ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین پخش کننده بلوری 4K سامسونگ از امروز قابل پیش خرید است

با پشتیبانی غول هایی مثل پاناسونیک و سامسونگ، به نظر نمی رسد فرمت UHD Blu-ray یا همان بلوری با رزولوشن 4K راه چندان دشواری برای محبوبیت پیش رو داشته باشد و حداقل، بتواند موفقیتی در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۲:۰۸

با پشتیبانی غول هایی مثل پاناسونیک و سامسونگ، به نظر نمی رسد فرمت UHD Blu-ray یا همان بلوری با رزولوشن 4K راه چندان دشواری برای محبوبیت پیش رو داشته باشد و حداقل، بتواند موفقیتی در سطح دیسک های بلوری فعلی برای خود دست و پا کند.

پاناسونیک ساعتی پیش در نمایشگاه CES از پخش کننده 4K Blu-ray خود پرده برداشته که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهند شد. اکنون نیز هرچند سامسونگ محصول مشابه خود را دیرتر رونمایی کرده، اما در عوض امکان پیش خرید آن را از همین امروز برای کاربران فراهم آورده است.

سامسونگ حوالی اسفند ماه را برای عرضه پخش کننده جدید خود در نظر گرفته است، محصولی که UBD-K8500 نام دارد و از امکان upscale کردن دیسک های فعلی نیز بهره می برد؛ هرچند نتیجه نهایی این کار هرگز به خوبی یک بلوری Ultra HD واقعی نخواهد بود.

شرکت فاکس قرن بیست و یکم اعلام کرده در سال جاری میلادی بیش از ۳۰ دیسک 4K به بازار عرضه می کند، از جمله فیلم The Martian که از جلوه های ویژه جذابی برخوردار است و یک نمونه مناسب برای مشاهده در چنین رزولوشنی به شمار می آید.

البته چنین تصمیمی به شرکت فاکس محدود نیست و روز به روز استودیوهای بیشتری در حال روی آوردن به فرمت تازه هستند، در نتیجه می توان پیشبینی کرد که کاربران استقبال گرمی از پخش کننده های تازه شرکت کره ای به عمل آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی