زیبایی باشند.

    با آرزوی موفقیت برای سازنده این برنامه

  • ساسان
    ساسان | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    سامانه حرررررف نداره... خیلی کاربردیه... یه برنامست جای ده ها برنامه ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی